Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STRATEŠKI NAČRT DRUŽINSKEGA PODJETJA JOLI : magistrsko delo
Armand Zavec, 2023, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je na podlagi proučitve teoretičnih izhodišč o strateškem managementu izdelati strateški načrt za družinsko podjetje Joli, v katerem se ukvarjajo z izdelavo in trženjem naravne kozmetike. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretičnega in empiričnega. Najprej smo uporabili kvantitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Opravili smo sistematični pregled dosedanjih empiričnih raziskav, da bi ugotovili, katera orodja, metode in tehnike strateškega načrtovanja so bili najpogosteje uporabljeni pri 15 magistrskih delih v Republiki Sloveniji. V empiričnem delu magistrskega dela smo uporabili študijo primera, s pomočjo katere smo izdelali strateški načrt za družinsko podjetje Joli, ki izhaja iz dejavnikov procesnega modela politike organizacije, ter analizirali slabosti, prednosti, izzive in nevarnosti na področju človeških, tehnično-tehnoloških in organizacijskih virov v izbranem družinskem podjetju. Strateški načrt bo v pomoč izbranemu podjetju pri iskanju priložnosti za nov izdelek, njegov trajnostni razvoj in uspešno konkurenčnost na tržišču.
Ključne besede: analiza ekosistema, analiza SPIN, družinsko podjetje, strateški management, strateški načrt.
Objavljeno v RUNG: 22.09.2023; Ogledov: 977; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (825,52 KB)

2.
Strateško načrtovanje v dejavnosti turizma in gostinstva: študija primera turistične destinacije v izbrani mestni občini
Martin Bizjak, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo problematiko strateškega managementa v izbrani turistični destinaciji, ker smo na področju raziskovanja in predhodnega preučevanja omenjene problematike identificirali raziskovalno vrzel. Namen magistrskega dela je, na podlagi sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter zasnovi konceptualnega modela strategije razvoja turizma, empirično preveriti stopnjo razvitosti strateškega načrtovanja turistične in gostinske dejavnosti v izbrani turistični destinaciji ter podati morebitne predloge za izboljšanje stanja. Za empirični del raziskave smo uporabili kvalitativno metodo raziskovanja in oblikovali raziskovalna vprašanja ter nato opravili intervju s štirimi predstavniki turističnih ponudnikov in tremi predstavniki organizacij, ki so vpete v lokalni turizem. Ugotovili smo, da tako konkurenčne prednosti kot družbena odgovornost in vrednote statistično značilno vplivajo na uspešnost turističnega podjetja. Izidi iz raziskave predstavljajo prispevek k širšemu vpogledu na strateški management v turizmu ter bodo uporabni za vse tiste, ki se teoretično, raziskovalno ali strokovno ukvarjajo s to dejavnostjo.
Ključne besede: Management, organizacija, raziskava, strateški management, turistična destinacija
Objavljeno v RUNG: 29.09.2015; Ogledov: 6965; Prenosov: 462
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh