1. |
2. |
3. |
4. |
5. Družbeno odgovorna uporaba znanj in tehnologij : 5. znanstvena konferenca VIVUS 2018Drago Papler, 2018, professional article Keywords: družbena odgovornost, trajnostni razvoj, znanja, tehnologije, energetika, podjetništvo, proizvodnja, obnovljivi viri, učinkovita raba energije, stroški, učinkovitost, izobraževanje, osveščanje Published in RUNG: 22.05.2020; Views: 3356; Downloads: 0 |
6. Trajnostni in ekonomski vidiki alternativnih virov energije na tehniškem zelenem dnevu v OŠ KrižeDrago Papler, 2016, professional article Keywords: energetika, ekonomika, električna energija, obnovljivi viri, učinkovita raba energije, sončne elektrarne, hidroelektrarne, izobraževanje, osveščanje, emisije, trajnostni razvoj Published in RUNG: 21.05.2020; Views: 3335; Downloads: 0 |
7. |
8. Raziskava o energetski učinkovitosti : učinkovita raba energije in upravljanja z energijo v podjetjihDrago Papler, 2017, original scientific article Keywords: energetska učinkovitost, električna energija, upravljanje, raba energije, prihranki, mnenjske raziskave, statistična analiza, korelacijska analiza, faktorska analiza Published in RUNG: 15.05.2020; Views: 3356; Downloads: 0 |
9. Energetska učinkovitost dosežena s sistematičnimi ukrepi upravljanja z energijoDrago Papler, 2016, published scientific conference contribution Keywords: energetska učinkovitost, električna energija, toplota, raba energije, sončne elektrarne, prihranki, emisije CO2, statistična analiza, ragresijska analiza Published in RUNG: 13.05.2020; Views: 3545; Downloads: 19 Link to full text |
10. Korpus Šolar in zanesljivost ocenjevanja šolskih pisnih nalog na različnih stopnjah šolanja emagistrsko deloMarjana Tinta, 2019, master's thesis Abstract: V magistrskem delu je narejena primerjava slovničnih in slogovnih popravkov šolskih pisnih nalog v korpusu Šolar in skupini učiteljev prostovoljcev. Predstavljeni so popravki, ki so v korpusu razvrščeni po tipih: napake zapisa, napake besedišča, napake oblike in napake skladnje, in sicer tudi z vidika pogostnosti. Predstavljene so raziskave o problemih pri objektivnosti ocenjevanja. V empiričnem delu je narejena podrobna analiza popravkov v treh izbranih pisnih izdelkih iz korpusa Šolar, ki jih je popravila skupina devetih učiteljev slovenščine v srednjih in osnovnih šolah. Ugotovljeno je bilo, da so pravopisno-oblikoslovni popravki po pričakovanjih med sabo bolj prekrivni, medtem ko prihaja pri stilnih in skladenjskih do odstopanj. Neujemanje ugotavljam tudi pri ocenah ocenjevalcev. Keywords: korpus Šolar, napake zapisa, napake besedišča, napake oblike, napake skladnje, neustrezno črkovanje, neustrezna raba ločil, napake pisanja skupaj oziroma narazen, napake pisanja z malo oziroma veliko začetnico, napake zapisa številk, napake besednega reda, napake izpusta, napake odvečnih podatkov, napake strukture, objektivnost ocenjevanja, zanesljivost med ocenjevalci Published in RUNG: 23.10.2019; Views: 4600; Downloads: 203 Full text (1,15 MB) |