1. |
2. Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju : diplomsko deloJovan Sošić, 2021, diplomsko delo Opis: Cilj in namen digitalnega marketinga je povezati ponudbo in povpraševanje. Digitalni marketing se osredotoča na stranko,ter z uporabo različnih oglaševalskih orodij omogoča različne in poceni pristope do potencijalnih strank in tako omogoča prihranek virov in denarja. Stranka lahko brska po ponudbah in idejah iz udobja svojega doma, tržni strokovnjaki pa lahko delajo celo od doma, še posebej, če uporabljajo eno najbolj priljubljenih platform danes, družbene medije.
V diplomskem delu smo se osredotočili na uporabo storitve GoogleAds, oglaševalskega orodja za promoviranje poslovnih storitev podjetja Busness Solutons. Preučili smo, kako ustvariti oglaševalsko kampanjo in kaj so najbolj pomembni dejavniki pri pripravi oglaševalske kampanje z Google Ads. Podjetje je na ta način pridobilo večjo prisotnost na spletu in posledično nove stranke. Ključne besede: diplomske naloge, digitalni marketing, optimizacija spletnih strani, povečanje prodaje, družbena omrežja, GoogleAds, marketinške strategije, kanali digitalnega marketinga Objavljeno v RUNG: 24.09.2021; Ogledov: 4111; Prenosov: 242 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Komunikacija vinske industrije na spletnih družbenih omrežjih v SlovenijiKarlo Kopjar, 2018, diplomsko delo Opis: V svetovni vinski industriji je veliko zanimanja za tržno komunikacijo vinske industrije na družbenih omrežjih. Tak način komunikacije je relativno poceni in ob dobri uporabi učinkovit. Kot za vse tipe tržne komunikacije je tudi za tak tip komunikacije potrebno imeti strategijo. Ponujenih nam je več družbenih omrežij, a niso vsa primerna za komunikacijo z našimi strankami oziroma potencialnimi strankami. Slovenija je tradicionalna pridelovalka vina in zato so prebivalci skoraj neprestano v stiku z vinsko kulturo. Slovenci se zanimajo za uživanje domačih in kakovostnih izdelkov. V času višje stopnje brezposelnosti se je zmanjšalo uživanje vina, a je sedaj stanje spet normalno. Tako je primerno komunicirati s Slovenci o vinu na družbenih omrežjih. Zakoni pa omogočajo, da je tak tip komunikacije skoraj neoviran. Z anketo smo iskali odgovore na vprašanja o uporabi družbenih omrežij in uživanju vina. Anketiranci so pokazali zanimanje za že tradicionalne vsebine o vinu. Ugotovili smo, da so ženske bolj primerna ciljna skupina za več različnih tipov vin kot moški. Možno je povzeti, da se družbena omrežja glede vina uporabljajo bolj za to, da spomnijo nekega potrošnika, kot da ga prepričajo, saj se ti bolj zanašajo na priporočila drugih kot na kak drug vir informacij. Ključne besede: vino, družbena omrežja, tržno komuniciranje, končni potrošniki, Slovenija Objavljeno v RUNG: 16.01.2019; Ogledov: 5854; Prenosov: 154 Celotno besedilo (2,00 MB) |