Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj in strategija spletne vinoteke eVino
Nataša Petrović, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... spletna trgovina, spletna vinoteka, strategija podjetja...
Ključne besede: spletna trgovina, spletna vinoteka, strategija podjetja
Objavljeno: 26.10.2015; Ogledov: 3797; Prenosov: 226
.pdf Polno besedilo (1,46 MB)

2.
Revitalizacija podjetja s pozitivnim pristopom
Urška France, 2016, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje je ustvarjeno in v svet poslano s poslanstvom, da s svojim izdelkom/storitvijo služi čim večjemu številu kupcev/strank. Njegova uspešnost je merjena skozi udejanjanje ključnih ciljev in odvisna od sposobnosti soočanja in premoščanja neuspehov. Nenaklonjene razmere podjetje nemalokrat oddaljijo od začrtane poti uresničevanja ciljev, zavirajo njegovo uspešno delovanje ali celo ogrozijo njegov obstoj. Takrat se podjetje znajde pred vprašanjem kako naprej. Zato je smiselno preučiti, kako lahko zaposleni s pozitivnim pristopom ohranijo vero v cilje podjetja in kako z razvojem veščine afirmativnega poizvedovanja iščejo načine za doseganje le-teh. V prvem delu diplomske naloge je podana teoretična opredelitev afirmativnega poizvedovanja skozi ključne koncepte. Najpogosteje uporabljen proces afirmativnega poizvedovanja je podrobneje predstavljen skozi njegove elemente: afirmativna tema, pozitivno jedro, faze razodetja, vizionarstva, načrtovanja in udejanjanja na primeru obravnavanega podjetja (France) z namenom njegove revitalizacije. V drugem delu je predstavljena raziskava mnenja uporabnikov športne prehrane. S pomočjo ankete so podrobneje preučene spletne nakupovalne navade ciljne skupine in pridobljena ocena zadovoljstva s spletno trgovino bodyfit.si. Namen raziskave je prepoznati želje in potrebe ciljne skupine kot osnove za izboljšave spletne trgovine bodyfit.si in nadgradnjo le-te v spletni portal s predstavitvenimi stranmi podjetja, blogom itd.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tema, 4-D cikel, razodetje, vizionarstvo, načrtovanje, udejanjanje, spletna trgovina, pozitivno delovno okolje...
Ključne besede: afirmativno poizvedovanje, pozitivno jedro, vitalne sile, pozitivna transformacija, revitalizacija, afirmativni pogled, afirmativna tema, 4-D cikel, razodetje, vizionarstvo, načrtovanje, udejanjanje, spletna trgovina, pozitivno delovno okolje
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 3907; Prenosov: 206
.pdf Polno besedilo (1,22 MB)

3.
Priprava podlage za oblikovanje strategije trženja v izbranem podjetju
Lucija Rutar, 2020, diplomsko delo

Opis: Trženje je strateška funkcija v podjetju, ki vse ostale poslovne funkcije povezuje s trgom in je soodgovorna za donosnost poslovanja. Namen podlage za oblikovanje strategije trženja je priprava osnove za učinkovito trženjsko strategijo, ki temelji na ključnih razlikovalnih prednostih podjetja in s pomočjo katere bo podjetje Parcom d.o.o. Nova Gorica doseglo zastavljene dolgoročne poslovne in trženjske cilje. Glede na pričakovanja ciljnih skupin kupcev, značilnosti trga ter ob upoštevanju ponudbe glavnih konkurentov smo v diplomski nalogi s pomočjo vodstva podjetja identificirali edinstveno prednost podjetja ali tako imenovano veliko obljubo podjetja, na kateri sloni tudi vizija prihodnjega razvoja. Z namenom dobro analizirati trenutno trženjsko stanje podjetja smo naredili natančen pregled dosedanjih trženjskih aktivnosti na področju prodaje in trženja; pri tem smo poudarek namenili varnostnim rešitvam ter spletni trgovini, kjer podjetje vidi priložnost za uspeh. Predstavili smo tudi rezultate ankete, s katerimi smo skušali analizirati trženjske aktivnosti in konkurenčne prednosti konkurenčnih podjetij. Na podlagi pregleda dosedanjih trženjskih aktivnosti ter analize konkurence smo opredelili priporočila za prihodnje kratkoročne in dolgoročne trženjske ukrepe, ki jih bo podjetje moralo izvesti. Velik poudarek smo namenili prodaji po spletu, ki za podjetje predstavlja novost v zasledovanju trenda digitalizacije odnosov s kupci in večanja pomembnosti spletne prodaje.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Strategija trženja, trženjske aktivnosti, varnostne rešitve, spletna trgovina, trženjski ukrepi....
Ključne besede: Strategija trženja, trženjske aktivnosti, varnostne rešitve, spletna trgovina, trženjski ukrepi.
Objavljeno: 28.10.2020; Ogledov: 1114; Prenosov: 69
.pdf Polno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh