Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Merjenje organizacijske klime v izbrani organizaciji in predlogi izboljšav : diplomsko delo
Natalija Arzenšek, 2024, diplomsko delo

Opis: V današnjem času se vsaka organizacija bori za svoj obstoj, saj je prisotno čim dalje več konkurenc na določeni panogi. Temu se je nemogoče izogniti v današnjem svetu. Vsaka organizacija se na svoj način trudi in bori za svoj obstoj. Ključ do obstoja in uspešnosti vsake organizacije so zaposleni, ki s svojim vsakodnevnim prispevkom oblikujejo organizacijsko celoto. Vodstvo nosi odgovornost za dobrobit zaposlenih in njihovo strokovno rast. Za zagotavljanje uspešnega delovanja in konkurenčnosti na trgu je ključno ustvariti pozitivno organizacijsko klimo, ki močno vpliva na zaposlene. Poudarek na zadovoljstvu in motivaciji zaposlenih je ključen, saj oni prispevajo k produktivnosti in dobičku organizacije. Zaposleni morajo čutiti pripadnost organizaciji, željo po izzivih v delu ter imeti možnost razvoja in napredovanja. S tem organizacija ohranja najboljše talente in ohranja svojo produktivnost. Iz tega vidika je bila opravljena raziskava klime v izbranem podjetju s pomočjo anonimnih anketnih vprašalnikih, s katerimi je bil naš namen pridobiti informacijo o tem, kakšna je trenutna organizacijska klima in kako zadovoljni so zaposleni v organizaciji ter samo mnenje zaposlenih o organizaciji. Pri anketnem vprašalniku smo poudarili potrebne dejavnike, s katerimi smo razbrali pozitiven ali negativen vpliv na samo organizacijsko klimo. Na osnovi pridobljenih končnih rezultatov raziskave nudimo smernice za oblikovanje strategij in ukrepov, ki bodo prispevale razvijanju pozitivne in produktivne organizacijske klime.
Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v RUNG: 28.02.2024; Ogledov: 609; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

2.
Analiza pogleda zaposlenih na organizacijsko klimo v podjetju ZEP Group
Ajdin Mujezinović, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava pogled zaposlenih na organizacijsko klimo v podjetju ZEP Group. Cilj raziskave je bil analizirati organizacijsko klimo ter proučiti njeno povezavo z zadovoljstvom zaposlenih. V uvodnem delu diplomskega dela je predstavljena problematika, nato pa je podrobno opisana organizacijska klima (vrste, elementi, merjenje, dimenzije organizacijske klime ter razlika med organizacijsko klimo in organizacijsko kulturo). Da bi pridobili relevantne podatke za analizo, smo izvedli raziskavo v podjetju ZEP Group s pomočjo vprašalnika, ki so ga izpolnili zaposleni v podjetju. Rezultati raziskave so pokazali, da je povprečna ocena organizacijske klime v podjetju ZEP Group 5.48, pri čemer je dimenzija "notranje komuniciranje in informiranje" prejela najvišjo oceno: 5,88. Po drugi strani pa je bila najslabše ocenjena dimenzija "plača" s povprečno oceno: 5,11. Vprašalnik za merjenje zadovoljstva zaposlenih je prejel povprečno oceno: 5,52. Na podlagi rezultatov vprašalnika so bili podani predlogi za izboljšanje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v podjetju ZEP Group. Poudarjeni sta bili pomembnost ustreznega notranjega komuniciranja in informiranja ter potreba po prilagoditvah v zvezi s plačami zaposlenih, da bi spodbudili pozitivno organizacijsko klimo in povečali zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, vprašalnik, organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, merjenje organizacijske klime
Objavljeno v RUNG: 03.10.2023; Ogledov: 1014; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

3.
Merjenje vesolja (Ugriznimo znanost RTC SLO)
Tanja Petrushevska, radijska ali televizijska oddaja, podkast, intervju, novinarska konferenca

Ključne besede: Merjenje vesolja Ugriznimo znanost
Objavljeno v RUNG: 12.06.2023; Ogledov: 940; Prenosov: 4
URL Povezava na datoteko
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Merjenja za globalno trgovino : Svetovni dan meroslovja 2020
Drago Papler, 2020, strokovni članek

Ključne besede: merjenje, analize, raziskave, razvoj, organizacija dela, trgovanje, gospodarstvo, pametna omrežja, merilne naprave, kakovost, metode
Objavljeno v RUNG: 29.03.2023; Ogledov: 1052; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Zadovoljstvo zaposlenih in stopnja stresa v dveh izbranih proizvodnih podjetjih
Jana Gregorič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo na podlagi izbrane literature predstavili pomen ravnanja z ljudmi pri delu, pomembnost pridobitve standardov kakovosti ter pomen človeškega kapitala za podjetje kot intelektualne lastnine. Zadovoljstvo zaposlenih ima velik vpliv na uspešnost podjetja. Opredelili smo zadovoljstvo zaposlenih ter ključne dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Razložili in opredelili smo stres na delovnem mestu, dejavnike, ki ga povzročajo, ter vzroke. Poudarek smo dali predstavitvi negativnega in pozitivnega stresa ter kakšne posledice ima na osebo. Opisali smo bolezni, povezane s stresom, ter kakšni stroški nastanejo zaradi stresa. Predstavili smo delovanje Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu ter kakšen pomen ima pravilno obvladovanje stresa in psihosocialnih tveganj. Zadovoljstvo zaposlenih in vplive stresa smo preverili v praktičnem delu magistrske naloge. Empirično nalogo zajema anketa, s katero smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih in stopnjo stresa v dveh izbranih podjetij. Štiri hipoteze smo s pomočjo ankete potrdili oziroma ovrgli. Ugotovitev glavne hipoteze je, da je stres tesno povezan z zadovoljstvom zaposlenih.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, stres na delovnem mestu, dejavniki stresa, empirična raziskava.
Objavljeno v RUNG: 28.10.2020; Ogledov: 2989; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

6.
Merjenje notranje organizacijske klime in njen vpliv na uspešnost v izbrani organizaciji
Valter Gorjan, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema področje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani organizaciji. Na razpoloženje zaposlenih v organizaciji vplivajo različni dejavniki, kot so komunikacija, usposabljanje, medosebni odnosi, vodenje in pripadnost organizaciji. Vse to je pri raziskovanju organizacijske klime treba podrobno analizirati. Tema diplomskega dela je bila izbrana, ker doslej v izbrani organizaciji ni bila še nikoli opravljena tovrstna raziskava. S pomočjo le-te je mogoče prepoznati dejavnike, ki negativno vplivajo na klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati analize namreč kažejo, da organizacijska klima znotraj izbrane organizacije trenutno ni najbolj ustrezna, zato so v diplomskem delu podani predlogi in smernice za njeno izboljšanje. Predlogi se posebej dotikajo sledečih slabše ovrednotenih področij s strani zaposlenih: notranje komuniciranje, razvoj kariere, nagrajevanje, strokovno usposabljanje, motiviranost in zavzetost.
Ključne besede: organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, informiranje, motivacija, nagrajevanje, kariera, vodenje, komunikacija, medosebni odnosi, izobraževanje, usposabljanje
Objavljeno v RUNG: 12.03.2019; Ogledov: 4001; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

7.
Odnosi med zaposlenimi na delovnem mestu in zadovoljstvo strank v storitvenem podjetju
Benjamin Curk, 2018, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je bil, da z rezultati raziskav in pravilnimi metodami dosežemo boljše odnose med zaposlenimi in posledično večje zadovoljstvo strank. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšna je organizacijska klima v organizaciji in kako to vpliva na stranke, ki organizacijo obiskujejo z namenom, da jim le ta opravi želene storitve. Med zaposlenimi in strankami smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je služil za raziskavo organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. Z rezultati raziskave in ustreznimi spoznanji smo pripravili konkretne predloge vodstvu podjetja za izboljšanje organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. V raziskavi so sodelovali vsi zaposleni podjetja Maxisport d.o.o. in naključne stranke v podjetju
Ključne besede: Organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje klime, zadovoljstvo strank
Objavljeno v RUNG: 18.12.2018; Ogledov: 4442; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

8.
9.
Analiza organizacijske klime v podjetju Vodi Gorica d. d., Kromberk
Tadej Boltar, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, merjenje, dimenzije
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5818; Prenosov: 408
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh