Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Vključevanje novega zaposlenega v novo delovno okolje : diplomsko delo
Bogdan Petrović, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi želimo pojasniti, kako se na čim bolj učinkovit način prilagoditi novemu okolju, novi socialni skupnosti in na kakšen način graditi odnose z zaposlenimi, ki so že zaposleni v izbranem podjetju. Vsekakor želimo poudariti pomen in razjasniti pomen prilagajanja novozaposlenega posameznika, kjer ne pozna nikogar in sploh ne ve, za kakšne odnose gre v organizaciji. Istočasno bomo skušali pojasniti pomen odprtega sodelovanja z vodjo ter neposrednega vzpostavljanja vsakodnevne komunikacije, ki ima velikanski vpliv na izgradnjo sodelovanja in zaupanja z vodjo in z vsemi novimi sodelavci. Posebno pozornost nameravamo nameniti načinom motiviranja novozaposlenega z namenom, da čim bolje opravlja zaupane naloge in gradi zaupanje in sodelovanje s kolegi v kolektivu. Gre za poseben pomen vzpostavitve kakovostnih odnosov med vsemi zaposlenimi, ki jih ima organizacija na razpolago, da lahko doseže zastavljene rezultate. Prepričani smo, da gre za pomembno nalogo vodij, ki imajo svoja pooblastila in odgovornosti na področju kakovostne uvedbe novega posameznika v kolektiv – v nasprotnem primeru pa gre za snovanje novih konfliktov in izgubo časa in energije na vseh področjih.
Ključne besede: Motiviranje, komuniciranje, vodenje, odnosi, novi zaposleni
Objavljeno v RUNG: 21.10.2022; Ogledov: 1339; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (990,61 KB)

2.
Razstava z uganko: : 10 let projekta leo, leo
Barbara Pregelj, razstava

Ključne besede: razstave, motiviranje za branje, obletnice, leo, leo
Objavljeno v RUNG: 12.09.2022; Ogledov: 913; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
4.
Pridobivanje, zaposlovanje in kompetenčni razvoj kadrov v izbrani organizaciji : diplomsko delo
Urška Humar, 2022, diplomsko delo

Opis: Dejstvo je, da je na sodobnem trgu vedno večja konkurenca, kar pomeni, da je nadvse pomembno, da imajo podjetja oziroma organizacije prave kadre na pravih mestih, to pa predstavlja temeljno izhodišče na poti do uspeha. Drugi, ravno tako pomemben dejavnik predstavlja zadovoljstvo zaposlenih. Očitno pa je tudi dejstvo, da se kar nekaj organizacij ne zaveda pomembnosti omenjenega dejavnika. Iskanje ter izbor potencialnih kandidatov je tudi nadvse ena pomembnejših naloga, saj morajo izbrani ustrezati kadrovskim kriterijem organizacije, kar izraža kultura organizacije. Ob zaposlitvi je treba izbrani kader ustrezno pripraviti za začetek izvajanja dela, kar obsega temeljne informacije o dejavnosti podjetja, jasno postavljene in delavcem predstavljene naloge, ki jih bodo izvajali, način dela in ustrezne povratne informacije o uspešnosti posameznega zaposlenega. Ob tem ne smemo pozabiti na nujnost priprave izobraževalnih programov, ki bodo kontinuirano dvigovali in izboljševali kompetentnost vseh zaposlenih. Do teh se najpogosteje pride na podlagi tako imenovanih »letnih pogovorov«, ki potekajo med vodjo in zaposlenimi. Vodje s pomočjo letnih razgovorov najlažje pridejo do pomanjkljivih in zaželenih kompetenc zaposlenih in so jim v pomoč pri snovanju nujnih in zaželenih programov izobraževanja. Prav tako ne smemo pozabiti na dejstvo, da je pogoj, da se novo pridobljena znanja uporabljajo v vsakodnevni praksi v kakovostnem, motivirajočem in zavzetem vodenju, kar je v neposredni pristojnosti vodij. Gre za ustrezno vsakodnevno komunicirane s posameznimi zaposlenimi oziroma s kolektivom kot celoto.
Ključne besede: diplomske naloge, kadrovanje, zaposlovanje, selekcija, planiranje, razvoj kadrov, uvajanje, izobraževanje, motiviranje
Objavljeno v RUNG: 19.01.2022; Ogledov: 2040; Prenosov: 106
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Motiviranje za branje in bralski užitek
Barbara Pregelj, 2021, strokovni članek

Ključne besede: branje, motiviranje, užitek, projekti, Malinc
Objavljeno v RUNG: 15.12.2021; Ogledov: 1394; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Branje kot ustvarjanje : motiviranje za branje pri G. Rodariju in M. Sarto
Barbara Pregelj, 2020, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Opis: Branje velja za receptivno in pasivno dejanje, hkrati pa je vse več raziskovalcev, ki poudarjajo njegovo kompleksnost (Pečjak), individualnost (radikalni konstruktivizem) in ustvarjalne vidike (Armstrong). Avtorica prispevka primerja Rodarijeve zamisli iz knjige Grammatica della fantasia (sl. prevod Srečanje z domišljijo, 1996) z bralnomotivacijskimi strategijami, ki jih je s sodelavci zasnovala M. M. Sarto in so v slovenščini izšle v knjigi Motiviranje za branje z izkušnjami slovenskih motivatork in motivatorjev branja (2015), pri tem pa izpostavi izvedbo različnih bralnomotivacijski strategij, pri katerih izstopajo elementi igre in ustvarjalnosti.
Ključne besede: branje, motiviranje za branje, ustvarjalnost, G. Rodari, M. Sarto
Objavljeno v RUNG: 06.01.2021; Ogledov: 2101; Prenosov: 19
URL Povezava na celotno besedilo

7.
8.
Sestavimo Grizeldo : zaključna prireditev v projektu Leo, leo, Medvode, 25. aprila 2019 ob 18h
Barbara Pregelj, druga izvedena dela

Ključne besede: motiviranje za branje, zgodnje poučevanje španščine, Lepa Grizelda
Objavljeno v RUNG: 06.05.2019; Ogledov: 2707; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Obravnava črtic Ivana Cankarja v gimnaziji s pomočjo bralnomotivacijskih strategij
Ana Cukjati, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava črtice Ivana Cankarja, ki so v učnem načrtu za slovenščino za splošne, klasične in strokovne gimnazije (Poznanovič Jezeršek in drugi, 2008) uvrščene med obveznoizbirna besedila, in njihove didaktizacije na podlagi bralnomotivacijskih strategij M. Sarto. V teoretičnem delu orišemo poglavja učnega načrta, vezana na pouk književnosti, predstavimo za gimnazijo obveznoizbirne Cankarjeve črtice, primerjamo njihovo sedanjo obravnavo v nekaterih srednješolskih učbenikih in berilih ter razložimo pomembnost učne motivacije za branje in učno uspešnost. Nazadnje je v teoretičnem delu predstavljena vsebina priročnika M. Sarto Strategije motiviranja za branje (2015) kot drugačna možnost didaktizacij Cankarjeve proze. V empiričnem delu razložimo problem obravnave Cankarjevih črtic v gimnazijah ter opišemo cilje in metodologijo naše raziskave, ki vključuje izdelavo didaktizacij Cankarjevih črtic s pomočjo bralnomotivacijskih strategij, preizkus ene od didaktizacij na gimnaziji, vzporedno z obravnavo na podlagi berila Branja 3 (Ambrož in drugi, 2002), in oceno izvedbe obeh ur, vprašalnik za učitelje in učiteljice slovenščine na gimnazijah o obravnavi Cankarjeve proze ter vprašalnik za dijake in dijakinje o razumevanju obravnavane črtice pred in po obravnavi s pomočjo bralnomotivacijske strategije in berila Branja 3. Magistrsko delo sklepa analiza rezultatov raziskave: dijaki in dijakinje so bili bolj motivirani pri obravnavi črtice na podlagi bralnomotivacijske strategije.
Ključne besede: gimnazija, črtice Ivana Cankarja, bralnomotivacijske strategije, motiviranje za branje, Montserrat Sarto
Objavljeno v RUNG: 26.04.2019; Ogledov: 4576; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

10.
Pesem ... je ... igra : predavanje na strokovnem srečanju Poezija in mladi, 26. januarja 2019 v Knjižnici Domžale
Barbara Pregelj, prispevek na konferenci brez natisa

Ključne besede: motiviranje za branje, poezija, strategije, prevodi
Objavljeno v RUNG: 28.01.2019; Ogledov: 3104; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh