Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj in trženje mobilne aplikacije za pomoč pri izbiri nosilke za dojenčka
Mojca Drobič, 2019, diplomsko delo

Opis: Nosilke za nošenje dojenčkov so postale svetovni trend, čemur sledi bogata izbira modelov nosilk različnih proizvajalcev. Namen razvoja in trženja mobilne aplikacije za pomoč pri izbiri nosilke za dojenčka je izobraževanje potrošnikov (mladih staršev) o merilih, ki so ključni pri izbiri nosilke. Cilj naloge je razviti mobilno aplikacijo, ki vodi uporabnika pri izbiri nosilke za dojenčka, z omejevanjem nabora nosilk na tiste, ki bi jim lahko ustrezale na podlagi starosti dojenčka. Mobilna aplikacija na osnovi vhodnih podatkov ponudi za vsako starostno skupino dva nabora ergonomskih nosilk, v enem naboru so nosilke, ki so uvrščene v nabor na podlagi lastnosti, ki jih predpiše proizvajalec, v drugem naboru pa so nosilke, ki so jih uvrstile na seznam svetovalke spletne trgovine mojŠkratek, na podlagi preizkušanja nosilk z več sto dojenčki. V diplomski nalogi je opisana podporna mobilna tehnologija, s poudarkom na razvoju mobilnih aplikacij s pomočjo agilne skram (angl. Scrum) metodologije. Sledi navedba dejstev o ergonomskem nošenju in ergonomskih pripomočkih za nošenje dojenčkov ter predstavitev mobilne aplikacije, ki je bila razvita na podlagi zahtev, pridobljenih z anketiranjem staršev. Predstavili smo tudi rezultate anket, s katerimi smo ocenili uspešnost mobilne aplikacije po preizkusnem obdobju 30 dni. Izkazalo se je, da je mobilna aplikacija učinkovito izobraževalno sredstvo, vendar ne more nadomestiti fizičnega pristopa usposobljene osebe, za oceno ustrezne ergonomske podpore dojenčka v nosilki. Za vstop mobilne aplikacije na trg smo pripravili poslovni načrt, v katerem smo opisali predvideno poslovno pot mobilne aplikacije.
Ključne besede: Agilna skram metodologija, nošenje ergonomske nosilke za dojenčka, Android, programska oprema, mobilna aplikacija, poslovni načrt, trženje
Objavljeno v RUNG: 16.09.2019; Ogledov: 4676; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

2.
ANALIZA TRŽNEGA POTENCIALA MOBILNE APLIKACIJE ZA UPRAVLJANJE KLIMATSKIH NAPRAV PRI SLOVENSKIH UPORABNIKIH
Timotej Kompara, 2018, diplomsko delo

Opis: Z vedno bolj razširjeno rabo interneta in mobilnih pametnih naprav ter vse lažjim dostopom do spleta je uporabnikom omogočen nenehen dostop do mobilnih aplikacij. S pomočjo mobilnih aplikacij lahko lociramo, prepoznamo, upravljamo in nadzorujemo tudi gospodinjske naprave. Uporaba mobilnih aplikacij prodira v vse segmente vsakodnevnega življenja, zato je prav, da jih izkoristimo in si olajšamo vsakdanja opravila in obveznosti. Glede na to, da uporaba mobilnih aplikacij nenehno narašča, jih lahko inovativno izkoristimo tudi na področju upravljanja klimatskih naprav. V Sloveniji obstaja veliko potencialnih uporabnikov mobilne aplikacije za upravljanje klimatske naprave. Veliko objektov je že klimatiziranih, prav tako naraščata tudi uporaba pametnih telefonov ter vgradnja klimatskih naprav. Veliko uporabnikov klimatskih naprav sodi tudi v segment uporabnikov mobilnih aplikacij, zato smo si za cilj zastavili analizo potenciala umeščanja mobilne aplikacije na slovenski trg. Pri umeščanju mobilne aplikacije so ključne naloge vzpostavitev stika s potencialnimi in obstoječimi uporabniki klimatskih naprav, predstavitev prednosti uporabe mobilne aplikacije, analiza potreb uporabnikov, njihove želje in zmožnosti ter izdelava poslovnega načrta. Mobilna aplikacija za upravljanje klimatske naprave je produkt, za katerega je treba oblikovati poslovni model, katerega temelj je raziskati povečanje vrednosti za stranke. Potencialne kupce lahko k nakupu pritegnemo z ustreznimi prodajnimi strategijami in s tem utemeljimo prihodke in dobiček. Ko nov produkt izdelamo, pa ne smemo pozabiti na njegovo nadgradnjo, na primer obdelavo podatkov o delovanju naprave, servisiranje na daljavo, optimizacijo delovanja, zniževanje stroškov in iskanje novih rešitev. Mobilna aplikacija bi požela pravi uspeh šele ob ustreznem tržnem pristopu in strategiji, ki bi temeljila na sinergiji, večdisciplinarnosti in povezovanju interesov različnih deležnikov, od dobaviteljev, proizvajalcev klimatskih naprav, inštalaterjev interneta in klimatskih naprav, do oseb v digitalnem marketingu, ki zajema tako področje informatike kot bolj družboslovna področja, od psihologije, antropologije, sociologije in oblikovanja. Menimo, da je velik potencial umeščanja mobilne aplikacije za upravljanje klimatskih naprav pri slovenskih uporabnikih zaradi predpostavke brezplačnosti mogoče izkoristiti le, če je zagotovljena uspešnost umeščanja, ki po našem mnenju temelji na pogoju sodelovanja kadrov različnih strok. S tem pa se nam tudi odpirajo vrata v nadaljevanje raziskovanja, katerega namen bi bilo ugotoviti, ali obstaja interes povezovanja deležnikov različnih strok in znanstvenih smeri. Raziskali in analizirali bi možnosti, izzive in predpostavke uspešnosti modela večdisciplinarnosti in interdisciplinarnosti, saj predpostavljamo, da bi omogočal nadgrajevanje mobilne aplikacije, s katero je možno dosegati dobre poslovne rešitve vseh povezanih deležnikov, ne le rešitev za uporabnike klimatskih naprav.
Ključne besede: mobilna aplikacija, internet, pametni telefon, klimatska naprava, konkurenčnost, zadovoljna stranka
Objavljeno v RUNG: 18.12.2018; Ogledov: 6094; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (772,95 KB)

3.
Analiza zasnove, uresničljivosti ter možne uvedbe mobilne aplikacije za postavljanje in igranje športnih stav
Žiga Lačen, 2017, diplomsko delo

Opis: Pametni mobilni telefoni so v zadnjih letih ljudem olajšali urejanje mnogih vsakodnevnih opravil. Ker nam nudijo pomoč in podporo praktično na vseh področjih, nas povezujejo in zabavajo na različne načine, so postali medij prihodnosti oziroma sedanjosti. Veliko podjetij se zato odloči, da svoje izdelke in storitve prilagodi uporabi na mobilnih telefonih, saj si tako zelo povečajo svojo poslovno uspešnost. Na tem temelji tudi poslovna ideja o mobilni aplikaciji, ki bi ponujala uporabnikom eno najbolj popularnih vrst iger na srečo, športne stave. Za vsako poslovno idejo je pomembno, da se jo pred implementacijo dodobra analizira v obliki poslovnega načrta, saj se le tako lahko izognemo težavam in preprekam, ki nas čakajo pri vstopu na lastno podjetniško pot. V ta namen smo preučili tudi potencialni trg in njegovo okolje. Da bi natančno preverili lastno podjetniško idejo, smo v diplomski nalogi analizirali domačo in tujo strokovno literaturo, analizirali smo trg z analizo izvedljivosti, SWOT analizo ter PESTN analizo ter uporabili metodo spletnega anketiranja. Dobljene rezultate smo predstavili v okviru deskriptivne statistike, ki smo jo naredili s pomočjo programa MS Excel. Koncept aplikacije smo naredili v računalniškem programu Balsamiq Mockups 3. Po opravljenih analizah smo ugotovili, da je poslovna ideja med anketiranimi dobro sprejeta, vendar zelo težko izvedljiva.
Ključne besede: Igre na srečo, športne stave, mobilna aplikacija, analiza trga, poslovni načrt
Objavljeno v RUNG: 25.09.2017; Ogledov: 5170; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (971,68 KB)

4.
Raziskava samonadzora ekološko usmerjenih voznikov z mobilno aplikacijo
Egon Batistič, 2015, magistrsko delo

Opis: V sodobnem svetu se vse bolj poudarja ekološki slog življenja. Ta trend se kaže tudi v avtomobilski industriji, kjer skušajo razviti čim bolj varčne avtomobile in tudi takšne, ki za delovanje ne bodo potrebovali fosilnih goriv. Kratkoročne smernice avtomobilske industrije pa poudarjajo ekološko vožnjo, kar pomeni zmanjšano porabo goriva in posledično izpustov toplogrednih plinov. Pri takšni vožnji voznik vpliva na manjšo porabo goriva. V magistrskem delu so opisani različni sistemi nadzora voznikov, ki pripomorejo k ekološkemu ravnanju: nadzor od zgoraj, medsebojni nadzor in samonadzor. Z nadziranjem vožnje in podajanjem povratnih informacij lahko vozniki postanejo bolj varčni pri porabi goriva in manj negativno vplivajo na okolje. Namen magistrske naloge je raziskava samonadzora. Za ugotovitev samonadziranja v dejanskem okolju smo s pomočjo aplikacije Eco Drive One opravili raziskavo na desetih voznikih. Na izbiro aplikacije sta vplivali stopnja dostopnosti in enostavnost uporabe. Predstavljeni so rezultati vpliva aplikacije na povprečno porabo goriva udeležencev. Podatki so prikazani primerjalno, tako da so razlike jasno razvidne. Z anketo in intervjuji je zajeta še osebna izkušnja voznikov pri uporabi aplikacije. Ugotovili smo, da je aplikacija na voznike vplivala pozitivno, saj so v povprečju zmanjšali porabo goriva za 9 odstotkov. Domnevamo lahko, da bi se ob množični uporabi tovrstnih aplikacij bistveno zmanjšala poraba goriva, vpliv voznikov na okolje pa bi bil ravno tako manjši. Tudi mnenja voznikov glede aplikacije so večinoma pozitivna. Pojavljali so se le dvomi glede varne uporabe aplikacije med vožnjo ter pripombe na določene pomanjkljivosti oziroma »hrošče« v aplikaciji. Izsledki raziskave so pomembni za podjetje CVS Mobile, ki razvija mobilno aplikacijo za eko vožnjo. Pridobljene podatke, pripombe in pohvale bo tako upoštevalo pri razvoju čim bolj dovršene in k uporabniku usmerjene aplikacije.
Ključne besede: eko vožnja, samonadzor eko voznika, mobilna aplikacija Eco Drive One, poraba goriva
Objavljeno v RUNG: 01.07.2015; Ogledov: 7012; Prenosov: 266
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh