Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vrednotenje znanja iz slovenskega jezika in književnosti
Zoran Božič, 1985, strokovni članek

Opis: Članek problematizira pogled na uspešnost dijakov pri pouku slovenskega jezika in književnosti.
Ključne besede: slovenščina, ocenjevanje, vrednotenje znanja, preizkusi znanja, srednje šole, osnovne šole, usmerjeno izobraževanje
Objavljeno v RUNG: 05.01.2018; Ogledov: 4422; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Problemski pouk književnosti
Zoran Božič, 1993, strokovni članek

Opis: Praktični primeri sodobnejšega in manj reproduktivnega pristopa k obravnavi književnosti in vrednotenju znanja (vključno z maturo).
Ključne besede: slovenščina, pouk, književnost, leposlovje, metodika pouka, osnovne šole, srednje šole, reproduktivnost, problemski pouk, matura
Objavljeno v RUNG: 18.12.2017; Ogledov: 5611; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Intelektualci in institucije v slovenski zgodovini 17. stoletja : Intelektualna in kulturna zgodovina védnosti med protestantizmom in protireformacijo
Andrej Koritnik, 2016, doktorska disertacija

Opis: Disertacija želi razkriti in sintetično povezati v kompleksno historiografsko sliko zgodbo 17. stoletja, ki jo razume kot integralni del novega veka, zato je vpogled v 16. stoletje, ko so delovali protestanti (kot posebna forma intelektualcev), in v 18. stoletje, ko so se stare institucije umikale novim in je razsvetljenska filozofija preplavila intelektualne kroge kakor tudi ljudsko kulturo, nujen, da lahko razgrnemo socialno, kulturno in intelektualno zgodovino na Slovenskem v 17. stoletju. Tembolj zato, ker za tedanji čas še ne moremo govoriti o konceptu »nacionalnega«, ki se je povezal z ljudskimi jeziki – pri nas seveda s slovenščino, temveč o počasnem, toda »revolucionarnem« spreminjanju starih družbenih in kulturnih vzorcev, v katerih sta védnost in intelekt legitimno izhodišče za historiografsko, a vseeno interdisciplinarno analizo in sintezo obravnavanega časa. V luči spora med Descartesom in Vicom ter njunima nasprotnima umevanjema zgodovine bo treba premisliti tudi, kako so ideje iz zgodovinopisja vplivale na splošno zgodovino idej, ki se je »dogajala« tudi med Alpami in Jadranom, ter kakšno težo in vpliv imajo »predrazsvetljenski« časi, o katerih pravzaprav ne vemo veliko, na našo sodobnost. Prikazali bomo njeno raznotero, zapleteno podobo kot preplet vseh mogočih silnic – v šolstvu, državni upravi, v fevdalnih razmerjih, v verskih sporih, jezikovni ideologiji, v gospodarstvu in drugod –, skozi katere sledimo liku intelektualca, bodisi kot člana neke institucije védnosti ali pa »osamelca«.
Ključne besede: Intelektualec, institucija, védnost, zgodovina védnosti, 17. stoletje, intelektualna zgodovina, kulturna zgodovina, literarna zgodovina, protestantizem, protireformacija, katoliška obnova, znanstvena revolucija, univerze, osnovne šole, akademije
Objavljeno v RUNG: 14.09.2016; Ogledov: 6521; Prenosov: 324
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

4.
Raziskava o vplivu prenove šole na učitelje in učence
Matej Česnik, 2006, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja spremembo šolskega delovnega okolja v Osnovni šoli Ivana Roba v Šempetru pri Gorici in njen vpliv na učitelje in učence. Najprej so predstavljeni zbrani podatki o nujnosti prenove in razširitve šole in njeni realizaciji, pa tudi pomen, ki ga šolskemu delovnemu okolju pripisujejo nekateri strokovnjaki in nekatera priporočila le-teh o oblikovanju šolskega delovnega okolja. Nato je opisano prenovljeno šolsko delovno okolje v prostorsko povečani in barvno prenovljeni šoli; za nazornejšo predstavitev je uporabljeno tudi slikovno gradivo. Za potrebe te naloge je bila med učitelji in učenci izvedena anonimna anketa, ki je pokazala, kako oboji ocenjujejo prenovljeno delovno okolje in njegov vpliv nanje. Rezultati ankete so predstavljeni z grafi in dodatno obdelani z metodo [hi] [sup] 2 testa. Šolsko delovno okolje je nedvomno velikega pomena tako za učence kot tudi za učitelje, zato je gotovo zelo važno, kako ga oboji dojemajo in kako se v njem počutijo.
Ključne besede: diplomske naloge, osnovne šole, delovno okolje, prenova stavb, psihološki vplivi
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5684; Prenosov: 378
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh