Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinški načrt vstopa vinarstva Marko Sirk na nemški in italijanski trg : diplomsko delo
Miha Sirk, 2024, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem raziskoval, kaj je ključnega pomena za vstop našega vinarstva (vina Marko Sirk) na italijanski in nemški vinski trg. Kot mlada blagovna znamka smo zaenkrat prisotni samo na slovenskem trgu, v Italiji pa sodelujemo le z enim manjšim uvoznikom. Namen mojega diplomskega dela je bil zato usmerjen v pomembne korake pri vstopu na nov vinski trg. Opravil sem kvalitativno raziskavo in obdelal podatke sekundarnega gradiva. V teoretičnem delu sem najprej izvedel situacijsko analizo, ki je vključevala analizo trgov ter konkurence, nato pa sem opisal še marketinški splet. V svojem empiričnem delu sem opravil konkretno situacijsko analizo za naše vinarstvo. Vključil sem tudi konkurenco na vinskem trgu ter s tremi izbranimi vinskimi kletmi opravil intervjuje, katere sem nato analiziral tudi v rezultatih in razpravi.
Ključne besede: diplomske naloge, marketinški načrt, vstop na tuje trge, nemški trg, italijanski trg, vinarstvo
Objavljeno v RUNG: 29.02.2024; Ogledov: 474; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

2.
Marketinški načrt za vinoteko (vinotoč in kafe bar) : diplomsko delo
Domen Jogan, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je oblikovan marketinški načrt za Vinoteko Jogan. Pri marketinškem načrtovanju smo izhajali iz osnovnih vrednot izbranosti in kakovosti, ki predstavljata osnovo za vse marketinške vsebine in osnovno konkurenčno prednost, s katero se gostinski lokal pozicionira na trgu ter ustvarja svoj želeni tržni delež. Iz vrednot izbranosti in kakovosti sta izpeljana vizija in poslanstvo podjetja ter oblikovani strateški in taktično-operativni cilji za dva segmenta porabnikov, in sicer za stalne domače obiskovalce in naključne turistične obiskovalce. Med domačimi porabniki računamo na porabnike, ki cenijo kakovostno gostinsko storitev in izbranost proizvoda, v segmentu turističnih porabnikov pa predvsem na tiste, ki so za obisk motivirani zaradi posebnosti okoliščin, da so na potovanju. Izbranost in kakovost proizvoda sta eksplicirana v tržnem komuniciranju, ki zajema promocijske procese v obliki oglaševanja in procesa ter okoliščine porabe proizvoda. Bistvenega pomena v marketinškem spletu so zlasti fizični dokazi, ki morajo podpirati osnovno konkurenčno prednost s posredovanjem ustreznih impulzov porabniku na ravni vseh njegovih čutov.
Ključne besede: diplomske naloge, gostinstvo, vinoteka, vinotoč, bari, marketinški načrt
Objavljeno v RUNG: 14.06.2022; Ogledov: 1693; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (839,58 KB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh