Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Branje kot ustvarjanje : motiviranje za branje pri Gianniju Rodariju in Motserrat Sarto
Barbara Pregelj, 2022, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Branje velja za receptivno in pasivno dejanje, hkrati pa je vse več raziskovalcev, ki poudarjajo njegovo kompleksnost (Pečjak), individualnost (radikalni konstruktivizem) in ustvarjalne vidike (Armstrong). Besedna zveza ustvarjalnega branja se pojavlja tudi v slovenskem prostoru, najprej pri Mileni Blažić, pozneje tudi pri Igorju Saksidi. Pojem bralne pismenosti postane tudi eden ključnih pojmov didaktike književnega pouka kot izrazito dejaven in večplasten pojem, ki presega zgolj receptivno držo.
Ključne besede: ustvarjalnost, branje, igra, vzgoja, motiviranje za branje, bralnomotivacijske strategije
Objavljeno v RUNG: 13.09.2024; Ogledov: 552; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Potovanje k literaturi s pomočjo bralnomotivacijskih strategij : predavanje na bralnem seminarju Vesolje med vrsticami: kako ponuditi otrokom literaturo kot dogodek, Ljubljana, 30. 5. 2023
Barbara Pregelj, 2023, prispevek na konferenci brez natisa

Opis: Na predavanju so bile praktično predstavljene bralnomotivacijske strategije M. Sarto in delo z literarnimi besedili.
Ključne besede: strategije, motiviranje za branje, Malinc, M. Sarto
Objavljeno v RUNG: 02.09.2024; Ogledov: 526; Prenosov: 3
URL Povezava na datoteko

3.
Skupno branje kot evropski projekt : prispevek na bralnem seminarju Skupno branje kot temelj bralne pismenosti
Barbara Pregelj, 2024, prispevek na konferenci brez natisa

Opis: V okviru prispevka bomo skozi prakso in ob primerih iz prakse (pa tudi v okviru različnih projektov: Leo, leo, GG4A, NMK) skupaj razmišljali o različnih kulturnih okoljih, ki pogojujejo načine branja (skupnega in individualnega) tako v Evropi kot Latinski Ameriki. Ljubljana, 21. 5. 2024
Ključne besede: branje, motiviranje za branje, projekti
Objavljeno v RUNG: 29.08.2024; Ogledov: 551; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Vključevanje novega zaposlenega v novo delovno okolje : diplomsko delo
Bogdan Petrović, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi želimo pojasniti, kako se na čim bolj učinkovit način prilagoditi novemu okolju, novi socialni skupnosti in na kakšen način graditi odnose z zaposlenimi, ki so že zaposleni v izbranem podjetju. Vsekakor želimo poudariti pomen in razjasniti pomen prilagajanja novozaposlenega posameznika, kjer ne pozna nikogar in sploh ne ve, za kakšne odnose gre v organizaciji. Istočasno bomo skušali pojasniti pomen odprtega sodelovanja z vodjo ter neposrednega vzpostavljanja vsakodnevne komunikacije, ki ima velikanski vpliv na izgradnjo sodelovanja in zaupanja z vodjo in z vsemi novimi sodelavci. Posebno pozornost nameravamo nameniti načinom motiviranja novozaposlenega z namenom, da čim bolje opravlja zaupane naloge in gradi zaupanje in sodelovanje s kolegi v kolektivu. Gre za poseben pomen vzpostavitve kakovostnih odnosov med vsemi zaposlenimi, ki jih ima organizacija na razpolago, da lahko doseže zastavljene rezultate. Prepričani smo, da gre za pomembno nalogo vodij, ki imajo svoja pooblastila in odgovornosti na področju kakovostne uvedbe novega posameznika v kolektiv – v nasprotnem primeru pa gre za snovanje novih konfliktov in izgubo časa in energije na vseh področjih.
Ključne besede: Motiviranje, komuniciranje, vodenje, odnosi, novi zaposleni
Objavljeno v RUNG: 21.10.2022; Ogledov: 2251; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (990,61 KB)

5.
Razstava z uganko: : 10 let projekta leo, leo
Barbara Pregelj, razstava

Ključne besede: razstave, motiviranje za branje, obletnice, leo, leo
Objavljeno v RUNG: 12.09.2022; Ogledov: 1686; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
7.
Pridobivanje, zaposlovanje in kompetenčni razvoj kadrov v izbrani organizaciji : diplomsko delo
Urška Humar, 2022, diplomsko delo

Opis: Dejstvo je, da je na sodobnem trgu vedno večja konkurenca, kar pomeni, da je nadvse pomembno, da imajo podjetja oziroma organizacije prave kadre na pravih mestih, to pa predstavlja temeljno izhodišče na poti do uspeha. Drugi, ravno tako pomemben dejavnik predstavlja zadovoljstvo zaposlenih. Očitno pa je tudi dejstvo, da se kar nekaj organizacij ne zaveda pomembnosti omenjenega dejavnika. Iskanje ter izbor potencialnih kandidatov je tudi nadvse ena pomembnejših naloga, saj morajo izbrani ustrezati kadrovskim kriterijem organizacije, kar izraža kultura organizacije. Ob zaposlitvi je treba izbrani kader ustrezno pripraviti za začetek izvajanja dela, kar obsega temeljne informacije o dejavnosti podjetja, jasno postavljene in delavcem predstavljene naloge, ki jih bodo izvajali, način dela in ustrezne povratne informacije o uspešnosti posameznega zaposlenega. Ob tem ne smemo pozabiti na nujnost priprave izobraževalnih programov, ki bodo kontinuirano dvigovali in izboljševali kompetentnost vseh zaposlenih. Do teh se najpogosteje pride na podlagi tako imenovanih »letnih pogovorov«, ki potekajo med vodjo in zaposlenimi. Vodje s pomočjo letnih razgovorov najlažje pridejo do pomanjkljivih in zaželenih kompetenc zaposlenih in so jim v pomoč pri snovanju nujnih in zaželenih programov izobraževanja. Prav tako ne smemo pozabiti na dejstvo, da je pogoj, da se novo pridobljena znanja uporabljajo v vsakodnevni praksi v kakovostnem, motivirajočem in zavzetem vodenju, kar je v neposredni pristojnosti vodij. Gre za ustrezno vsakodnevno komunicirane s posameznimi zaposlenimi oziroma s kolektivom kot celoto.
Ključne besede: diplomske naloge, kadrovanje, zaposlovanje, selekcija, planiranje, razvoj kadrov, uvajanje, izobraževanje, motiviranje
Objavljeno v RUNG: 19.01.2022; Ogledov: 3141; Prenosov: 127
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Motiviranje za branje in bralski užitek
Barbara Pregelj, 2021, strokovni članek

Ključne besede: branje, motiviranje, užitek, projekti, Malinc
Objavljeno v RUNG: 15.12.2021; Ogledov: 2201; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Branje kot ustvarjanje : motiviranje za branje pri G. Rodariju in M. Sarto
Barbara Pregelj, 2020, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Opis: Branje velja za receptivno in pasivno dejanje, hkrati pa je vse več raziskovalcev, ki poudarjajo njegovo kompleksnost (Pečjak), individualnost (radikalni konstruktivizem) in ustvarjalne vidike (Armstrong). Avtorica prispevka primerja Rodarijeve zamisli iz knjige Grammatica della fantasia (sl. prevod Srečanje z domišljijo, 1996) z bralnomotivacijskimi strategijami, ki jih je s sodelavci zasnovala M. M. Sarto in so v slovenščini izšle v knjigi Motiviranje za branje z izkušnjami slovenskih motivatork in motivatorjev branja (2015), pri tem pa izpostavi izvedbo različnih bralnomotivacijski strategij, pri katerih izstopajo elementi igre in ustvarjalnosti.
Ključne besede: branje, motiviranje za branje, ustvarjalnost, G. Rodari, M. Sarto
Objavljeno v RUNG: 06.01.2021; Ogledov: 2892; Prenosov: 26
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh