1.
Strateško načrtovanje v dejavnosti turizma in gostinstva: študija primera turistične destinacije v izbrani mestni občiniMartin Bizjak, 2015, master's thesis
Abstract: V magistrskem delu obravnavamo problematiko strateškega managementa v izbrani turistični destinaciji, ker smo na področju raziskovanja in predhodnega preučevanja omenjene problematike identificirali raziskovalno vrzel. Namen magistrskega dela je, na podlagi sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter zasnovi konceptualnega modela strategije razvoja turizma, empirično preveriti stopnjo razvitosti strateškega načrtovanja turistične in gostinske dejavnosti v izbrani turistični destinaciji ter podati morebitne predloge za izboljšanje stanja.
Za empirični del raziskave smo uporabili kvalitativno metodo raziskovanja in oblikovali raziskovalna vprašanja ter nato opravili intervju s štirimi predstavniki turističnih ponudnikov in tremi predstavniki organizacij, ki so vpete v lokalni turizem. Ugotovili smo, da tako konkurenčne prednosti kot družbena odgovornost in vrednote statistično značilno vplivajo na uspešnost turističnega podjetja. Izidi iz raziskave predstavljajo prispevek k širšemu vpogledu na strateški management v turizmu ter bodo uporabni za vse tiste, ki se teoretično, raziskovalno ali strokovno ukvarjajo s to dejavnostjo.
Keywords: Management, organizacija, raziskava, strateški management, turistična destinacija
Published in RUNG: 29.09.2015; Views: 7589; Downloads: 467
Full text (1,06 MB)