Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Literarne ustvarjalke v slovenskih osnovnošolskih berilih
Polona Hadalin Baša, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na vključenost literarnih ustvarjalk v slovenskih osnovnošolskih berilih ter učnih načrtih za predmet slovenščina, program osnovna šola, iz let 2011 in 2018. Predstavi učna gradiva, osnovnošolski predmet slovenščina, literarni kanon in položaj ustvarjalk v njem. Pri tem poskuša kanon predstaviti tudi skozi oči feministične literarne vede, ki postavlja pod vprašaj tradicionalne poglede na kanonski izbor literarnih del. Na koncu so predstavljeni izsledki številčne raziskave, ki podrobno predstavi zastopanost literarnih ustvarjalk in njihovih del v osnovnošolskih berilih, glede na vzgojno-izobraževalna obdobja, literarno zvrst, spol sestavljavk/sestavljavcev beril, založbo in ureditev besedil v berilih ter njihovo zastopanost v učnih načrtih in seznamu bralne značke.
Ključne besede: literarne ustvarjalke, berilo, učbenik, učni načrt, literarni kanon, predmet slovenščina
Objavljeno v RUNG: 04.03.2022; Ogledov: 3117; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

2.
Število ur slovenščine v srednjem usmerjenem izobraževanju
Zoran Božič, 1985, strokovni članek

Opis: Članek problematizira premajhno število ur slovenščine kot predmeta (jezik, domača in tuja književnost) in kot učnega jezika.
Ključne besede: slovenščina, srednje šole, usmerjeno izobraževanje, poklicne šole, učni programi, didaktika, učni jezik, učni predmet
Objavljeno v RUNG: 05.01.2018; Ogledov: 4264; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh