1.
Marketinški načrt za vinoteko (vinotoč in kafe bar) : diplomsko deloDomen Jogan, 2022, diplomsko delo
Opis: V diplomskem delu je oblikovan marketinški načrt za Vinoteko Jogan. Pri
marketinškem načrtovanju smo izhajali iz osnovnih vrednot izbranosti in kakovosti, ki
predstavljata osnovo za vse marketinške vsebine in osnovno konkurenčno prednost, s
katero se gostinski lokal pozicionira na trgu ter ustvarja svoj želeni tržni delež. Iz
vrednot izbranosti in kakovosti sta izpeljana vizija in poslanstvo podjetja ter oblikovani
strateški in taktično-operativni cilji za dva segmenta porabnikov, in sicer za stalne
domače obiskovalce in naključne turistične obiskovalce. Med domačimi porabniki
računamo na porabnike, ki cenijo kakovostno gostinsko storitev in izbranost proizvoda,
v segmentu turističnih porabnikov pa predvsem na tiste, ki so za obisk motivirani zaradi
posebnosti okoliščin, da so na potovanju. Izbranost in kakovost proizvoda sta
eksplicirana v tržnem komuniciranju, ki zajema promocijske procese v obliki
oglaševanja in procesa ter okoliščine porabe proizvoda. Bistvenega pomena v
marketinškem spletu so zlasti fizični dokazi, ki morajo podpirati osnovno konkurenčno
prednost s posredovanjem ustreznih impulzov porabniku na ravni vseh njegovih čutov.
Ključne besede: diplomske naloge, gostinstvo, vinoteka, vinotoč, bari, marketinški načrt
Objavljeno v RUNG: 14.06.2022; Ogledov: 38151; Prenosov: 95
Celotno besedilo (839,58 KB)