Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Animirani spopadi : Nasilni prizori kot izrazno sredstvo v animiranem filmu
Matija Ternovec, 2022, diplomsko delo

Opis: Prikazovanje nasilja v umetnosti ni nov pojav. Že v prazgodovini so naši predhodniki v jamskih slikah prikazovali boje z živalmi. Z razvojem civilizacije pa so se razvijali tudi boji, bitke, vojne ipd. in posledično tudi njihovo prikazovanje. Vzporedno z razvojem človeštva in z razvojem tehnologije nas prikazovanje omenjene tematike spremlja vse do današnjih časov. Zato se tudi vsebina animiranih filmov ni izognila tej tematiki. Pričujoče diplomsko delo predstavlja svet nasilja in spopadov v animaciji. Narejena je primerjava med animacijama vzhodnega in zahodnega sveta ter njunih pristopov do spopadov in uporabe nove tehnologije. Predstavljena je animacija vzhodnega sveta, kjer prevladuje japonska animacija – anime. Na Zahodu pa na trgu prevladuje svetovno znana korporacija Disney in njihovemu načinu podoben stil animacije drugih podjetij. Izpostavljene so razlike med tema dvema stiloma animacije in pa tudi podobnosti. Del naloge se osredotoča na prikazovanje spopadov. Diplomsko delo vsebuje poglobljen vpogled v razvoj in uporabo sodobnih metod, kot sta 3D računalniška animacija ter zajem gibanja (motion tracking), in razloži, kako je njuna prisotnost pomagala pri spreminjanju načinov ustvarjanja spopadov. Zastavljeno je tudi vprašanje, zakaj gledalci uživajo v gledanju takih animacij, kaj je tisto, kar privlači, ter ali so take animacije primerne za otroke. Predstavljene so tudi ugotovitve o pravi »formuli« za spopad, kako pripraviti spopad in kateri so najpomembnejši elementi, ki jih je potrebno upoštevati, da bi spopad pritegnil gledalca. Na koncu je opisana še lastna izkušnja ob izdelovanju praktičnega dela, ki je kratek animiran spopad z naslovom Bitka za gozd. Poglavje nas popelje skozi celoten proces ustvarjanja praktičnega dela: od predprodukcije, v kateri sta bili ustvarjeni zgodba, zgodboris in likovna zasnova, do produkcije, v procesu katere je bila ustvarjena animacija. Celoten postopek se je zaključil s postprodukcijo, v kateri so se dodali efekti in se je animacija sestavila v končno obliko.
Ključne besede: animacija, spopad, animirani filmi, anime, nasilje, bitke
Objavljeno v RUNG: 04.07.2022; Ogledov: 1776; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh