1. Racionalizacija procesa nabave storitev v gradbenem podjetjuBoštjan Kovač, 2005, diplomsko delo Opis: Nabavna funkcija je ena izmed osnovnih poslovnih funkcij vsakega podjetja. Nabava storitev je tista poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo, oskrbuje inženirska podjetja s storitvami. Zagotoviti mora tudi potrebne informacije ostalim poslovnim funkcijam podjetja ter vzpostavljati in vzdrževati dobre stike z dobavitelji. V okviru diplomske naloge je moj namen prikazati pomen managementa nabave za sodobno poslovanje podjetja. V prvem delu naloge sem teoretično obdelal značilnosti sodobnega poslovanja in ugotovil, da ima nabavna funkcija vedno večji pomen. Prav tako v prvem delu naloge navajam cilje in naloge nabave ter poudarek na sodelovanju nabave z drugimi funkcijami v podjetju, ki je ključnega pomena za uspeh podjetja. V drugem delu diplomske naloge sem naredil analizo nabavne funkcije v konkretnem podjetju ter navedel predloge za racionalizacijo nabavnega procesa, ki bi prispevala k uspešnejšemu poslovanju celotnega podjetja. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...ena izmed osnovnih poslovnih funkcij vsakega podjetja. Nabava storitev je tista poslovna funkcija, ki pravočasno,... Ključne besede: diplomske naloge, nabavni poces, kooperant, kooperacija, nabava storitev, partner, pogodba Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5990; Prenosov: 590
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Integracija dobaviteljev v korporaciji Hidria v okviru projekta elektronskega poslovanja z dobaviteljiUroš Lazar, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... nabava, dobavitelji, integracija dobaviteljev, elektronsko poslovanje, SWOT analiza,... Ključne besede: nabava, dobavitelji, integracija dobaviteljev, elektronsko poslovanje, SWOT analiza, diplomske naloge Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5473; Prenosov: 498
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Ocenjevanje dobaviteljev v izbranem podjetjuJana Lužnik, 2007, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, nabava, dobavitelji, ocenjevanje, kakovost, informacijski sistemi, ... Ključne besede: diplomske naloge, nabava, dobavitelji, ocenjevanje, kakovost, informacijski sistemi Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5207; Prenosov: 398
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Gospodarjenje z opažnim materialom v gradbenem podjetjuIgor Medvešček, 2005, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga se začenja z opredelitvijo logistike in njenega pomena v podjetju. Tu so predstavljene ključne točke, s katerimi skuša logistika čim racionalnejše reševati probleme v premagovanju prostora in časa. Nadaljuje se s predstavitvijo gradbenega podjetja, njegovega informacijskega sistema in opažnega materiala, ki ga podjetje uporablja pri gradnji. Sledi analiza logističnega poslovanja z opažnim materialom od njegovega naročila, prejema, skladiščenja, izdajanja, transporta in ponovno vračanja nazaj v skladišče. V zadnjem delu so predstavljene ugotovitve in predlagane rešitve nastalih problemov. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...gradbeno podjetje, informacijski sistem, opažni material, skladišče, nabava, transport, ... Ključne besede: diplomske naloge, logistika, gradbeno podjetje, informacijski sistem, opažni material, skladišče, nabava, transport Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5454; Prenosov: 817
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Obvladovanje dobaviteljev in kakovosti materialov v podjetju LetrikaAleš Humar, 2015, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...magistrske naloge, dobavitelji, kakovost, nabava, materiali, reklamacije... Ključne besede: magistrske naloge, dobavitelji, kakovost, nabava, materiali, reklamacije Objavljeno: 27.03.2015; Ogledov: 6141; Prenosov: 684
Polno besedilo (3,15 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Dejavniki za določanje ključnega dobavitelja v izbranem podjetjuJure Krečič, 2017, magistrsko delo Opis: Dejavniki, s katerimi se razvršča, izbira in določa ključne dobavitelje, so v današnjem času pomembna podlaga za ustvarjanje konkurenčne prednosti v podjetjih ali drugih ustanovah. Namen magistrskega dela je bil iz sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature opisati in na podlagi empirične raziskave ugotoviti vpliv dejavnikov na strateško izbiro ključnega dobavitelja v izbranem podjetju. Vprašalnik smo poslali 151 dobaviteljem. Ugotovili smo, da daljše časovno obdobje sodelovanja pozitivno vpliva na boljše plačilne pogoje in da vpliv oddaljenosti dobavitelja statistično značilno vpliva na prodajno ceno. Na podlagi ugotovitev iz celotne raziskave smo zasnovali predloge za izboljšanje stanja na področju določanja ključnih dobaviteljev v izbranem podjetju. Z izidi iz naše raziskave smo pridobili nova znanja s področja poslovnih ved in zasnovali merski inštrument za lažje razvrščanje in določanje ključnega dobavitelja v podjetju ali drugi ustanovi. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje... Ključne besede: Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje Objavljeno: 20.11.2017; Ogledov: 4143; Prenosov: 244
Polno besedilo (1,22 MB) |
7. Analiza nabavnih virov v podjetju Ebm-papst in nadgradnja procesa odločanja z uporabo večkriterijskega odločitvenega modelaMarko Peric, 2021, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu obravnavamo analizo nabavnih virov in nadgrajujemo proces odločanja z uporabo večkriterijskega odločitvenega modela. V izbranem podjetju Ebm-papst so se zaradi vedno večje konkurenčnosti in v želji kreiranja nabavnih prihrankov lotili iskanja novih nabavnih virov na področju jugovzhodne Evrope za blagovno skupino aluminijastih odlitkov. Z analizo smo ugotovili, da imajo v podjetju definiran zgolj proces ocenjevanja obstoječih dobaviteljev, zato smo se lotili nadgradnje procesa izbora novega dobavitelja. V prvem koraku smo na podlagi pregleda strokovne literature empirično proučili ter izpostavili najpomembnejše kriterije pri izboru novega dobavitelja. Ti so bili izbrani na podlagi matrike SPM in PPM. Za pridobivanje podatkov smo uporabili kvantitativno in kvalitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Analizo smo opravili na podlagi izpolnjenih vprašalnikov ter ocenjevanj, opravljenih med obiskom pri dobaviteljih. Opravljen pa je bil tudi nestrukturiran globinski intervju s petimi strokovnjaki, nabavniki aluminijastih odlitkov. Zaradi kompleksnosti smo problem odločanja razdelili na dve stopnji. V prvi stopnji smo definirali izločitvene kriterije in s t testom preverili hipotezi. Pripravili smo odločitveni model z uporabo metode DEX ter definirali štiri strategije pristopa do novih dobaviteljev pri vključevanju teh v panel dobaviteljev, kar bo imelo praktične implikacije za izbrano podjetje in širše. Opravili smo vrednotenje dvanajstih dobaviteljev ter na podlagi praktičnih testov ocenili razviti model ter predlagali tudi izboljšave, vezane na model. V zaključku smo podali predloge izboljšav za celoten proces izbora novih dobaviteljev v izbranem podjetju. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...metoda DEX, dobavitelji, management, nabava, trženje, večkriterijsko odločanje, magistrske naloge... Ključne besede: metoda DEX, dobavitelji, management, nabava, trženje, večkriterijsko odločanje, magistrske naloge Objavljeno: 22.03.2021; Ogledov: 2095; Prenosov: 132
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|