Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji : Magistrsko delo
Teo Činej, 2017, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Keywords: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Published in RUNG: 06.09.2017; Views: 5940; Downloads: 278
.pdf Full text (888,85 KB)

4.
5.
6.
7.
Ocena učinkovitosti naložb v gradnjo avtoservisne delavnice
Erik Humar, 2006, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu prikazujemo dve možnosti izgradnje in zagona avtoservisne delavnice podjetja Avto Inn, ki se ukvarja z avtoservisnimi storitvami ter s prodajo vozil in rezervnih delov. Zaradi obsega dela in širitve dejavnosti postajajo obratovalni prostori podjetja pretesni. Vodstvo podjetja se je odločilo za novogradnjo prostorov na novi primernejši lokaciji. Poleg predstavitve podjetja, naloga zajema prikaz ocene stroškov novogradnje obratovalnih prostorov, ki so nujno potrebni za nadaljnje nemoteno in kvalitetno opravljanje storitev. V nalogi so prikazane potrebne naložbe in viri financiranja ter ocene skupnih donosov in stroškov. V zaključnem delu naloge prikazujemo primerjavo obeh razpoložljivih možnosti, med katerima se mora vodstvo podjetja Avto Inn odločiti.
Keywords: diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok
Published in RUNG: 15.10.2013; Views: 6516; Downloads: 279
URL Link to full text
This document has many files! More...

8.
Poslovna pobuda posodobitve storitev glasbenega izobraževanja
Andrej Gropajc, 2012, undergraduate thesis

Keywords: poslovni načrt, glasbeno izobraževanje, storitve, diplomske naloge
Published in RUNG: 15.10.2013; Views: 7301; Downloads: 402
URL Link to full text
This document has many files! More...

9.
Programska nadgradnja priprave potnih nalogov v podjetju
Rok Boltar, 2008, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, elektronska izmenjava podatkov, spletne storitve, potni nalogi, XML, XSL-FO
Published in RUNG: 15.10.2013; Views: 6606; Downloads: 402
URL Link to full text
This document has many files! More...

Search done in 0.03 sec.
Back to top