1. Presoja upravičenosti rekonstrukcije starih kotlarn s sodobnimi kotli na biomasoAdormi Černigoj, 2012, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...biomasa, investicije, projekti, pogodbeno financiranje, kotlarne, diplomske naloge, ... Ključne besede: biomasa, investicije, projekti, pogodbeno financiranje, kotlarne, diplomske naloge Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5100; Prenosov: 364
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Investicija v ohranjanje konkurenčne prednostiJasmin Sinanbegović, 2011, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, investicije, financiranje, konkurenčnost, športne dejavnosti, turizem, ... Ključne besede: diplomske naloge, investicije, financiranje, konkurenčnost, športne dejavnosti, turizem Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5136; Prenosov: 390
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Davčni, računovodski in statusni vidik preoblikovanja podjetnika v družbo z omejeno odgovornostjoAnita Pičulin, 2011, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...subjekti, status, podjetniki, družbe z omejeno odgovornostjo, financiranje, diplomske naloge, ... Ključne besede: gospodarski subjekti, status, podjetniki, družbe z omejeno odgovornostjo, financiranje, diplomske naloge Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3950; Prenosov: 383
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Poslovni načrt in ekonomska ocena naložbe v turistični objektUbald Konjedic, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, investicije, financiranje, poslovni načrt, turistični objekti, turizem, ... Ključne besede: diplomske naloge, investicije, financiranje, poslovni načrt, turistični objekti, turizem Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 7181; Prenosov: 613
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. |
6. |
7. Kako financirati umetniški izdelek z uporabo socialnih omrežijAnja Zadnik, 2019, diplomsko delo Opis: V svojem diplomskem delu raziskujem, kaj je potrebno za to, da bi umetnik z uporabo socialnih omrežij lahko financiral svoj umetniški izdelek. Ugotavljam, da so to znanje trženja, uporabe ideje in zgodbe, ki se prodaja, ter poznavanje omrežij, ki jih umetnik uporablja za učinkovito oglaševanje in prodajo. Koncept »revni umetnik« lahko v sodobnem času končno zavržemo, saj je v svetu toliko dosegljivega znanja, s katerim si lahko prav vsak umetnik pomaga, da s pomočjo svojih sledilcev ali patronov vsak zadani projekt na koncu tudi finančno podpre. V pisnem delu si ogledamo tudi zgodovino patronstva in kako se je razvilo vse do današnje točke, vrste socialnih omrežij, ki jih ima umetnik danes na voljo ter uspešne primere. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...animacija, umetnost, patronstvo, financiranje, socialna omrežja, instagram, youtube, kickstarter, patreon... Ključne besede: animacija, umetnost, patronstvo, financiranje, socialna omrežja, instagram, youtube, kickstarter, patreon Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 2740; Prenosov: 112
Polno besedilo (8,81 MB) |
8. |
9. Razvoj celovečernega igranega filma do produkcijeKaja Horvat, 2020, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo govori o filmskem ustvarjanju od razvoja ideje filma do začetka produkcijske faze oziroma snemanja filma. Posveča se natančnemu raziskovanju vseh korakov, ki jih je treba opraviti. Na začetku dela predstavimo idejno fazo, sledi faza razvoja, kjer opišemo ključne naloge od pisanja scenarija do načrta distribucije, razčlenitve scenarija, ustvarjanja proračuna in financiranja filma. V naslednjem delu opišemo fazo predprodukcije, kjer raziskujemo osnovne značilnosti sestave produkcijske in tehnične ekipe, izbora lokacij in izbora igralcev. Teoretični del zaključimo z razlago zavarovanj in pravnih dokumentov, potrebnih za ustvarjanje filma.
Nadaljujemo s kvalitativno primerjavo, ki je bila opravljena z intervjuvanjem štirih slovenskih producentov nedavnih celovečernih filmov. Intervjuji so bili opravljeni z Marino Gumzi, producentko filma Zgodbe iz kostanjevih gozdov, Andražem Jeričem, producentom filma Posledice, Ido Weiss, producentko filma Ne pozabi dihati, ter Danijelom Hočevarjem in Uršo Menart, producentom in režiserko filma Ne bom več luzerka. Diplomsko delo zaključimo s povzetimi informacijami o ustvarjanju filma do produkcijske faze, ki so bile pridobljene z opravljenimi intervjuji. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: film, filmska predprodukcija, proračun, snemalni plan, urnik, produkcijska tabla, zavarovanje, financiranje Objavljeno: 05.10.2020; Ogledov: 2212; Prenosov: 93
Polno besedilo (1,67 MB) |
10. |