Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Od sodobne do pametne vinske kleti po načelu IoW : magistrsko delo
Rok Benedetič, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena osnova avtomatizacije vinske kleti po načelu Internet of Wine. Cilj celotnega magistrskega dela je bil demonstrirati pomen sprotnega spremljanja parametrov, ki so ključni za uspešni proizvodni proces in pri tem uporabiti dostopne (angl. off-the-shelves) naprave. Poglaviten cilj sestave takšnega sistema je, da za čim manjši vložek dobimo karseda zanesljiv ter modularen sistem, ki se ga bo dalo tudi preprosto nadgrajevati. S tem namenom smo se odločili za uporabo krmilnikov podjetja Allterco – Shelly, za računalnik pa Raspberry Pi, ki je cenovno izredno ugoden, poleg tega pa še vedno dovolj zmogljiv. Na njem je bil nameščen odprtokodni operacijski sistem Home Assistant, ki je nadzoroval celotno dogajanje v vinski kleti. Omenjeni sistem je dosegljiv preko spletne platforme ali tudi preko mobilne aplikacije. Celotna komunikacija med temperaturnimi moduli je potekala preko t. i. CoIoT protokola, ki temelji na CoAP protokolu, ter preko Wi-Fi omrežja. MQTT protokol je predviden v tudi nadgradnjah, saj je v primerjavi s CoAP protokolom preprostejši za uporabo. Poleg sistema za nadzor temperature v vinskih sodih smo sistem dogradili še s tipali temperature prostora, preko katerih smo nadzirali vklop klimatov/konvektorjev v vinski kleti. Na tipalih temperature smo tudi izvedli kalibracijo. Da bi celoten sistem še bolj optimizirali, smo izdelali ter vkomponirali še dva različna sistema za nadzor kvalitete zraka v prostoru. Preko teh je planiran tudi sam nadzor prezračevanja prostorov v primeru preslabe kvalitete zraka, kar je med vrenjem mošta bistvenega pomena. V zaključnem delu magistrskega dela so predstavljene še prihajajoče nadgradnje, ki so načrtovane do naslednje trgatve.
Ključne besede: internet, IoW, senzorji, krmilniki, računalniki, Shelly, temperatura, cenovno ugodne rešitve, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 13.05.2022; Ogledov: 1577; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Expanded art for a social technology : counting craters in dialog between human and machine
2020, radijska ali televizijska oddaja, podkast, intervju, novinarska konferenca

Ključne besede: expanded installations, mixed media, internet, privacy, decentralized infrastructures, workshop method, transgenerational, personal data
Objavljeno v RUNG: 09.02.2021; Ogledov: 2151; Prenosov: 20
URL Povezava na celotno besedilo

3.
ANALIZA TRŽNEGA POTENCIALA MOBILNE APLIKACIJE ZA UPRAVLJANJE KLIMATSKIH NAPRAV PRI SLOVENSKIH UPORABNIKIH
Timotej Kompara, 2018, diplomsko delo

Opis: Z vedno bolj razširjeno rabo interneta in mobilnih pametnih naprav ter vse lažjim dostopom do spleta je uporabnikom omogočen nenehen dostop do mobilnih aplikacij. S pomočjo mobilnih aplikacij lahko lociramo, prepoznamo, upravljamo in nadzorujemo tudi gospodinjske naprave. Uporaba mobilnih aplikacij prodira v vse segmente vsakodnevnega življenja, zato je prav, da jih izkoristimo in si olajšamo vsakdanja opravila in obveznosti. Glede na to, da uporaba mobilnih aplikacij nenehno narašča, jih lahko inovativno izkoristimo tudi na področju upravljanja klimatskih naprav. V Sloveniji obstaja veliko potencialnih uporabnikov mobilne aplikacije za upravljanje klimatske naprave. Veliko objektov je že klimatiziranih, prav tako naraščata tudi uporaba pametnih telefonov ter vgradnja klimatskih naprav. Veliko uporabnikov klimatskih naprav sodi tudi v segment uporabnikov mobilnih aplikacij, zato smo si za cilj zastavili analizo potenciala umeščanja mobilne aplikacije na slovenski trg. Pri umeščanju mobilne aplikacije so ključne naloge vzpostavitev stika s potencialnimi in obstoječimi uporabniki klimatskih naprav, predstavitev prednosti uporabe mobilne aplikacije, analiza potreb uporabnikov, njihove želje in zmožnosti ter izdelava poslovnega načrta. Mobilna aplikacija za upravljanje klimatske naprave je produkt, za katerega je treba oblikovati poslovni model, katerega temelj je raziskati povečanje vrednosti za stranke. Potencialne kupce lahko k nakupu pritegnemo z ustreznimi prodajnimi strategijami in s tem utemeljimo prihodke in dobiček. Ko nov produkt izdelamo, pa ne smemo pozabiti na njegovo nadgradnjo, na primer obdelavo podatkov o delovanju naprave, servisiranje na daljavo, optimizacijo delovanja, zniževanje stroškov in iskanje novih rešitev. Mobilna aplikacija bi požela pravi uspeh šele ob ustreznem tržnem pristopu in strategiji, ki bi temeljila na sinergiji, večdisciplinarnosti in povezovanju interesov različnih deležnikov, od dobaviteljev, proizvajalcev klimatskih naprav, inštalaterjev interneta in klimatskih naprav, do oseb v digitalnem marketingu, ki zajema tako področje informatike kot bolj družboslovna področja, od psihologije, antropologije, sociologije in oblikovanja. Menimo, da je velik potencial umeščanja mobilne aplikacije za upravljanje klimatskih naprav pri slovenskih uporabnikih zaradi predpostavke brezplačnosti mogoče izkoristiti le, če je zagotovljena uspešnost umeščanja, ki po našem mnenju temelji na pogoju sodelovanja kadrov različnih strok. S tem pa se nam tudi odpirajo vrata v nadaljevanje raziskovanja, katerega namen bi bilo ugotoviti, ali obstaja interes povezovanja deležnikov različnih strok in znanstvenih smeri. Raziskali in analizirali bi možnosti, izzive in predpostavke uspešnosti modela večdisciplinarnosti in interdisciplinarnosti, saj predpostavljamo, da bi omogočal nadgrajevanje mobilne aplikacije, s katero je možno dosegati dobre poslovne rešitve vseh povezanih deležnikov, ne le rešitev za uporabnike klimatskih naprav.
Ključne besede: mobilna aplikacija, internet, pametni telefon, klimatska naprava, konkurenčnost, zadovoljna stranka
Objavljeno v RUNG: 18.12.2018; Ogledov: 4808; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (772,95 KB)

4.
5.
NIč ni resnično, vse je dovoljeno : O pasteh interneta
Barbara Pregelj, Blažka Müller Pograjc, Miha Poberaj, Boris Veler, Robert Tekavec, Primož Pobevšek, druga izvedena dela

Opis: moderiranje okrogle mize v mladinskem klubu Jedro, 2. marca 2018 ob 17h
Ključne besede: internet, literatura, odvisnost, kazniva dejanja, internetna varnost
Objavljeno v RUNG: 10.04.2018; Ogledov: 4007; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Advertising Strategies and New Media
Aleš Vaupotič, prispevek na konferenci brez natisa

Opis: The new media introduce new communicative constellations in all fields of human life (e.g. the increasing presence of Internet connection potentially facilitates dialogue over enormous distances). However, the human receptive capabilities are limited. The presentation shows a number of themes and communicative strategies that have been used in real advertising campaigns to point to possible approaches to creating new channels of communication. Predavanje v sklopu “prenosa znanja” v projektu “Po kreativni poti do znanja 2016/2017: UVAJANJE SODOBNIH PRISTOPOV PRI SPODBUJANJU MLADIH K INOVATIVNOSTI IN PODJETNOSTI”, 31. maja 2017, ob 9.00. uri na Univerzi v Novi Gorici (Vipavska 13, Rožna Dolina).
Ključne besede: novi mediji, oglaševanje, internet
Objavljeno v RUNG: 07.03.2018; Ogledov: 4413; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Spletna zgodba : optimizacija spletnega animiranega stripa
Marko Por, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, animacija, strip, internet, svetovni splet, gif, uporabniški vmesnik, uporabniška izkušnja
Objavljeno v RUNG: 20.02.2015; Ogledov: 6686; Prenosov: 393
.pdf Celotno besedilo (4,40 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Izbira ponudnika internetnih storitev za gospodinjstvo
Matjaž Kavčič, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, internet, ponudniki internetnih storitev, kriteriji
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6372; Prenosov: 399
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Predstavitev zastopniškega podjetja na svetovnem spletu
Andrej Tavčar, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, elektronsko poslovanje, internet, spletne strani
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6036; Prenosov: 383
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh