1.
Povezanost zadovoljstva strank in organizacijske klime v izbranem podjetjuNejka Miklavčič, 2022, magistrsko delo
Opis: Vsako podjetje si želi imeti čim več lojalnih in zadovoljnih strank, saj so to ljudje, ki se v podjetje vračajo in v svet nosijo dobro besedo o podjetju. Da pa dobimo zveste stranke, ne pomagajo samo promocija, dobre prodajne ponudbe in ostale tehnike prodaje, ampak tudi sama klima v podjetju. Zaposleni so namreč zgled podjetja. In zadovoljen zaposleni bo s svojim delom, dobro voljo in pripadnostjo podjetju pokazal stranki, da je tudi ona zaželena, cenjena in prav tako pomembna kot zaposleni. Z raziskavo zadovoljstva strank in organizacijske klime smo želeli dobiti rezultate, kaj najbolj vpliva na skupno zadovoljstvo stranke in kaj najbolj na pripadnost delavca podjetju. Skupni rezultati pa nam dajo vpogled v povezavo obojega skupaj. Ti so nam namreč pokazali, da na zadovoljstvo strank med drugim najbolj vplivata kakovost postrežbe ter svetovanje zaposlenih. Ti dve lastnosti, pa sta pomembna pokazatelja dobrega in motiviranega zadovoljnega zaposlenega.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, organizacijska klima, stranke, pripadnost
Objavljeno v RUNG: 30.09.2022; Ogledov: 2782; Prenosov: 72
Celotno besedilo (847,66 KB)