1. Strateški marketinški načrt za izdelke kabelske industrije na trgu Bližnjega VzhodaEmanuela Alibabić, 2007, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, marketinška strategija, SWOT analiza, kabelska industrija, ... Ključne besede: diplomske naloge, marketinška strategija, SWOT analiza, kabelska industrija Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5343; Prenosov: 469
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Strategija uvajanja nove avtomobilske znamkePeter Škrlj, 2006, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 4306; Prenosov: 418
Polno besedilo (1,28 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. |
4. IZDELAVA MODELA LOGISTIKE V MALEM PODJETJUNejc Humar, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo opisali malo podjetje, ki se ukvarja s prodajo nerjavnih materialov. Pri opazovanju dela v podjetju smo spoznali probleme, ki se pojavljajo v procesu logistike. Ugotovili smo, da se v tem procesu trenutno ne analizira vseh tistih podatkov, ki jih analizirajo večja podjetja za učinkovito zniževanje stroškov poslovanja. Da bi znižali stroške poslovanja, smo se odločili izdelati nov model logistike, ki bi omogočal boljšo analizo podatkov.
Procesov, ki so prikazani v izdelanem modelu logistike, ni možno vpeljati v poslovanje, dokler ne nadgradimo obstoječega informacijskega ERP sistema. Zato smo v diplomski nalogi podali tudi priporočila za nadgradnjo ERP sistema.
V praktičnem delu je prikazana primerjava med modelom logistike, ki ga trenutno uporablja podjetje, in modelom logistike, ki smo ga izdelali sami. Ugotovili smo, da bi se ob uporabi izdelanega modela logistike dobiček podjetja letno povečal za 44 %. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nabavna strategija, modeliranje procesov, nabavna logistika, optimalna količina zalog,... Ključne besede: nabavna strategija, modeliranje procesov, nabavna logistika, optimalna količina zalog, zaloge, stroški, marža, TEI Objavljeno: 26.09.2016; Ogledov: 4590; Prenosov: 294
Polno besedilo (1,34 MB) |
5. |
6. Postavitev osnove za oblikovanje prodajne strategije izbranega podjetja na osnovi avtentičnih diferenciacijskih prednostiTomaž Kalin, 2019, diplomsko delo Opis: Najemanje superračunalniških zmogljivosti v oblaku se hitro razvija in zato se tudi trg in potrebe kupcev hitro spreminjajo. S pomočjo superračunalniških zmogljivosti v oblaku lahko podjetja svoj razvojni proces bistveno pohitrijo in s tem prihranijo na času, potrebnem za razvoj novih produktov, in lahko nov produkt hitreje predstavijo na trgu. Za to, da lahko neko podjetje uporablja superračunalniško infrastrukturo za izvajanje simulacij, je potrebnega veliko znanja znotraj podjetja in finančna stabilnost podjetja. Da lahko podjetje uspešno trži najemanje superračunalniške infrastrukture v oblaku, se mora posluževati dobre in dovršene prodajne strategije, ki je oblikovana izključno za tak tip storitve in se od klasičnih prodajnih strategij pri določenih postopkih razlikuje. Pazljivo mora uporabljati tudi komunikacijske kanale, da lahko potencialnim kupcem sporoči ustrezno sporočilo, s katerim povečuje zavedanje in zvestobo podjetju.
V diplomskem delu smo se osredotočili na oblikovanje osnove prodajne strategije na podlagi avtentičnih diferenciacijskih prednosti, ki smo jih izluščili na podlagi izkušenj podjetja in s pomočjo SWOT-analize ter profiliranja ciljnih kupcev. Na podlagi pridobljenih rezultatov in izkušenj zaposlenih v podjetju smo oblikovali osnovo za prodajno strategijo najemanja superračunalniških zmogljivosti v oblaku in jo podkrepili z uporabo ključnih komunikacijskih kanalov, ki so potrebni za pravilno izpeljavo celotnega prodajnega cikla, s poudarkom na osebni prodaji. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja... Ključne besede: Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja Objavljeno: 22.07.2019; Ogledov: 2917; Prenosov: 192
Polno besedilo (438,47 KB) |
7. Pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoliLara Brankovič, 2019, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo obravnava pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli. Osrednji cilji učnega načrta slovenščine v osnovni šoli (Poznanovič Jezeršek, 2011) so razumevanje, doživljanje in vrednotenje, povsem pa je pozabljen čustveni vidik branja in poslušanja besedila.
V teoretičnem delu magistrskega dela najprej predstavimo čustva, vlogo čustev pri branju in pomen bralne motivacije, v nadaljevanju se posvetimo čustvom pri pouku književnosti v osnovni šoli – pomen in vpliv na učitelje in učence, osvetlimo pomembne točke učnega načrta slovenščine za osnovne šole, predstavimo potrebne kompetence učitelja in tri različne metode dela pri poučevanju književnosti.
V empiričnem delu magistrskega dela predstavimo rezultate empiričnega preizkusa, in sicer rezultate intervjujev z učiteljicami, rezultate anketnih vprašalnikov ter preverjanj znanja, ki so jih oddali učenci po izvedbi vseh treh šolskih ur književnosti, kjer smo pri vsaki šolski uri uporabili različno metodo dela – šolsko interpretacijo, bralnomotivacijsko strategijo in glasno interpretativno branje. Magistrsko nalogo sklepa ugotovitev, da učiteljice s svojim čustvovanjem, osebnostjo, branjem in odzivi na prebrano pomembno vplivajo na čustveno aktivnost učencev ter da so učenci najbolj čustveno aktivni pri glasnem interpretativnem branju in poslušanju. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...književnost, osnovna šola, čustva, šolska interpretacija, bralnomotivacijska strategija, glasno interpretativno branje... Ključne besede: didaktika, književnost, osnovna šola, čustva, šolska interpretacija, bralnomotivacijska strategija, glasno interpretativno branje Objavljeno: 30.09.2019; Ogledov: 3646; Prenosov: 192
Polno besedilo (850,35 KB) |
8. 14. konferenca slovenskih elektroenergetikov CIGRE-CIRED v LaškemDrago Papler, 2019, poljudni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...ekonomika, informacije, promet, razvoj, analitika, naložbe, hranilniki, strategija, organizacija... Ključne besede: konference, elektroenergetika, omrežja, ekonomika, informacije, promet, razvoj, analitika, naložbe, hranilniki, strategija, organizacija Objavljeno: 13.05.2020; Ogledov: 2566; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več...
|
9. Digitalna transformacija industrijeDrago Papler, 2016, predgovor, spremna beseda Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: digitalizacija, energetika, tehnologija, kakovost, odličnost, ekonomika, analitika, strategija Objavljeno: 15.05.2020; Ogledov: 2031; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več...
|
10. Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost 2016Drago Papler, 2017, poljudni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...poslovna odličnost, kakovost, razvoj, znanje, inovativnost, vizija, strategija, dosežki... Ključne besede: poslovna odličnost, kakovost, razvoj, znanje, inovativnost, vizija, strategija, dosežki Objavljeno: 15.05.2020; Ogledov: 1947; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več...
|