2.
Šolanje v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji v času pouka na daljavoMaja Melinc Mlekuž, 2021, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Opis: Analiza polstrukturiranih globinskih intervjujev med učitelji in starši otrok, ki obiskujejo osnovno šolo s slovenskim učnim jezikom in slovensko-italijanskim dvojezičnim poukom v Italiji, prinaša vpogled v didaktično-metodične izzive pri poučevanju učencev na daljavo, katerih prvi ali primarni jezik ni slovenski, slovenščina pa tudi ni jezik okolja, v katerem živijo. V vzgojno-izobraževalnih ustanovah s slovenskim učnim jezikom, od vrtcev do drugostopenjskih srednjih šol, je namreč veliko otrok iz neslovensko govorečih družin, kar prinaša večje število potencialnih govorcev slovenščine, številčnejše razrede ter integracijo slovenske narodne manjšinez večinskim prebivalstvom, hkrati pa tudi metodične prilagoditve za doseganje temeljnih učnih ciljev za pouk slovenščine kot J1, pa čeprav je slovenščina za učence J2.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...potencialnih govorcev slovenščine, številčnejše razrede ter integracijo slovenske narodne manjšinez večinskim prebivalstvom, hkrati pa tudi... ...pouk na daljavo, slovenske šole v Italiji, pouk slovenščine...
Ključne besede: pouk na daljavo, slovenske šole v Italiji, pouk slovenščine
Objavljeno: 27.09.2021; Ogledov: 1040; Prenosov: 40
Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...