Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izražanje duševnih motenj in bolezni pri YouTube ustvarjalcih, animiranih likih in v video igrah
Eva Sara Krivec, 2024

Opis: Diplomsko delo vsebuje nekatera dognanja o duševnem zdravju, duševnih motnjah, nevrodivergenci in njihovem vplivu na umetnost. Omenjene so različne duševne motnje in raziskanost le-teh v zadnjih dvajsetih letih ter podani nekateri primeri sodobnih animatorjev, ki se z njimi spopadajo. V nalogi so izpostavljeni izbrani sodobni umetniki, ki so o svojih motnjah in boleznih šele nedavno spregovorili za javnost, torej v času, ko je medicinsko področje duševnega zdravja že dodobra raziskano. Primeri omenjenih motenj v sodobnih medijih, kot so video igre in animirani filmi, so še posebej pomemben vzor za mlajšo generacijo, predvsem najstnike, saj so prikazani kot nekaj sprejemljivega, vsakdanjega, ne kot tabu tema, vredna obsojanja. Menim, da se je s tovrstno tematiko potrebno podrobneje seznaniti, saj je vedno pogosteje vkomponirana v sodoben način življenja in tudi medijsko izpostavljena.
Ključne besede: animacija, duševno zdravje, duševne motnje, video igre, animirani liki, liki iz stripov, sodobni umetniki in animatorji
Objavljeno v RUNG: 08.05.2024; Ogledov: 11; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Kako se duševne motnje prikazujejo v animacijah studiev Disney in Pixar
Katarina Brglez, 2023, diplomsko delo

Opis: Čeprav se ne zavedamo, so duševne motnje zelo pogosto prisotne v človekovem življenju; z njimi se morda soočamo sami ali naši bližnji, prav tako pa so velikokrat upodobljene tudi skozi like, ki jih srečujemo v umetnosti, filmih in celo animiranih filmih, ki so ustvarjeni za mlajše občinstvo. Diplomsko delo raziskuje pojav duševnih motenj, prisotnih v Disneyjevih in Pixarjevih animiranih filmih. Bolj natančno preiskuje animirane like in kako njihovo vedenje, govor ter telesna govorica prikazujejo različne znake in simptome duševnih motenj. Prvi del diplomskega dela se posveča klasifikaciji in razlagi posameznih duševnih motenj. Namen je bralcu predstaviti in obrazložiti pojme, simptome in bolezni, da mu bo lažje razumljiv drugi del diplomskega dela ter da razume obseg duševnih motenj. Temu sledi analiza likov iz animiranih filmov Vrvež v moji glavi (Inside out, 2015), Iskanje malega Nema (Finding Nemo, 2003), Alica v čudežni deželi (Alice in Wonderland, 1951), Mnoge dogodivščine medvedka Puja (The Many Adventures of Winnie the Pooh, 1977), Ledeno kraljestvo (Frozen, 2013), Mala morska deklica (The Little Mermaid, 1989), Sneguljčica in sedem palčkov (Snow White and the Seven dwarfs, 1937) in Zlatolaska (Tangled, 2010). Praktični del diplomskega dela Pustite mi dihati je 2D-računalniška animacija, ki se posveča občutkom in počutju osebe z duševnimi motnjami. Skozi abstraktno animacijo si lahko gledalec sam razlaga pomen ter občutke depresije in tesnobe.
Ključne besede: duševne motnje, Disney, Pixar, animacija, 2D-animacija, 3D-animacija, depresija, tesnoba, manija, amnezija, motnje, shizofrenija, depersonalizacija, hiperaktivnost, avtizem, narcisizem, bipolarnost.
Objavljeno v RUNG: 23.03.2023; Ogledov: 1092; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Vpeljevanje sprememb v procese izbranega podjetja z analizo in predlogi izboljšav
Monika Krznar, 2017, diplomsko delo

Opis: Naša motivacija za diplomsko je bila želja po optimizaciji poteka dela v razvojno-raziskovalnem oddelku in oddelku tehnologije v izbranem podjetju, katerega osnovna dejavnost je pretežno projektno organizirana. Namen diplomskega dela je dvigniti učinkovitost delovnega procesa tako, da se izpostavi potencialne moteče dejavnike, ki upočasnjujejo izvajanje delovnega procesa, zavirajo nadaljnji napredek v podjetju in podati predloge o izboljšavah. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretične vidike organizacije, organizacijske strukture in povezav znotraj organizacije. Uvedba sprememb in izboljšav v podjetjih ni smiselna brez predhodnega razumevanja organizacije. Zaradi vpeljevanja sprememb na vseh ravneh podjetja, se je njihove vpeljave potrebno lotiti na pravi način, saj obstaja tveganje, da zaradi napačnega pristopa sprememba prinese več težav kot koristi. Mnenja smo, da je najbolj smotrno vpeljavo sprememb obravnavati kot projekte, zato smo del diplomskega dela namenili predstavitvi projektnega managementa. V praktičnem delu diplomskega dela smo izvedli raziskavo potencialnih motenj delovnega procesa v izbranem podjetju. Pri raziskovanju smo zbrali podatke pretežno s pomočjo anketiranja zaposlenih v podjetju. Informacije pridobljene z raziskavo smo analizirali in na podlagi rezultatov strukturirali ter predlagali možne spremembe predvsem na področju komunikacije in organizacijske kulture ter organizacijske strukture. Le-te naj bi omogočile manj ovirano delovanje razvojno-raziskovalnega oddelka in oddelka tehnologije ter posledično celega podjetja. Menimo, da bi predlagane spremembe rešitve ustvarile ugodnejše pogoje za poslovanje podjetja, podjetje pa bi s primerno uvedbo le-teh vzpostavilo bolj tekoč delovni proces.
Ključne besede: Motnje, optimizacija, proces dela, organizacija, projektni management
Objavljeno v RUNG: 21.12.2017; Ogledov: 5128; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

4.
Hipoksija oslabi zaznavo hladnih dražljajev
Petra Golja, Igor B. Mekjavić, 2004, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: anoksija, občutek motnje, mraz
Objavljeno v RUNG: 05.01.2016; Ogledov: 2562; Prenosov: 0

5.
Ionospheric radio wave scintillations observed during October 2003 storm at European auroral latitudes
Biagio Forte, 2004, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: radijski valovi, svetlobni siji, magnetne motnje, detektorji
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6764; Prenosov: 34
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh