1.
Analiza skladnosti koncepta poslovnega dogodka s ciljem utrjevanja strategije lastne blagovne znamke v visokotehnološkem podjetjuJani Pavletič, 2017, diplomsko delo
Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili pretežno na organizacijo poslovnega dogodka in njegovo skladnostjo s poslovnimi in strateškimi cilji podjetja. Govorili bomo pretežno o eni izmed poslovnih enot podjetja Instrumentation Technologies, in sicer poslovni enoti Libera. Podjetje Instrumentation Technologies vsakoletno organizira pomemben poslovno-marketinški dogodek, ki je eden glavnih komunikacijskih orodij za pridobivanje povratnih informacij s strani končnih odjemalcev. Izvedli smo analizo obstoječega stanja v podjetju, analizirali ciljni segment, konkurenco in pretekle poslovno-marketinške dogodke Libera Workshop. Na koncu smo podali tudi rezultate anket o zadovoljstvu udeležencev letošnjega dogodka Libera Workshop in predloge za nadaljnjo delo. Namen diplomskega dela je ugotoviti skladnost koncepta in organizacije poslovno-marketinškega dogodka Libera Workshop z vizijo in poslovnimi cilji podjetja Instrumentation Technologies na podlagi teoretičnih izhodišč in izvedbe empirične raziskave.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... Strateški marketing, poslovno-marketinški dogodek, marketinško komuniciranje....
Ključne besede: Strateški marketing, poslovno-marketinški dogodek, marketinško komuniciranje.
Objavljeno: 25.09.2017; Ogledov: 3761; Prenosov: 284
Polno besedilo (1,06 MB)