1. Tržne raziskave televizijskega programa TV PrimorkaAndrej Doljak, 2009, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, tržne raziskave, tržno komuniciranje, televizija, gledanost, TV Primorka, ... Ključne besede: diplomske naloge, tržne raziskave, tržno komuniciranje, televizija, gledanost, TV Primorka Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4977; Prenosov: 375
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Tržno komuniciranje za produkt avtomobilskega zavarovanja v Zavarovalnici TiliaMitja Modrijan, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: diplomske naloge, zavarovalnice, avtomobilska zavarovanja, tržno komuniciranje, neposredno trženje, osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4400; Prenosov: 391
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Uporaba spletnih tehnologij na področju tržnega komuniciranja v športuMarko Lazar, 2012, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...magistrske naloge, tržno komuniciranje, šport, spletne tehnologije, spletne strani, družabna... Ključne besede: magistrske naloge, tržno komuniciranje, šport, spletne tehnologije, spletne strani, družabna omrežja, blogi Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4767; Prenosov: 350
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Zasnova projekta "Rolka" in marketinško komuniciranjeMiha Vogrinčič, 2009, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, distribucija, tržno komuniciranje, zadovoljstvo, ... Ključne besede: diplomske naloge, distribucija, tržno komuniciranje, zadovoljstvo Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4147; Prenosov: 346
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Komunikacija vinske industrije na spletnih družbenih omrežjih v SlovenijiKarlo Kopjar, 2018, diplomsko delo Opis: V svetovni vinski industriji je veliko zanimanja za tržno komunikacijo vinske industrije na družbenih omrežjih. Tak način komunikacije je relativno poceni in ob dobri uporabi učinkovit. Kot za vse tipe tržne komunikacije je tudi za tak tip komunikacije potrebno imeti strategijo. Ponujenih nam je več družbenih omrežij, a niso vsa primerna za komunikacijo z našimi strankami oziroma potencialnimi strankami. Slovenija je tradicionalna pridelovalka vina in zato so prebivalci skoraj neprestano v stiku z vinsko kulturo. Slovenci se zanimajo za uživanje domačih in kakovostnih izdelkov. V času višje stopnje brezposelnosti se je zmanjšalo uživanje vina, a je sedaj stanje spet normalno. Tako je primerno komunicirati s Slovenci o vinu na družbenih omrežjih. Zakoni pa omogočajo, da je tak tip komunikacije skoraj neoviran. Z anketo smo iskali odgovore na vprašanja o uporabi družbenih omrežij in uživanju vina. Anketiranci so pokazali zanimanje za že tradicionalne vsebine o vinu. Ugotovili smo, da so ženske bolj primerna ciljna skupina za več različnih tipov vin kot moški. Možno je povzeti, da se družbena omrežja glede vina uporabljajo bolj za to, da spomnijo nekega potrošnika, kot da ga prepričajo, saj se ti bolj zanašajo na priporočila drugih kot na kak drug vir informacij. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...svetovni vinski industriji je veliko zanimanja za tržno komunikacijo vinske industrije na družbenih omrežjih. Tak... ...vino, družbena omrežja, tržno komuniciranje, končni potrošniki, Slovenija... Ključne besede: vino, družbena omrežja, tržno komuniciranje, končni potrošniki, Slovenija Objavljeno: 16.01.2019; Ogledov: 3514; Prenosov: 128
Polno besedilo (2,00 MB) |