1. Implementacija standarda za področje upravljanja z energijo ISO 50001:2011Drago Papler, 2016, strokovni članek Ključne besede: kakovost, odličnost, sistemi vodenja, upravljanje z energijo, razvoj, storitve, standardi, certifikati, procesi, projekti, integracija Objavljeno v RUNG: 21.05.2020; Ogledov: 3453; Prenosov: 0 |
2. Še več elektrike, še več omrežjaDrago Papler, 2018, predgovor, uvodnik, spremna beseda Ključne besede: energetski sistemi, elektroenergetika, električna energija, omrežja, razvoj, tehnologije, kakovost, oskrba, zanesljivost, monitoring, regulacija, obnovljivi viri, sistemske storitve, odjemalci, izobraževanje, kadri Objavljeno v RUNG: 19.05.2020; Ogledov: 3192; Prenosov: 0 |
3. Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji : Magistrsko deloTeo Činej, 2017, magistrsko delo Opis: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju. Ključne besede: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo. Objavljeno v RUNG: 06.09.2017; Ogledov: 5943; Prenosov: 278 Celotno besedilo (888,85 KB) |
4. |
5. QUICKScan : development of a participatory spatial analysis tool in WP3Romina Rodela, Arnold Bregt, Marta Perez Soba, Peter Verweij, 2013, poljudni članek Ključne besede: odločanje, podpora, sistemi, GIS, ekosistemske storitve, participativni pristopi Objavljeno v RUNG: 25.04.2014; Ogledov: 5699; Prenosov: 28 Povezava na celotno besedilo |
6. |
7. Ocena učinkovitosti naložb v gradnjo avtoservisne delavniceErik Humar, 2006, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu prikazujemo dve možnosti izgradnje in zagona avtoservisne delavnice podjetja Avto Inn, ki se ukvarja z avtoservisnimi storitvami ter s prodajo vozil in rezervnih delov. Zaradi obsega dela in širitve dejavnosti postajajo obratovalni prostori podjetja pretesni. Vodstvo podjetja se je odločilo za novogradnjo prostorov na novi primernejši lokaciji. Poleg predstavitve podjetja, naloga zajema prikaz ocene stroškov novogradnje obratovalnih prostorov, ki so nujno potrebni za nadaljnje nemoteno in kvalitetno opravljanje storitev. V nalogi so prikazane potrebne naložbe in viri financiranja ter ocene skupnih donosov in stroškov. V zaključnem delu naloge prikazujemo primerjavo obeh razpoložljivih možnosti, med katerima se mora vodstvo podjetja Avto Inn odločiti. Ključne besede: diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6520; Prenosov: 279 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
8. |
9. |