Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Srečanja in obsedenosti v sodobnem mestu
Helene Thümmel, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na identiteto v urbanih prostorih, združuje teoretična prizadevanja in terensko raziskovanje z intervencijami v javnem prostoru v štirih evropskih mestih (#Gradec, #Ljubljana, #Trst, #Reka). Raziskava preizprašuje o manifestacijah in izvoru identitete v javnem prostoru, v kakšnih oblikah se ta lahko pojavi in v katerih praksah se pogosto uporablja za vizualizacijo. Besedilo dela se razvija vzdolž treh področij vedenja: Prvi del pokriva splošno raziskavo (3//sessions) o izbranih elementih in strukturah sodobnega mesta. Drugi del je študij specifične prakse in poskusov identifikacije prebivalcev mesta (4//obsessions). Praktično delo (//preveč večernih zabav) sestavlja vrsta intervencij, pri čemer so pozicije (prostorsko, čustveno, politično, družbeno) #označene z betonskimi kockami velikosti 12x12x12cm. Intervencije zastavljajo vprašanja o aktualni oziroma dominantni pripovedi. Kocke so lahko postavljene kot provokacija, kot pikselacija #urbanega prostora, kot ustvarjanje #skupnega območja ali služi kot #spomenik, itd. Tretji del (5//again!) je dokumentacija praktičnega dela magistrskega zaključnega projekta. Intervencije v javnem prostoru imajo namen osvetliti probleme urbanega okolja in težave v procesu identifikacije. Zadnji del se osredotoča na avtoričin osebni pristop k projektu in izhaja predvsem iz njene umetniške prakse v javnem prostoru.
Ključne besede: urbani prostor, javni prostor, okolje, identiteta, meščan, uporabnik, situacija, umetnost, akcija, intervencija
Objavljeno v RUNG: 24.04.2018; Ogledov: 5877; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (13,60 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
“LESSONS LEARNED” (PARTIAL TEST DEPLOYMENTS REPORT) : ADRIART PROJECT
Tomislav Brajnović,, Peter Purg, Daniela Brasil, Alessandro Bordina, Miljana Babić, 2014, druge monografije in druga zaključena dela

Opis: The report consist of individual test-run reports by participating teachers and consortium-level observers that gathered qualitative and quantitative data through short interviews, surveys and QA questionnaires mostly with students, but also among themselves. A joint evaluation is delivered and a “lessons learned” compendium published, offered digitally through the project’s dissemination system (mostly newsletter and website-promotion), and spread locally through the teaching communities – also partly entering the professional article as “experience report” (see next deliverable). These reports and the “lessons learned” were discussed and confirmed in the below structure at the September 2013 meeting, organised by P4. Notably, a total of three sceintific or porfessional articles were (to be) published (as separate deliverables) refereing to the lessons learned in this project, refering to the summative experience of the project.
Ključne besede: Curriculum, module, course, study programme, degree, international, comparison, study, national, studio, MA
Objavljeno v RUNG: 05.07.2016; Ogledov: 5762; Prenosov: 216
URL Povezava na celotno besedilo

3.
ADRIART : regional collaborations in the media arts and practices
2014, strokovna monografija

Ključne besede: sodobna umetnost, študijski programi, evropski projekti
Objavljeno v RUNG: 22.01.2015; Ogledov: 6774; Prenosov: 23
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh