1. Merjenja za globalno trgovino : Svetovni dan meroslovja 2020Drago Papler, 2020, strokovni članek Ključne besede: merjenje, analize, raziskave, razvoj, organizacija dela, trgovanje, gospodarstvo, pametna omrežja, merilne naprave, kakovost, metode Objavljeno v RUNG: 29.03.2023; Ogledov: 153; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več... |
2. Zadovoljstvo zaposlenih in stopnja stresa v dveh izbranih proizvodnih podjetjihJana Gregorič, 2020, magistrsko delo Opis: V magistrski nalogi smo na podlagi izbrane literature predstavili pomen ravnanja z ljudmi pri delu, pomembnost pridobitve standardov kakovosti ter pomen človeškega kapitala za podjetje kot intelektualne lastnine. Zadovoljstvo zaposlenih ima velik vpliv na uspešnost podjetja. Opredelili smo zadovoljstvo zaposlenih ter ključne dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Razložili in opredelili smo stres na delovnem mestu, dejavnike, ki ga povzročajo, ter vzroke. Poudarek smo dali predstavitvi negativnega in pozitivnega stresa ter kakšne posledice ima na osebo. Opisali smo bolezni, povezane s stresom, ter kakšni stroški nastanejo zaradi stresa. Predstavili smo delovanje Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu ter kakšen pomen ima pravilno obvladovanje stresa in psihosocialnih tveganj.
Zadovoljstvo zaposlenih in vplive stresa smo preverili v praktičnem delu magistrske naloge. Empirično nalogo zajema anketa, s katero smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih in stopnjo stresa v dveh izbranih podjetij. Štiri hipoteze smo s pomočjo ankete potrdili oziroma ovrgli. Ugotovitev glavne hipoteze je, da je stres tesno povezan z zadovoljstvom zaposlenih. Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, stres na delovnem mestu, dejavniki stresa, empirična raziskava. Objavljeno v RUNG: 28.10.2020; Ogledov: 2116; Prenosov: 123
Celotno besedilo (1,25 MB) |
3. Merjenje notranje organizacijske klime in njen vpliv na uspešnost v izbrani organizacijiValter Gorjan, 2018, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo zajema področje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani organizaciji. Na razpoloženje zaposlenih v organizaciji vplivajo različni dejavniki, kot so komunikacija, usposabljanje, medosebni odnosi, vodenje in pripadnost organizaciji. Vse to je pri raziskovanju organizacijske klime treba podrobno analizirati. Tema diplomskega dela je bila izbrana, ker doslej v izbrani organizaciji ni bila še nikoli opravljena tovrstna raziskava. S pomočjo le-te je mogoče prepoznati dejavnike, ki negativno vplivajo na klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati analize namreč kažejo, da organizacijska klima znotraj izbrane organizacije trenutno ni najbolj ustrezna, zato so v diplomskem delu podani predlogi in smernice za njeno izboljšanje. Predlogi se posebej dotikajo sledečih slabše ovrednotenih področij s strani zaposlenih: notranje komuniciranje, razvoj kariere, nagrajevanje, strokovno usposabljanje, motiviranost in zavzetost. Ključne besede: organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, informiranje, motivacija, nagrajevanje, kariera, vodenje, komunikacija, medosebni odnosi, izobraževanje, usposabljanje Objavljeno v RUNG: 12.03.2019; Ogledov: 3041; Prenosov: 144
Celotno besedilo (2,08 MB) |
4. Odnosi med zaposlenimi na delovnem mestu in zadovoljstvo strank v storitvenem podjetjuBenjamin Curk, 2018, diplomsko delo Opis: Cilj diplomskega dela je bil, da z rezultati raziskav in pravilnimi metodami dosežemo boljše odnose med zaposlenimi in posledično večje zadovoljstvo strank. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšna je organizacijska klima v organizaciji in kako to vpliva na stranke, ki organizacijo obiskujejo z namenom, da jim le ta opravi želene storitve. Med zaposlenimi in strankami smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je služil za raziskavo organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. Z rezultati raziskave in ustreznimi spoznanji smo pripravili konkretne predloge vodstvu podjetja za izboljšanje organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. V raziskavi so sodelovali vsi zaposleni podjetja Maxisport d.o.o. in naključne stranke v podjetju Ključne besede: Organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje klime, zadovoljstvo strank Objavljeno v RUNG: 18.12.2018; Ogledov: 3471; Prenosov: 198
Celotno besedilo (1,06 MB) |
5. Ključni kazalniki za merjenje uspešnosti proizvodnjeStanko Strmčnik, Ingrid Petrič, Dejan Gradišar, Miha Glavan, 2013, pregledni znanstveni članek Ključne besede: uspešnost, kazalniki, merjenje, proizvodni informacijski sistemi, tekstovno rudarjenje, ontološki prikaz Objavljeno v RUNG: 21.12.2015; Ogledov: 7984; Prenosov: 179
Povezava na celotno besedilo |
6. |