1. Marketinški načrt vstopa vinarstva Marko Sirk na nemški in italijanski trg : diplomsko deloMiha Sirk, 2024, diplomsko delo Opis: V svojem diplomskem delu sem raziskoval, kaj je ključnega pomena za vstop našega
vinarstva (vina Marko Sirk) na italijanski in nemški vinski trg. Kot mlada blagovna
znamka smo zaenkrat prisotni samo na slovenskem trgu, v Italiji pa sodelujemo le z enim
manjšim uvoznikom. Namen mojega diplomskega dela je bil zato usmerjen v pomembne
korake pri vstopu na nov vinski trg.
Opravil sem kvalitativno raziskavo in obdelal podatke sekundarnega gradiva.
V teoretičnem delu sem najprej izvedel situacijsko analizo, ki je vključevala analizo trgov
ter konkurence, nato pa sem opisal še marketinški splet.
V svojem empiričnem delu sem opravil konkretno situacijsko analizo za naše vinarstvo.
Vključil sem tudi konkurenco na vinskem trgu ter s tremi izbranimi vinskimi kletmi
opravil intervjuje, katere sem nato analiziral tudi v rezultatih in razpravi. Ključne besede: diplomske naloge, marketinški načrt, vstop na tuje trge, nemški trg, italijanski trg, vinarstvo Objavljeno v RUNG: 29.02.2024; Ogledov: 306; Prenosov: 8 Celotno besedilo (1,19 MB) |
2. |
3. |
4. Alojz Gradnik in Heinrich MannAna Toroš, 2011, izvirni znanstveni članek Opis: Članek uvodoma začrta recepcijo nemškega pisatelja Heinricha Manna na Slovenskem v prvi polovici 20. stoletja, v nadaljevanju pa se osredotoči na specifično, produktivno recepcijo slovenskega pesnika Alojza Gradnika, ki je opazna v relaciji z romanom Zwischen den Rassen in sonetom Vprašanje. Ključne besede: slovenska književnost, nemška književnost, nemški pisatelji, literarni vplivi, slovenski pesniki, 20. st. Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6719; Prenosov: 70 Povezava na celotno besedilo |