Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinški načrt vstopa vinarstva Marko Sirk na nemški in italijanski trg : diplomsko delo
Miha Sirk, 2024, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem raziskoval, kaj je ključnega pomena za vstop našega vinarstva (vina Marko Sirk) na italijanski in nemški vinski trg. Kot mlada blagovna znamka smo zaenkrat prisotni samo na slovenskem trgu, v Italiji pa sodelujemo le z enim manjšim uvoznikom. Namen mojega diplomskega dela je bil zato usmerjen v pomembne korake pri vstopu na nov vinski trg. Opravil sem kvalitativno raziskavo in obdelal podatke sekundarnega gradiva. V teoretičnem delu sem najprej izvedel situacijsko analizo, ki je vključevala analizo trgov ter konkurence, nato pa sem opisal še marketinški splet. V svojem empiričnem delu sem opravil konkretno situacijsko analizo za naše vinarstvo. Vključil sem tudi konkurenco na vinskem trgu ter s tremi izbranimi vinskimi kletmi opravil intervjuje, katere sem nato analiziral tudi v rezultatih in razpravi.
Ključne besede: diplomske naloge, marketinški načrt, vstop na tuje trge, nemški trg, italijanski trg, vinarstvo
Objavljeno v RUNG: 29.02.2024; Ogledov: 473; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh