1. Strateško vodenje podjetjaDrago Papler, 2024, drugo učno gradivo Ključne besede: management, organizacija, organigrami, strategija, vodenje, podjetja, strukture, poslovni procesi, odločanje, modeli, produktivnost, merila, standardi uspešnosti, mrežni plan, trg, konkurenčnost, finančno poslovanje Objavljeno v RUNG: 16.12.2024; Ogledov: 560; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več... |
2. Priprava podlage za oblikovanje strategije trženja v izbranem podjetjuLucija Rutar, 2020, diplomsko delo Opis: Trženje je strateška funkcija v podjetju, ki vse ostale poslovne funkcije povezuje s trgom in je soodgovorna za donosnost poslovanja.
Namen podlage za oblikovanje strategije trženja je priprava osnove za učinkovito trženjsko strategijo, ki temelji na ključnih razlikovalnih prednostih podjetja in s pomočjo katere bo podjetje Parcom d.o.o. Nova Gorica doseglo zastavljene dolgoročne poslovne in trženjske cilje.
Glede na pričakovanja ciljnih skupin kupcev, značilnosti trga ter ob upoštevanju ponudbe glavnih konkurentov smo v diplomski nalogi s pomočjo vodstva podjetja identificirali edinstveno prednost podjetja ali tako imenovano veliko obljubo podjetja, na kateri sloni tudi vizija prihodnjega razvoja. Z namenom dobro analizirati trenutno trženjsko stanje podjetja smo naredili natančen pregled dosedanjih trženjskih aktivnosti na področju prodaje in trženja; pri tem smo poudarek namenili varnostnim rešitvam ter spletni trgovini, kjer podjetje vidi priložnost za uspeh. Predstavili smo tudi rezultate ankete, s katerimi smo skušali analizirati trženjske aktivnosti in konkurenčne prednosti konkurenčnih podjetij. Na podlagi pregleda dosedanjih trženjskih aktivnosti ter analize konkurence smo opredelili priporočila za prihodnje kratkoročne in dolgoročne trženjske ukrepe, ki jih bo podjetje moralo izvesti. Velik poudarek smo namenili prodaji po spletu, ki za podjetje predstavlja novost v zasledovanju trenda digitalizacije odnosov s kupci in večanja pomembnosti spletne prodaje. Ključne besede: Strategija trženja, trženjske aktivnosti, varnostne rešitve, spletna trgovina, trženjski ukrepi. Objavljeno v RUNG: 28.10.2020; Ogledov: 5152; Prenosov: 161
Celotno besedilo (1,06 MB) |
3. Razvojno-investicijski projekti odvisni od razpoložljivih kadrovskih virovDrago Papler, 2015, strokovni članek Ključne besede: elektroenergetika, razvoj, investicije, projekti, omrežja, strategija, organizacija, naravne ujme, kadri Objavljeno v RUNG: 16.06.2020; Ogledov: 3782; Prenosov: 0 |
4. Upoštevanje stroke v razvojnih energetskih dokumentihDrago Papler, 2017, predgovor, uvodnik, spremna beseda Ključne besede: energetika, energetski sistemi, električna energija, omrežja, razvoj, kakovost, oskrba, zanesljivost, trajnostni razvoj, inovacije, ekonomika, zakonodaja, strategija Objavljeno v RUNG: 18.05.2020; Ogledov: 4099; Prenosov: 0 |
5. |
6. Digitalna transformacija industrijeDrago Papler, 2016, predgovor, uvodnik, spremna beseda Ključne besede: digitalizacija, energetika, tehnologija, kakovost, odličnost, ekonomika, analitika, strategija Objavljeno v RUNG: 15.05.2020; Ogledov: 4388; Prenosov: 0 |
7. 14. konferenca slovenskih elektroenergetikov CIGRE-CIRED v LaškemDrago Papler, 2019, poljudni članek Ključne besede: konference, elektroenergetika, omrežja, ekonomika, informacije, promet, razvoj, analitika, naložbe, hranilniki, strategija, organizacija Objavljeno v RUNG: 13.05.2020; Ogledov: 5003; Prenosov: 0 |
8. Pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoliLara Brankovič, 2019, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo obravnava pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli. Osrednji cilji učnega načrta slovenščine v osnovni šoli (Poznanovič Jezeršek, 2011) so razumevanje, doživljanje in vrednotenje, povsem pa je pozabljen čustveni vidik branja in poslušanja besedila.
V teoretičnem delu magistrskega dela najprej predstavimo čustva, vlogo čustev pri branju in pomen bralne motivacije, v nadaljevanju se posvetimo čustvom pri pouku književnosti v osnovni šoli – pomen in vpliv na učitelje in učence, osvetlimo pomembne točke učnega načrta slovenščine za osnovne šole, predstavimo potrebne kompetence učitelja in tri različne metode dela pri poučevanju književnosti.
V empiričnem delu magistrskega dela predstavimo rezultate empiričnega preizkusa, in sicer rezultate intervjujev z učiteljicami, rezultate anketnih vprašalnikov ter preverjanj znanja, ki so jih oddali učenci po izvedbi vseh treh šolskih ur književnosti, kjer smo pri vsaki šolski uri uporabili različno metodo dela – šolsko interpretacijo, bralnomotivacijsko strategijo in glasno interpretativno branje. Magistrsko nalogo sklepa ugotovitev, da učiteljice s svojim čustvovanjem, osebnostjo, branjem in odzivi na prebrano pomembno vplivajo na čustveno aktivnost učencev ter da so učenci najbolj čustveno aktivni pri glasnem interpretativnem branju in poslušanju. Ključne besede: didaktika, književnost, osnovna šola, čustva, šolska interpretacija, bralnomotivacijska strategija, glasno interpretativno branje Objavljeno v RUNG: 30.09.2019; Ogledov: 7148; Prenosov: 239
Celotno besedilo (850,35 KB) |
9. Postavitev osnove za oblikovanje prodajne strategije izbranega podjetja na osnovi avtentičnih diferenciacijskih prednostiTomaž Kalin, 2019, diplomsko delo Opis: Najemanje superračunalniških zmogljivosti v oblaku se hitro razvija in zato se tudi trg in potrebe kupcev hitro spreminjajo. S pomočjo superračunalniških zmogljivosti v oblaku lahko podjetja svoj razvojni proces bistveno pohitrijo in s tem prihranijo na času, potrebnem za razvoj novih produktov, in lahko nov produkt hitreje predstavijo na trgu. Za to, da lahko neko podjetje uporablja superračunalniško infrastrukturo za izvajanje simulacij, je potrebnega veliko znanja znotraj podjetja in finančna stabilnost podjetja. Da lahko podjetje uspešno trži najemanje superračunalniške infrastrukture v oblaku, se mora posluževati dobre in dovršene prodajne strategije, ki je oblikovana izključno za tak tip storitve in se od klasičnih prodajnih strategij pri določenih postopkih razlikuje. Pazljivo mora uporabljati tudi komunikacijske kanale, da lahko potencialnim kupcem sporoči ustrezno sporočilo, s katerim povečuje zavedanje in zvestobo podjetju.
V diplomskem delu smo se osredotočili na oblikovanje osnove prodajne strategije na podlagi avtentičnih diferenciacijskih prednosti, ki smo jih izluščili na podlagi izkušenj podjetja in s pomočjo SWOT-analize ter profiliranja ciljnih kupcev. Na podlagi pridobljenih rezultatov in izkušenj zaposlenih v podjetju smo oblikovali osnovo za prodajno strategijo najemanja superračunalniških zmogljivosti v oblaku in jo podkrepili z uporabo ključnih komunikacijskih kanalov, ki so potrebni za pravilno izpeljavo celotnega prodajnega cikla, s poudarkom na osebni prodaji. Ključne besede: Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja Objavljeno v RUNG: 22.07.2019; Ogledov: 6025; Prenosov: 250
Celotno besedilo (438,47 KB) |
10. |