1. The Cambridge grammar of English in the ELT classroomVeronika Piccinini, Sylvia Velikova, Andrea Rebrová, 2012, strokovni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...angleška slovnica, pogovorna angleščina, didaktika, ... Ključne besede: angleška slovnica, pogovorna angleščina, didaktika Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 6750; Prenosov: 26
Polno besedilo (0,00 KB) |
2. Kreativne metode poučevanja angleščine na področju vinogradništva in vinarstvaVeronika Piccinini, 2010, objavljeni povzetek strokovnega prispevka na konferenci Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... angleščina, tuji jeziki, vinogradništvo, vinarstvo, metodologija, kreativne metode,... Ključne besede: angleščina, tuji jeziki, vinogradništvo, vinarstvo, metodologija, kreativne metode, besedišče, kolokacije Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4437; Prenosov: 25
Polno besedilo (0,00 KB) |
3. Project work as a tool for enhancing the transfer of ESP knowledge into practiceVeronika Piccinini, 2012, strokovni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... angleščina, strokovni izrazi, projektno delo, kreativno poučevanje, ... Ključne besede: angleščina, strokovni izrazi, projektno delo, kreativno poučevanje Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5530; Prenosov: 32
Polno besedilo (0,00 KB) |
4. |
5. |
6. Does Grammatical Structure Accelerate Number Word Learning? Evidence from Learners of Dual and Non-Dual Dialects of SlovenianFranc Marušič, Rok Žaucer, Vesna Plesničar, Tina Razboršek, Jessica Sullivan, David Barner, 2016, izvirni znanstveni članek Opis: How does linguistic structure affect children’s acquisition of early number word meanings? Previous studies have tested this question by comparing how children learning languages with different grammatical representations of number learn the meanings of labels for small numbers, like 1, 2, and 3. For example, children who acquire a language with singular-plural marking, like English, are faster to learn the word for 1 than children learning a language that lacks the singular-plural distinction, perhaps because the word for 1 is always used in singular contexts, highlighting its meaning. These studies are problematic, however, because reported differences in number word learning may be due to unmeasured cross-cultural differences rather than specific linguistic differences. To address this problem, we investigated number word learning in four groups of children from a single culture who spoke different dialects of the same language that differed chiefly with respect to how they grammatically mark number. We found that learning a dialect which features “dual” morphology (marking of pairs) accelerated children’s acquisition of the number word two relative to learning a “non-dual” dialect of the same language. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...slovnično število, dvojina, narečja, usvajanje, učenje, slovenščina, angleščina, numbers, grammatical number, dual, dialects, acquisition, learning,... Ključne besede: števila, številke, slovnično število, dvojina, narečja, usvajanje, učenje, slovenščina, angleščina, numbers, grammatical number, dual, dialects, acquisition, learning, Slovenian, English Objavljeno: 10.08.2016; Ogledov: 4033; Prenosov: 229
Polno besedilo (1,38 MB) |
7. Zdaj gre za slovenščinoZoran Božič, druga izvedena dela Opis: Okrogla miza o učnem jeziku slovenskega visokega šolstva. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...učni jezik, slovenščina, angleščina, Zakon o visokem šolstvu, internacionalizacija, nacionalna samobitnost... Ključne besede: učni jezik, slovenščina, angleščina, Zakon o visokem šolstvu, internacionalizacija, nacionalna samobitnost Objavljeno: 03.11.2016; Ogledov: 3862; Prenosov: 146 |
8. Član uredniškega odbora revije Sumerianz Journal of Education, Linguistics and LiteratureZoran Božič, druga izvedena dela Opis: Revija za področje izobraževanja, jezikoslovja in književnosti. Izhaja v angleškem jeziku. Dvojno slepo ocenjevanje prispevkov. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Sumerianz, znanstvena revija, izobraževanje, jezikoslovje, književnost, Pakistan, angleščina Objavljeno: 23.07.2018; Ogledov: 2782; Prenosov: 0
Polno besedilo (694,63 KB) |