1. Optimiziranje materialnega toka v procesu logistike podjetja ETA Cerkno : diplomsko deloŽan Slabe, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je obravnavan problem notranje sledljivosti pakirne embalaže in ulitkov ter obročev v podjetju. Motivacija za delo je bilo izboljšanje natančnosti zalog in sledljivosti materialov, kar je ključnega pomena za učinkovito delovanje podjetja. Namen dela je bil analizirati obstoječe procese in predlagati rešitve za boljšo notranjo sledljivost. Pri raziskavi smo uporabili metode opazovanja in analize trenutnega stanja z izvedbo inventur in sodelovanja z različnimi oddelki. Predlagali smo postavitev skenirnih tabel, opremljenih s črtnimi kodami materialov, kar omogoča boljšo sledljivost med skladišči in proizvodnimi obrati. Predlagali smo tudi optimizacijo proizvodnih kosovnic in s tem izboljšali točnost zalog v sistemu SAP, kar predstavlja originalno rešitev problema. Ugotovitve kažejo, da bodo skenirne table in optimizirane proizvodne kosovnice močno izboljšale sledljivost materialov in zmanjšale napake pri zalogah. Praktična vrednost diplomskega dela se odraža v optimiziranem upravljanju zalog, kar prispeva k večji učinkovitosti in zmanjšanju stroškov v podjetju. Ključne besede: diplomske naloge, pakirna embalaža, ulitki, proizvodna kosovnica, črtna koda Objavljeno v RUNG: 24.09.2024; Ogledov: 394; Prenosov: 7 Celotno besedilo (1,65 MB) |
2. Optimizacija skladiščnega poslovanja v oskrbni verigi : -Bernard Grmek, 2016, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je ureditev skladiščnega poslovanja izbranega podjetja.
V prvem, teoretičnem delu naloge opisujemo elemente logističnega sistema, oskrbne verige, skladiščno poslovanje in prednosti sodobne informacijske tehnologije v skladiščnem poslovanju. Predstavili smo prednosti brezpapirnega skladiščnega poslovanja, standarde črtnih kod in pomembnost urejenih oskrbnih verig.
V praktičnem delu smo predstavili obstoječe stanje v skladišču, opisali obstoječe stanje prevzema, ter komisioniranja in izdaje blaga. Izluščili smo jedro problemov, opisali področja možnih izboljšav in ponudili rešitve in priporočila za optimizacijo danih problemov in izboljšanje sedanjega stanja.
Ugotovili smo, da so skladiščni procesi neustrezni, skladiščno poslovanje neurejeno, saj dolgi postopki vzamejo preveč časa. Zaradi neuporabe avtomatskega zajema podatkov so skladiščni procesi daljši in večja je tudi možnost napak. Problematika se začne pri pomanjkanju skladiščnega prostora. Postopki prevzema, komisioniranja in izdaje blaga so dolgotrajni. Blago je skladiščeno na naključnih lokacijah, zato je pri komisioniranju opravljena veliko daljša pot ob iskanju materiala. Vse dokumente je treba ročno vnašati, kar je zelo zamudno.
Predlagali smo nakup dodatnih regalov za odlaganje strešnih kritin, uvedbo uporabe črtne kode za vse artikle, uporabo terminalov za potrebe prevzema, komisioniranja in izdaje blaga, uvedbo lokacijsko vodenega skladišča ter posodobitev informacijskega sistema. S predlaganimi rešitvami bi podjetje zvišalo storilnost skladiščnih delavcev, znižalo stroške skladiščenja ter pridobilo konkurenčno prednost na trgu. Ključne besede: Logistika, skladišče, črtna koda, komisioniranje, GS1 standardi, RIP, SOU. Objavljeno v RUNG: 26.09.2016; Ogledov: 7943; Prenosov: 330 Celotno besedilo (756,80 KB) |
3. Prenova nabavno-skladiščnega poslovanja v proizvodnji igralnih aparatovMarko Počkar, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili nekatere rešitve, ki smo jih vpeljali v proces skladiščno-nabavnega poslovanja v podjetju Počkaj d.o.o., ki trži svoje produkte, kot so elektronska ruleta, Black Jack in Poker v različnih različicah, pod blagovno znamko Alfastreet. V prvem delu smo predstavili zgodovino podjetja, poslovne enote, organizacijsko strukturo ter oddelke, ki podjetje sestavljajo. Sledi predstavitev informacijskega sistema GoSoft 2000. Ta je namenjen podpori pri operacijah, ki jih opravljajo posamezni oddelki na nivoju celotnega podjetja ter kooperantov. Opisali smo njegove module ter uporabnost na vseh nivojih poslovanja podjetja. V drugem delu diplomskega dela smo razvili rešitve in jih uvedli pri prenovi nabavnega, logističnega in skladiščnega poslovanja podjetja. Opisana je uvedba tehnološkega zapisnika, ki je poenostavila postopek naročila izdelka in olajšala komunikacijo med prodajnim in nabavnim oddelkom. Druga izboljšava je uvedba kreiranja delovnih nalogov s pomočjo kosovnic, torej izdelava določenih sklopov artiklov, ki se pri večini izdelkov enakega tipa ponavljajo; izboljšava omogoča nabavni službi hitro planiranje potreb proizvodnje za doseganje realizacije. Kot zadnjo smo predstavili uvedbo črtne kode in mikrolokacij materiala, ki se skladišči na regalih v skladišču podjetja. Ta uvedena novost je na nivoju skladiščnega poslovanja občutno pripomogla k poenostavitvi skladiščenja materiala in polizdelkov ter skrajšala pot in čas, ki so ga potrebovali skladiščniki za pripravo materiala za proizvodni proces. Ključne besede: Nabavno-skladiščno poslovanje, igralni aparati, informacijski sistem, tehnološki zapisnik, delovni nalog, kosovnica, črtna koda Objavljeno v RUNG: 25.05.2015; Ogledov: 7478; Prenosov: 312 Celotno besedilo (3,23 MB) |
4. |
5. |