1. Skrito v filmuIva Musović, 2012, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, film, filmski prostor, izven kadra, filmska iluzija, ... Ključne besede: diplomske naloge, film, filmski prostor, izven kadra, filmska iluzija Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4889; Prenosov: 419
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Geneza diplomskega filmaJaka Žilavec, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...geneza videofilma, študijski film, videofilm, scenarij, sinopsis, filmski žanr, filmski jezik, ... Ključne besede: diplomske naloge, geneza videofilma, študijski film, videofilm, scenarij, sinopsis, filmski žanr, filmski jezik Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 4050; Prenosov: 362
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. François Truffaut in avtorska teorijaMery Gobec, 2016, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj ideje avtorstva, ki se je najbolj uveljavila v 50. letih prejšnjega stoletja. Kako se je ta ideja materializirala v filmskih delih, analizira skozi opus Françoisa Truffauta, utemeljitelja francoskega novega vala, ki je v začetku 60. let vzklil prav v idejah avtorske politike. Pojem avtorstva je bil še dolgo po izumu filma precej nejasen, s tem pa je bil vprašljiv tudi status filma kot umetnosti. Enakopraven ostalim umetniškim kategorijam je postal šele s prihodom nove generacije francoskih filmskih kritikov v 50. letih. Ti so ostro napadli tradicijo »francoske kvalitete«. François Truffaut je z esejem Une certaine tendance du cinéma française dvignil največ prahu in filme kvalitete obtožil neizvirnosti. S prihodom 60. let je z mladimi kritiki formiral obdobje novega vala. Za uveljavitev tega filmskega gibanja je zaslužen prav njegov celovečerni prvenec Les quatre cents coups (1959). Truffaut je vso kariero ostajal zvest ideji avtorske politike in bil hkrati komercialno razmeroma uspešen ter priljubljen. S svojim delom, v katerem je zapustil močen avtobiografski pečat, je vsekakor ključno vplival na to, da je film končno pridobil umetniški status ter da se je ideja avtorstva močno ukoreninila v pore filmske umetnosti. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... Filmski avtor, avtorska kinematografija, avtorska kritika, avtorska politika,... Ključne besede: Filmski avtor, avtorska kinematografija, avtorska kritika, avtorska politika, avtorska teorija, francoski novi val, cinefilija, François Truffaut, André Bazin, Alexandre Astruc, Roberto Rossellini, Jean Renoir, Alfred Hitchcock Objavljeno: 25.02.2016; Ogledov: 4415; Prenosov: 270
Polno besedilo (3,34 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Črni Labod, Darren AronofskyTeotim Logar Zorn, 2016, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava film Črni labod/Black Swan. Razčlenjuje mišljenje in delovanje glavnega filmskega lika in posledično splošno razumevanje človeka samega. Skozi film Črni labod sem iskal razlage o razvoju človekove osebnosti in jih s pomočjo teorij Sigmunda Freuda in Abrahama Maslowa razčlenil v razlagah filma po sekvencah. Vpliv družbe na posameznika je pomemben motiv v filmu, ki ga v nalogi razširjam s slogovnim zgodovinskim obdobjem dadaizma in predvsem nadrealizma in z razčlenjevanjem motiva laboda v književnosti in filmu. S tem pa poskušam pojasniti polje nezavednega, ki ga še vedno označujejo za bistveni del razlage osebnosti.
Človeška osebnost se oblikuje predvsem v obdobju odraščanja, zato sem se v nalogi najbolj posvetil temi razvoja iz otroka v odraslo osebo, ki jo razvija tudi režiser filma Darren Aronofsky. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...Labodje jezero, Črni labod, Darren Aronofsky, filmski lik, balet, labod, psihologija človeka, DADA, nadrealizem,... Ključne besede: Labodje jezero, Črni labod, Darren Aronofsky, filmski lik, balet, labod, psihologija človeka, DADA, nadrealizem, osebnost, družbena kritika, Sigmund Freud, Abraham Maslow, Aleš Berger, André Breton Objavljeno: 03.02.2017; Ogledov: 4247; Prenosov: 268
Polno besedilo (1,53 MB) |