Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji : Magistrsko delo
Teo Činej, 2017, magistrsko delo

Opis: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Ključne besede: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Objavljeno v RUNG: 06.09.2017; Ogledov: 5943; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (888,85 KB)

4.
5.
6.
7.
Ocena učinkovitosti naložb v gradnjo avtoservisne delavnice
Erik Humar, 2006, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu prikazujemo dve možnosti izgradnje in zagona avtoservisne delavnice podjetja Avto Inn, ki se ukvarja z avtoservisnimi storitvami ter s prodajo vozil in rezervnih delov. Zaradi obsega dela in širitve dejavnosti postajajo obratovalni prostori podjetja pretesni. Vodstvo podjetja se je odločilo za novogradnjo prostorov na novi primernejši lokaciji. Poleg predstavitve podjetja, naloga zajema prikaz ocene stroškov novogradnje obratovalnih prostorov, ki so nujno potrebni za nadaljnje nemoteno in kvalitetno opravljanje storitev. V nalogi so prikazane potrebne naložbe in viri financiranja ter ocene skupnih donosov in stroškov. V zaključnem delu naloge prikazujemo primerjavo obeh razpoložljivih možnosti, med katerima se mora vodstvo podjetja Avto Inn odločiti.
Ključne besede: diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6520; Prenosov: 279
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Poslovna pobuda posodobitve storitev glasbenega izobraževanja
Andrej Gropajc, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: poslovni načrt, glasbeno izobraževanje, storitve, diplomske naloge
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 7305; Prenosov: 402
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Programska nadgradnja priprave potnih nalogov v podjetju
Rok Boltar, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, elektronska izmenjava podatkov, spletne storitve, potni nalogi, XML, XSL-FO
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6606; Prenosov: 402
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh