Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Gorizia, Gorica, Gurize, Görz: L’immagine letteraria plurilingue della città. Nuove prospettive e opportunità̀ per lo sviluppo del turismo culturale nel territorio
Ana Toroš, 2019, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci (vabljeno predavanje)

Opis: Uporabnost in pomen didaktičnih gradiv s področja čezmejne literature na vseh ravneh izobraževanja za namene razvoja kulturnega turizma v Gorici.
Ključne besede: Gorica, čezmejna didaktika literature, Nova Gorica
Objavljeno v RUNG: 15.10.2020; Ogledov: 2393; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Prešernova pot od ranjenega laboda do kulturnega svetnika number one
Zoran Božič, druga izvedena dela

Opis: Predstavitev prinaša nekatere nove poglede na Prešernvo življenje in delo, s poudarkom na izobčenosti v družini in družbi kljub nesporni genialnosti ter na postopkih, ki so v poldrugem stoletju privedli do njegovega položaja najpomembnejšega slovenskega kulturnega svetnika.
Ključne besede: France Prešeren, kanonizacija, klasična poezija, recepcija literature, didaktika, narodna zavest, Kranjska čbelica, Poezije, Anton Mahnič, Ivan Pregelj, Anton Slodnjak, literarna zgodovina, Andrej Gollmayer, Občina Žirovnica, Sonetni venec, Krst pri Savici
Objavljeno v RUNG: 18.02.2020; Ogledov: 3311; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Problem prvega branja Krsta pri Savici : (empirična raziskava)
Zoran Božič, 2008, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Reading classic poetry, and Prešeren's poetry in particular, seems to be something special, a fact already pointed out in Boža KrakarVogel's researches. Such demanding texts can be made more comprehensible to a contemporary young reader by being modernized, commented on, prosified, and simplified. I did empirical research with the first year classes at Splošna gimnazija Tolmin high school (high school students of each class were asked to read the first twelve octaves of Krst (the Baptism) in three versions –the poetry only, the prose only and the poetry parallel to the prose- the reading was immediately followed by a questionnaire including three reading comprehension tasks). According to the convincing research results, reading Krst pri Savici (The Baptism on the Savica)on one's own proved to be an extremely hard task for an average-motivated high school student, but the referential meanings can be significantly improved if, while reading, students can have a prose version for each stanza at their disposal.
Ključne besede: branje, poezija, interpretacija, Prešeren, poučevanje, šolsko branje, simplifikacija, prozifikacija, modernizacija, didaktika, Krst pri Savici, recepcija literature
Objavljeno v RUNG: 18.12.2017; Ogledov: 3938; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh