Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Melodija terroirja
Guillaume Antalick, 2018, polemika, diskusijski prispevek, komentar

Ključne besede: vinarstvo, trženje, Francija
Objavljeno v RUNG: 27.08.2021; Ogledov: 1554; Prenosov: 7
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza nabavnih virov v podjetju Ebm-papst in nadgradnja procesa odločanja z uporabo večkriterijskega odločitvenega modela : magistrsko delo
Marko Peric, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo analizo nabavnih virov in nadgrajujemo proces odločanja z uporabo večkriterijskega odločitvenega modela. V izbranem podjetju Ebm-papst so se zaradi vedno večje konkurenčnosti in v želji kreiranja nabavnih prihrankov lotili iskanja novih nabavnih virov na področju jugovzhodne Evrope za blagovno skupino aluminijastih odlitkov. Z analizo smo ugotovili, da imajo v podjetju definiran zgolj proces ocenjevanja obstoječih dobaviteljev, zato smo se lotili nadgradnje procesa izbora novega dobavitelja. V prvem koraku smo na podlagi pregleda strokovne literature empirično proučili ter izpostavili najpomembnejše kriterije pri izboru novega dobavitelja. Ti so bili izbrani na podlagi matrike SPM in PPM. Za pridobivanje podatkov smo uporabili kvantitativno in kvalitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Analizo smo opravili na podlagi izpolnjenih vprašalnikov ter ocenjevanj, opravljenih med obiskom pri dobaviteljih. Opravljen pa je bil tudi nestrukturiran globinski intervju s petimi strokovnjaki, nabavniki aluminijastih odlitkov. Zaradi kompleksnosti smo problem odločanja razdelili na dve stopnji. V prvi stopnji smo definirali izločitvene kriterije in s t testom preverili hipotezi. Pripravili smo odločitveni model z uporabo metode DEX ter definirali štiri strategije pristopa do novih dobaviteljev pri vključevanju teh v panel dobaviteljev, kar bo imelo praktične implikacije za izbrano podjetje in širše. Opravili smo vrednotenje dvanajstih dobaviteljev ter na podlagi praktičnih testov ocenili razviti model ter predlagali tudi izboljšave, vezane na model. V zaključku smo podali predloge izboljšav za celoten proces izbora novih dobaviteljev v izbranem podjetju.
Ključne besede: metoda DEX, dobavitelji, management, nabava, trženje, večkriterijsko odločanje, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 22.03.2021; Ogledov: 3433; Prenosov: 156
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Razvoj in trženje mobilne aplikacije za pomoč pri izbiri nosilke za dojenčka
Mojca Drobič, 2019, diplomsko delo

Opis: Nosilke za nošenje dojenčkov so postale svetovni trend, čemur sledi bogata izbira modelov nosilk različnih proizvajalcev. Namen razvoja in trženja mobilne aplikacije za pomoč pri izbiri nosilke za dojenčka je izobraževanje potrošnikov (mladih staršev) o merilih, ki so ključni pri izbiri nosilke. Cilj naloge je razviti mobilno aplikacijo, ki vodi uporabnika pri izbiri nosilke za dojenčka, z omejevanjem nabora nosilk na tiste, ki bi jim lahko ustrezale na podlagi starosti dojenčka. Mobilna aplikacija na osnovi vhodnih podatkov ponudi za vsako starostno skupino dva nabora ergonomskih nosilk, v enem naboru so nosilke, ki so uvrščene v nabor na podlagi lastnosti, ki jih predpiše proizvajalec, v drugem naboru pa so nosilke, ki so jih uvrstile na seznam svetovalke spletne trgovine mojŠkratek, na podlagi preizkušanja nosilk z več sto dojenčki. V diplomski nalogi je opisana podporna mobilna tehnologija, s poudarkom na razvoju mobilnih aplikacij s pomočjo agilne skram (angl. Scrum) metodologije. Sledi navedba dejstev o ergonomskem nošenju in ergonomskih pripomočkih za nošenje dojenčkov ter predstavitev mobilne aplikacije, ki je bila razvita na podlagi zahtev, pridobljenih z anketiranjem staršev. Predstavili smo tudi rezultate anket, s katerimi smo ocenili uspešnost mobilne aplikacije po preizkusnem obdobju 30 dni. Izkazalo se je, da je mobilna aplikacija učinkovito izobraževalno sredstvo, vendar ne more nadomestiti fizičnega pristopa usposobljene osebe, za oceno ustrezne ergonomske podpore dojenčka v nosilki. Za vstop mobilne aplikacije na trg smo pripravili poslovni načrt, v katerem smo opisali predvideno poslovno pot mobilne aplikacije.
Ključne besede: Agilna skram metodologija, nošenje ergonomske nosilke za dojenčka, Android, programska oprema, mobilna aplikacija, poslovni načrt, trženje
Objavljeno v RUNG: 16.09.2019; Ogledov: 3927; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

4.
Prepoznavnost izbrane zavarovalne družbe in trženje njihovih storitev v Upravni enoti Ajdovščina
Luka Česen, 2019, diplomsko delo

Opis: Konkurenca na področju zavarovalništva je velika in trg zahteven. Zavarovalnice med seboj tekmujejo za prepoznavnost svojih ponudb in storitev. Zavarovanje pomeni varnost pred določenim dogodkom ali dejstvom. V trženjskem smislu je zavarovanje prodaja obljube zavarovalnice na zavarovalnem trgu z namenom, da v primeru škodnega dogodka nadomesti finančne posledice, poškodbe ali izgube z odškodnino. Na enega ključnih dejavnikov, ki odločajo o sklenitvi zavarovanja pri izbrani zavarovalnici, vpliva profesionalni zavarovalni zastopnik. Življenjska zavarovanja so dolgoročna zavarovanja, saj se večinoma sklepajo za zavarovano obdobje daljše od 10 let. Stranka se z odločitvijo o sklenitvi življenjskega zavarovanja sreča lahko le enkrat v življenju. Za sklenitev življenjskega zavarovanja se odločimo, ker želimo zagotoviti varnost družini v primeru smrti, dodatna sredstva k pokojnini ali dodatno zavarovanje za poplačilo kredita, ki smo ga najeli v primeru naše smrti. Zavarovalnica Adriatic Slovenica d. d. nudi strankam svoje storitve v stabilni, razvejani tržni mreži tudi na območju upravne enote Ajdovščina. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili zavarovanje na splošno, oblike življenjskih zavarovanj, trženje zavarovalnih storitev, dejavnost, trg in položaj Skupine AS (Adriatic Slovenica d. d.). V analitičnem delu smo analizirali prepoznavnost Adriatic Slovenica d. d. in trženje zavarovalnih storitev na območju upravne enote Ajdovščina. Z analizo o prepoznavanju Skupine AS in trženjskih zavarovalnih storitev smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju, da bi z večjim marketinškim vložkom bolj pritegnili potrošnike.
Ključne besede: Adriatic Slovenica d. d., zavarovalnica, zavarovalništvo, trženje zavarovalnih storitev, prepoznavanje, analiza, sociodemografski vpliv
Objavljeno v RUNG: 03.04.2019; Ogledov: 4073; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

5.
Sadovnjak Pod skalco v Kojskem - 150 starih sadnih sort
Zoran Božič, druga izvedena dela

Opis: Predstavitev Goriške kot sadjarske regije in sadovnjaka Pod skalco (genetske banke), s poudarkom na nastanku in značilnostih (visokodebelne podlage, sajenje, gnojenje in škropljenje, najbolj zanimive sorte) ter predstavitev publikacij Stare sadne sorte na Goriškem in Sadje sonca: bogastvo starih briških sadnih sort.
Ključne besede: travniški sadovnjak, visokodebelni sadovnjak, Goriška Brda, ekološka pridelava, sadjarstvo, agronomija, Avstro-Ogrska, trženje sadja, podlage za cepljenje, gnojenje, škropljenje, drevesnica Omezzolli, drevesnica Dal Monte, Riva del Garda, Brisighella, kmetijstvo
Objavljeno v RUNG: 16.10.2017; Ogledov: 4390; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (14,85 MB)

6.
Združevanje vinarjev Vipavske doline v konzorcij.
Tomaž Vodopivec, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: Trženje vin, blagovna znamka, Vipavska dolina, konzorcij vinarjev, trženjska strategija
Objavljeno v RUNG: 23.05.2017; Ogledov: 5201; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (765,23 KB)

7.
Načrt trženja glasbenega festivala : diplomsko delo
Erik Clemente, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, trženje, glasbeni festivali, elektronsko trženje
Objavljeno v RUNG: 19.02.2015; Ogledov: 5018; Prenosov: 380
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke : diplomska naloga
Peter Škrlj, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno v RUNG: 19.02.2015; Ogledov: 5170; Prenosov: 439
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Posodabljanje CRM sistema v podjetju Trgo ABC : diplomsko delo
Martina Kornhausler, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: CRM sistemi, trženje, baze podatkov, trženjske akcije, diplomske naloge
Objavljeno v RUNG: 22.01.2015; Ogledov: 4647; Prenosov: 388
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh