Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt za spletno tržnico z rabljenimi oblačili in modnimi dodatki
Tjaša Živec, 2023, magistrsko delo

Opis: Investiranje v trajnostno ali rabljeno modo ter izkoriščanje potenciala digitalnega sveta ni več samo odgovorno, temveč predstavlja tudi donosno poslovno priložnost. Kupci se vedno bolj zavedajo svojega vpliva na okolje in iščejo trajnostne rešitve, zato se v prihodnje pričakuje rast povpraševanja po trajnostnih in rabljenih oblačilih. S sledenjem tem trendom si podjetniki omogočijo vstop na to rastoče tržišče in prispevajo k ustvarjanju bolj trajnostne prihodnosti. Prepleteno z rdečo nitjo trajnosti, čarom, ki ga imajo rabljena oblačila s svojimi edinstvenimi zgodbami in idejnim projektom za razvoj spletne tržnice, to delo predstavlja temelj za izvedbo zastavljenega poslovnega načrta.
Ključne besede: poslovni načrt, spletna tržnica z rabljenimi oblačili, spletna tržnica, trajnostna moda, rabljena oblačila in modni dodatki
Objavljeno v RUNG: 22.09.2023; Ogledov: 1639; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Uvedba svetovalne prodaje programa iCenter v izbranem podjetju : Diplomsko delo
Tjaša Živec, 2018, diplomsko delo

Opis: Svetovalna prodaja se od klasičnega načina najbolj razlikuje po poudarku na dvosmerni komunikaciji, posluhu za kupca in empatiji. Na prodajni oddelek prinese aktivnost, dinamiko ter priložnost za pridobivanje dodatnega znanja in izkušenj. Vsekakor je za današnji čas primernejša od pasivne prodaje, kjer je poudarek na produktu in ima večino besede prodajalec. Podatki so, po zaslugi spleta, dostopni vsakomur. Kupec tako od prodajalca ne pričakuje, da mu bo povedal, zakaj je njihov produkt najboljši, temveč zato, da mu pomaga definirati problem, svetovati in najti pravo rešitev. V diplomskem delu smo se osredotočili na tematiko prodaje med poslovnimi subjekti (t. i. Business to business ali B2B prodaja), svetovalne prodaje in celovitih upravljalskih sistemov (t. i. Enterprise resource planning ali ERP) ter preučili različne vsebine iz teh področij. S pomočjo metod analize in kompilacije dostopne literature smo sestavili teoretični del. V tem delu smo pridobljene podatke podali z deskriptivno metodo. Teoretična izhodišča smo nato s pomočjo študije primera prenesli v prakso. Oblikovali smo postopek svetovalne prodaje in ga uvedli v prodajni proces ERP rešitve iCenter. Tako kot vodstvo izbranega podjetja smo tudi sami zaznali potencial v svetovalni prodaji, zato smo v tem delu želeli potrditi prvotno zastavljeno tezo, da je tak način prodaje primeren za podjetje Saop d. o. o. Za ta namen smo pripravili analizo rezultatov pridobljenih med raziskavo ter uporabili metodo nestrukturiranega intervjuja z zaposlenimi, s katero smo preučili njihov odnos do tega načina prodaje. Rezultati obeh so po pričakovanjih pozitivni. Podjetje je s tem načinom pridobilo nove stranke in ugotovili smo, da zaposleni ta način prodaje sprejemajo in so z njim zadovoljni.
Ključne besede: Svetovalna prodaja, prodaja, telefonska prodaja, business to business, B2B, upravljalski informacijski sistemi, ERP, iCenter
Objavljeno v RUNG: 11.09.2018; Ogledov: 4999; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh