Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učinek srhljive doline v animaciji
Katja Pivk, 2022, diplomsko delo

Opis: Kaj je resnično in kaj ne, kaj nam je lepo in kaj grdo, kaj je preveč in kaj premalo? Vse to so vprašanja, ki si jih zastavlja človek že od samega začetka. Naj bo to v načinu življenja, vizualni podobi, elektronskih virih in nenazadnje tudi v industriji zabave – filmu ter animaciji. Diplomsko delo se posveča pojavom srhljive doline (ang. Uncanny Valley) predvsem v animaciji. Anima pomeni v latinščini »duša«, animare pa »vdihniti dušo«. Preverili bomo, kaj definira fenomen srhljive doline, zakaj do njega sploh pride ter kako se mu izogniti, če je to sploh mogoče. Glede na prej zastavljena vprašanja bomo v pregled vzeli svetovno znane animacijske studie (Pixar, DreamWorks, Illumination, Disney) ter raziskali, kako se s tem fenomenom spopadajo oziroma kako ga zaobidejo in se mu izognejo. S pomočjo analiz starejših in novejših filmov igrano-animirane zvrsti bomo na koncu diplomskega dela lažje sledili razvojni poti zajčice Juno, ene izmed likov v kratkem diplomskem igranem filmu s stop animacijo z naslovom Ti.
Ključne besede: film, lik, animacija, premikanje, srhljiva dolina
Objavljeno v RUNG: 19.12.2022; Ogledov: 1196; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (3,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh