Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NADGRADNJA INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE STORITVENIH ZAHTEVKOV V PODJETJU INFORMACIJSKE DEJAVNOSTI
Adnan Omerčević, 2018, diplomsko delo

Opis: V večini podjetij, ki se ukvarjajo z informacijskimi tehnologijami, osnovna dejavnost temelji na storitvenih zahtevkih. Ustrezna informacijska podprtost tovrstnih procesov je ključnega pomena za obvladovanje le-teh v najširšem pomenu. V diplomskem smo razvili nadgradnjo obstoječega informacijskega podsistema za vodenje storitvenih zahtevkov v podjetju Business Solutions, d.o.o. Informacijski sistem teče na platformi Microsoft Dynamics NAV. Nadgradnja stremi predvsem k tehničnim in vsebinskim izboljšavam pri odpiranju novih zahtevkov, pregledu nad zahtevki, upravljanju nalog znotraj zahtevkov in lažjem vnosu opravljenih storitvenih ur, ki predstavljajo glavni vir prihodkov podjetja. Pomemben del nadgradnje predstavlja tudi realizacija funkcionalnosti, ki so osnova za integracijo rešitve s spletnim portalom. Uporabljena metodologija sestoji iz analize obstoječe rešitve, tehnične izvedbe s ključnimi koraki razvoja v okolju C/AL, dejanske operativne uvedbe sistema ter načrta uvedbe spletnega portala. Uspešna uvedba nadgradnje je v prvi vrsti prispevala k temu, da so zaposleni pri svojem delu bolj produktivni, stranke podjetja pa z učinkovitejšim reševanjem njihovih storitvenih zahtevkov bolj zadovoljne.
Ključne besede: Microsoft Dynamics NAV, storitveni zahtevek, nadgradnja informacijskega sistema
Objavljeno v RUNG: 01.06.2018; Ogledov: 5001; Prenosov: 350
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh