1. |
2. Srce mesta : delovni zvezekDarko Ilin, Dominika Prijatelj, Lara Vončina, Anika Velišček, Lionella Costantini, 2021, drugo učno gradivo Opis: Pri pripravi so pod mentorstvom Barbare Pregelj sodelovali študentke in študentje UNG. Ključne besede: slovenske selitve, večkulturnost, jezikovne zadrege, vprašanja identitete, delovni zvezki Objavljeno v RUNG: 12.05.2021; Ogledov: 3188; Prenosov: 16
Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Predlog avtentične razlage 120., 121. in 122. člena ZOFVIBožič Zoran, druga izvedena dela Opis: Predlog avtentične razlage treh členov Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja, ki govorijo o učni in delovni obveznosti osnovnošolskih, srednješolskih in višješolskih učiteljev. Po tej razlagi pomeni izpolnitev časovno opredeljene učne obveznosti skupaj s časovno neopredeljenim drugim delom tudi izpolnitev 40-urne tedenske delovne obveznosti. Ključne besede: učna obveznost, delovna obveznost, MIZŠ, SVIZ, ZOFVI, osnovna šola, srednja šola, višja šola 40-urni delovni teden Objavljeno v RUNG: 07.07.2017; Ogledov: 5362; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Prenova nabavno-skladiščnega poslovanja v proizvodnji igralnih aparatovMarko Počkar, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili nekatere rešitve, ki smo jih vpeljali v proces skladiščno-nabavnega poslovanja v podjetju Počkaj d.o.o., ki trži svoje produkte, kot so elektronska ruleta, Black Jack in Poker v različnih različicah, pod blagovno znamko Alfastreet. V prvem delu smo predstavili zgodovino podjetja, poslovne enote, organizacijsko strukturo ter oddelke, ki podjetje sestavljajo. Sledi predstavitev informacijskega sistema GoSoft 2000. Ta je namenjen podpori pri operacijah, ki jih opravljajo posamezni oddelki na nivoju celotnega podjetja ter kooperantov. Opisali smo njegove module ter uporabnost na vseh nivojih poslovanja podjetja. V drugem delu diplomskega dela smo razvili rešitve in jih uvedli pri prenovi nabavnega, logističnega in skladiščnega poslovanja podjetja. Opisana je uvedba tehnološkega zapisnika, ki je poenostavila postopek naročila izdelka in olajšala komunikacijo med prodajnim in nabavnim oddelkom. Druga izboljšava je uvedba kreiranja delovnih nalogov s pomočjo kosovnic, torej izdelava določenih sklopov artiklov, ki se pri večini izdelkov enakega tipa ponavljajo; izboljšava omogoča nabavni službi hitro planiranje potreb proizvodnje za doseganje realizacije. Kot zadnjo smo predstavili uvedbo črtne kode in mikrolokacij materiala, ki se skladišči na regalih v skladišču podjetja. Ta uvedena novost je na nivoju skladiščnega poslovanja občutno pripomogla k poenostavitvi skladiščenja materiala in polizdelkov ter skrajšala pot in čas, ki so ga potrebovali skladiščniki za pripravo materiala za proizvodni proces. Ključne besede: Nabavno-skladiščno poslovanje, igralni aparati, informacijski sistem, tehnološki zapisnik, delovni nalog, kosovnica, črtna koda Objavljeno v RUNG: 25.05.2015; Ogledov: 7837; Prenosov: 313
Celotno besedilo (3,23 MB) |
5. |
6. |
7. |