Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Nadomestni prevoz : težave nizkocenovne, neodvisne filmske produkcije
Ana Logar, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Vsaka filmska produkcija je sestavljena iz predprodukcije, produkcije in postprodukcije. Diplomsko delo govori o težavah v vseh fazah ustvarjalnega procesa. Vsako poglavje se začne s prikazom, kako naj bi v profesionalnem svetu filma posamezna faza produkcije potekala, nato pa opisuje mojo lastno izkušnjo in težave, na katere smo z ekipo med ustvarjanjem naleteli. Teoretični deli so povzeti iz literature in intervjuja s slovensko asistentko režije Urško Kos. Nalogo začnem z opisom predprodukcije in njenih podpoglavj, kjer bralec lahko vidi, kaj vse je treba narediti, preden sploh lahko začnemo snemati film: od ideje do scenarija, iskanja ekipe, igralcev in lokacij ter do izposoje opreme tik pred snemanjem. Z opisom osebnega doživljanja vsake faze predprodukcije prikažem, koliko stvari gre lahko narobe že pri na videz povsem preprostih zadevah. V nadaljevanju diplomska naloga govori o produkciji filma oziroma o snemanju. Vsak snemalni dan povzamem v svojem poglavju ter opišem delo na setu med snemanjem kratkega filma. V primerjavi z navedenimi profesionalnimi okoliščinami, kjer popišem vse potrebne člane ekipe za potek snemanja, je vidno pomanjkanje ekipe v pri snemanju študentskega filma. V opisu zadnje faze, postprodukcije, naloga govori o delu na filmu po tem, ko je film posnet: od prvega pregledovanja materiala do montaže, po končani montaži slike pa urejanje barv slike in montaža zvoka. Faza ustvarjanja filma, ki pretežno poteka na računalnikih, a vendarle z raznolikimi zapleti. Zaključek je namenjen predvsem bralcem, ki se bodo v prihodnosti prvič srečevali s filmsko produkcijo. Celotna naloga je napisana z mislijo na generacije za menoj, ki se bodo s težavami filmske produkcije še srečevale, in z upanjem, da jim bo morda moja izkušnja pomagala pri prvih korakih. Zato v zaključku zapišem tudi nekaj vzpodbudnih besed.
Keywords: film, filmska produkcija, težave, snemanje, predprodukcija, postprodukcija, igralci, ekipa, scenarij, montaža, diplomske naloge
Published in RUNG: 30.09.2024; Views: 522; Downloads: 11
.pdf Full text (4,13 MB)
This document has many files! More...

2.
Razvoj celovečernega igranega filma do produkcije : Primerjalna študija slovenske predprodukcije
Kaja Horvat, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo govori o filmskem ustvarjanju od razvoja ideje filma do začetka produkcijske faze oziroma snemanja filma. Posveča se natančnemu raziskovanju vseh korakov, ki jih je treba opraviti. Na začetku dela predstavimo idejno fazo, sledi faza razvoja, kjer opišemo ključne naloge od pisanja scenarija do načrta distribucije, razčlenitve scenarija, ustvarjanja proračuna in financiranja filma. V naslednjem delu opišemo fazo predprodukcije, kjer raziskujemo osnovne značilnosti sestave produkcijske in tehnične ekipe, izbora lokacij in izbora igralcev. Teoretični del zaključimo z razlago zavarovanj in pravnih dokumentov, potrebnih za ustvarjanje filma. Nadaljujemo s kvalitativno primerjavo, ki je bila opravljena z intervjuvanjem štirih slovenskih producentov nedavnih celovečernih filmov. Intervjuji so bili opravljeni z Marino Gumzi, producentko filma Zgodbe iz kostanjevih gozdov, Andražem Jeričem, producentom filma Posledice, Ido Weiss, producentko filma Ne pozabi dihati, ter Danijelom Hočevarjem in Uršo Menart, producentom in režiserko filma Ne bom več luzerka. Diplomsko delo zaključimo s povzetimi informacijami o ustvarjanju filma do produkcijske faze, ki so bile pridobljene z opravljenimi intervjuji.
Keywords: film, filmska predprodukcija, proračun, snemalni plan, urnik, produkcijska tabla, zavarovanje, financiranje
Published in RUNG: 05.10.2020; Views: 4470; Downloads: 122
.pdf Full text (1,67 MB)
This document has many files! More...

3.
Odpadki druge generacije - po stopinjah nekega punka : Nastanek avtorskega dokumentarnega filma
Dunja Danial, 2017, master's thesis

Abstract: Teoretični del magistrske naloge je posvečen nastanku praktičnega magistrskega projekta, dokumentarnega filma Odpadki druge generacije – po stopinjah nekega punka. Naloga je sestavljena iz dveh sklopov. V prvem delu je vzpostavljen teoretskozgodovinski kontekst, v katerem je nastajal moj film – vse od začetka dokumentarnega filma pa do danes. Na kratko je predstavljen nastanek in razvoj dokumentarizma, osnovne značilnosti sodobnega dokumentarnega filma in njegove zvrsti, ki so relevantne za ta praktični projekt, s poudarkom na punku v glasbenem dokumentarcu. Povzeti so najbolj uveljavljeni načini klasifikacije dokumentarnih filmov glede na kategorijo in način reprezentacije, ki so postavili temelje, na katere se zanašajo avtorji in gledalci. Drugi del opisuje nastajanje avtorskega dokumentarnega projekta skozi vse faze: predprodukcijo, produkcijo, poprodukcijo, promocijo, distribucijo in prikazovanje, od ideje, raziskave, strukturiranja zgodbe, priprave scenarija, iskanja arhivskega foto- in videogradiva, priprav na snemanje filma in samo snemanje pa vse do montaže, izbora glasbe ter končnega oblikovanja slike in zvoka. Zaključen je s kritično refleksijo lastnega dela, ki bodoče avtorje lahko opozori na nekatere pasti, v katere se začetniki v svetu filma zlahka ujamejo.
Keywords: dokumentarni film, predprodukcija, produkcija, poprodukcija, glasba, zgodovina, dokumentarno, punk, do-it-yourself, Slovenija
Published in RUNG: 12.01.2018; Views: 6944; Downloads: 383
.pdf Full text (1,72 MB)
This document has many files! More...

Search done in 0.01 sec.
Back to top