Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Advertising Strategies and New Media
Aleš Vaupotič, prispevek na konferenci brez natisa

Opis: The new media introduce new communicative constellations in all fields of human life (e.g. the increasing presence of Internet connection potentially facilitates dialogue over enormous distances). However, the human receptive capabilities are limited. The presentation shows a number of themes and communicative strategies that have been used in real advertising campaigns to point to possible approaches to creating new channels of communication. Predavanje v sklopu “prenosa znanja” v projektu “Po kreativni poti do znanja 2016/2017: UVAJANJE SODOBNIH PRISTOPOV PRI SPODBUJANJU MLADIH K INOVATIVNOSTI IN PODJETNOSTI”, 31. maja 2017, ob 9.00. uri na Univerzi v Novi Gorici (Vipavska 13, Rožna Dolina).
Ključne besede: novi mediji, oglaševanje, internet
Objavljeno v RUNG: 07.03.2018; Ogledov: 4466; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
SISTEM ZA POMOČ PRI IZBIRI OBLIKE SPLETNEGA OGLASNEGA SPOROČILA ZA INFORMIRANJE IZBRANIH TIPOV UPORABNIKOV
Johannes Vuga Gregorič, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen dela je preučitev vpliva podajanja informacij z oglasnim sporočilom ciljnemu prejemniku. Spoznati želimo dejavnike, ki vplivajo na učinkovitejše podajanje informacij želenim uporabnikom. Cilj študije je bil izdelati interaktivno bazo podatkov, ki se lahko uporablja kot podlaga za pomoč pri snovanju oglasnih sporočil pa tudi kot pomoč pri prepoznavanju ciljnih uporabnikov za že izdelano oglasno sporočilo. Delo je sestavljeno iz preliminarne in glavne študije. Preliminarna študija zajema 84 osebnih anket, glavna študija pa 196 osebnih in 98 spletnih anket. Merili smo sprejemanje, razumevanje, pomnjenje in vizualizacijo sporočila. Iz zbranih podatkov smo izdelali več baz podatkov, jih analizirali z vrtilnimi tabelami in grafično prikazali povezave med podatki. Dobili smo pregled lastnosti specifičnih uporabnikov za podani tip sporočila. Uporabnost zbranih podatkov smo izboljšali z izdelavo odločitvenih dreves za izbiro tipa sporočila. Pridobljeni podatki in metode uporabe omogočajo izdelavo ustreznega sporočila za ciljnega uporabnika, ob tem pa tudi določitev potencialnih ciljnih uporabnikov za že izdelan oglas.
Ključne besede: sporočanje, spletno oglaševanje, izbira prejemnika sporočila, izbira tipa sporočila, baza podatkov, vrtilna tabela, vrtilni grafikon, odločitveno drevo, rudarjenje podatkov
Objavljeno v RUNG: 21.01.2016; Ogledov: 7113; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (2,98 MB)

3.
4.
Poslovni načrt novoustanovljenega podjetja
Patrik Močnik, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: ustanavljanje podjetja, poslovni načrt, analiza trga, finančni načrt, oglaševanje, diplomske naloge
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 8254; Prenosov: 904
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh