Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 75
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Razmišljaj širše - spoznaj možnosti univerzitetnega študija čez mejo
Veronika Piccinini, 2024, drugi sestavni deli

Ključne besede: študij, visoko šolstvo, izobraževanje, univerza
Objavljeno v RUNG: 12.02.2024; Ogledov: 347; Prenosov: 5
URL Povezava na datoteko

3.
Iskustvo so prekugranično studiranje
Veronika Piccinini, 2023, drugi sestavni deli

Ključne besede: študiј, univerze, študijski programi, visoko šolstvo, izobraževanje
Objavljeno v RUNG: 15.01.2024; Ogledov: 376; Prenosov: 3
URL Povezava na datoteko
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Poglobljeno sodelovanje med BC Naklo in KGZ Sloga
Drago Papler, 2022, poljudni članek

Ključne besede: lokalna oskrba, hrana, kmetijstvo, zadružništvo, podjetništvo, izobraževanje
Objavljeno v RUNG: 04.01.2024; Ogledov: 445; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Animirani film kot didaktični pripomoček
Ana Prebil, 2023, diplomsko delo

Opis: Teoretični del diplomske naloge obravnava vpliv digitalne dobe na izobraževanje in poudarja potrebo po prilagajanju učiteljev spreminjajočim se učnim slogom učencev, ki vključujejo več gledanja audiovideo. Raziskuje možnosti uporabe animacije kot didaktičnega pripomočka za učinkovito razlago kompleksnih konceptov. Čeprav ima animacija prednosti pri izboljšanju učnih izkušenj, predstavlja tudi izzive pri ustvarjanju vsebin in primernosti. Cilj teoretične naloge je najti ravnotežje z združitvijo teorije učenja in likovnimi lastnostmi animacije za ustvarjanje optimalnih izobraževalnih gradiv. Praktični del diplomske naloge je animirani film za otroke, ki se preko teme evolucije ukvarja z vprašanjem, kakšen odnos imamo, kot ljudje do narave. Film je narejen v tehniki stop animacije, z uporabo kolaža in zelenega zaslona.
Ključne besede: animirani film, vizualno učenje, medij za izobraževanje, multimedij
Objavljeno v RUNG: 27.09.2023; Ogledov: 884; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Kompetence in znanja za zelene energetske rešitve
Drago Papler, 2020, strokovni članek

Ključne besede: energetsko upravljanje, obnovljivi viri energije, energetske rešitve, kompetence, informacije, znanje, izobraževanje
Objavljeno v RUNG: 12.04.2023; Ogledov: 840; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
8.
Vzgoja in izobraževanje v slovenskem jeziku v Italiji
Maja Melinc Mlekuž, 2022, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Opis: Prispevek predstavlja izhodišča za razpravo o jezikovnih smernicah in učnih ciljih v vrtcih in šolah s slovenskim učnim jezikom v Tržaški in Goriški pokrajini ter v večstopenjski šoli s slovensko-italijanskim dvojezičnim poukom v Špetru. Izhaja iz rezultatov kvantitativne raziskave o poteku pouka na daljavo med epidemijo covid-19, izvedene med pedagoškim kadrom, dijaki in starši otrok, ki obiskujejo vrtce in šole s slovenskim učnim jezikom in dvojezičnim slovensko-italijanskim poukom v Italiji. Izsledke dopolnjuje analiza petnajstih polstrukturiranih globinskih intevjujev z učitelji o didaktično-metodičnih izzivih pri poučevanju učencev, katerih prvi ali primarni jezik ni slovenski, slovenščina pa tudi ni jezik okolja, v katerem živijo.
Ključne besede: slovenski jezik, slovenske šole v Italiji, vzgoja in izobraževanje
Objavljeno v RUNG: 07.11.2022; Ogledov: 1113; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Pouk slovenščine v Furlaniji-Julijski krajini med epidemijo covida-19: raziskovalna spoznanja in metodološki okvir za pripravo gradiv
Maja Melinc Mlekuž, 2022, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: pouk na daljavo, slovenske šole v Italiji, pouk slovenščine, učna gradiva, učne enote, izobraževanje za učitelje
Objavljeno v RUNG: 27.09.2022; Ogledov: 1021; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Pilotna študija izobraževanja na izbrani srednji šoli v času pandemije covid-19 : magistrsko delo
Jernej Krenčan, 2022, magistrsko delo

Opis: Pandemija covida-19 je spremenila delo in pogled na delo v skoraj vseh spektrih našega življenja, ki smo ga poznali pred pandemijo. Tudi izobraževalne ustanove so morale svoje delo prilagoditi in spremeniti. Predavatelji smo bili v času pandemije prvi, ki smo preizkušali različne platforme za delo na daljavo, da bi omogočili čim boljšo komunikacijo med predavatelji in slušatelji. Cilj magistrskega dela je primerjati načine šolskega pouka pred pandemijo in v času pandemije covida-19. Z izvedeno raziskavo med dijaki in učitelji izbrane srednje šole smo želeli potrditi ali ovreči hipotezo o neprimernosti ali primernosti izobraževanja na daljavo in subjektivno ocenjeno kvaliteto dela. Predstavili smo tudi nekaj primerov dobrih praks pri podajanju snovi, ki naj služijo predvsem temu, da bodo imeli drugi predavatelji boljše izhodišče za delo na daljavo, kot smo ga imeli mi. Ne samo podajanje snovi, tudi ocenjevanje je bilo v času pandemije spremenjeno, zato smo na podlagi praktičnih izkušenj ocenjevanja v magistrskem delu predstavili nekaj primerov dobrih praks v zvezi z ocenjevanjem znanja.
Ključne besede: izobraževanje, covid-19, pandemija, izobraževanje na daljavo, delo na daljavo, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 07.06.2022; Ogledov: 1684; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh