Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Postmodernistično v drami Milene Marković Barčica za punčke (Brod za lutke)
Ivana Zajc, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Z analizo soobstoja več tipov besedil v drami Milene Marković Barčica za punčke zavrnemo oznako drame kot postmodernistične. Pravljice v obravnavani drami namreč ne delujejo fragmentirajoče, ampak obstajajo analogije med vsemi uporabljenimi pravljicami v smislu zgodb o junakovem iskanju. Pravljice sodelujejo z drugimi tipi besedil v drami, dialogi v slengu in pesmimi, s katerimi podpirajo učinek kot da in strukturirajo dramsko fabulo, zato sopostavitev različnih tipov besedil ni znamenje postmodernističnosti drame.
Ključne besede: srbska književnost, srbska dramatika, postmodernizem, odprta drama, pravljica
Objavljeno v RUNG: 05.11.2021; Ogledov: 2194; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Lars von Trier in hiperrealno v filmu
Anne Elisabeth Tassel, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo analizira elemente hiperrealnega v filmskem opusu Larsa von Trierja, začetnika gibanja Dogma 95. Mlad postmoderni pojem hiperrealnosti poskuša preko tega diplomskega dela spodbuditi razmislek o napredku filma, družbe in tehnologije. Koncept hiperrealnosti ter simulacije sta v drugi polovici 20. stoletja raziskovala sociolog in filozof Jean Baudrillard ter filozof in semiotik Umberto Eco. Proučevala sta pomen reprezentacije lažnih funkcij, krajev ter življenj v smislu verovanja v neobstoječega, kot je na primer Božiček. Dela Larsa von Trierja so v tem pogledu umetniško ter vsebinsko sorodni pojmu hiperrealnega v filmu, kar se v veliki meri odraža v strukturi njegovih filmskih likov in zgodb. Praktični del diplomske naloge sestavlja analiza kratkega igranega filma Živeti v Megabitu ter opisa produkcijskih in snemalnih faz le-tega.
Ključne besede: Lars Von Trier, Umberto Eco, Jean Baudrillard, Dogma 95, hiperrealnost, virtualnost, film, igra, The Element of Crime, Europa, Dogville, postmodernizem
Objavljeno v RUNG: 01.08.2018; Ogledov: 5669; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh