1. Merjenje notranje organizacijske klime in njen vpliv na uspešnost v izbrani organizacijiValter Gorjan, 2018, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo zajema področje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani organizaciji. Na razpoloženje zaposlenih v organizaciji vplivajo različni dejavniki, kot so komunikacija, usposabljanje, medosebni odnosi, vodenje in pripadnost organizaciji. Vse to je pri raziskovanju organizacijske klime treba podrobno analizirati. Tema diplomskega dela je bila izbrana, ker doslej v izbrani organizaciji ni bila še nikoli opravljena tovrstna raziskava. S pomočjo le-te je mogoče prepoznati dejavnike, ki negativno vplivajo na klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati analize namreč kažejo, da organizacijska klima znotraj izbrane organizacije trenutno ni najbolj ustrezna, zato so v diplomskem delu podani predlogi in smernice za njeno izboljšanje. Predlogi se posebej dotikajo sledečih slabše ovrednotenih področij s strani zaposlenih: notranje komuniciranje, razvoj kariere, nagrajevanje, strokovno usposabljanje, motiviranost in zavzetost. Ključne besede: organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, informiranje, motivacija, nagrajevanje, kariera, vodenje, komunikacija, medosebni odnosi, izobraževanje, usposabljanje Objavljeno v RUNG: 12.03.2019; Ogledov: 4691; Prenosov: 160 Celotno besedilo (2,08 MB) |
2. Uvedba programa usposabljanja udeležencev za obvladovanje procesov poslovne logistikeEva Battistel, 2018, diplomsko delo Opis: Dandanes imajo organizacije vedno večjo potrebo po hitrem usposabljanju svojih delavcev s čim manjšimi stroški. Namen diplomskega dela je predlagati postopek za dvig učinkovitosti usposabljanja delavcev v podjetjih z uporabo novih tehnologij e-učenja. Konkretni cilj dela je bil pripraviti načrt izobraževanja za delavce v skladišču ter njegovo preizkusno izvedbo v obliki poslovno logističnih tečajev. Pomembni element pristopa v e-učilnici je uporaba metode igrifikacije, kar pomeni uporabo elementov igre v procesu učenja. Preizkusno smo izvedli dva dvourna tečaja v izbranem podjetju, v katera so bili vključeni trije delavci. Za izvedbo tečajev smo uporabili sistem Moodle, ki je priljubljeno orodje za e-učenje in je enostavno za uporabo. Izkazalo se je, da orodje prispeva tudi k dvigu motivacije za učenje, zato smo predlagali nadaljnje testiranje na širši skupini uporabnikov z različnimi vsebinami. Ena od pomembnih ugotovitev tega dela je, da je e-učenje predvsem zelo primerno za novo-zaposlene delavce, saj na učinkovit način približa potrebe podjetnikov in potreb delavcev po uvajanju in izpopolnjevanju. Pri tem se bistveno prihrani čas in posledično stroški uvajanja. Dodana vrednost se kaže tudi v večjem zadovoljstvu uporabnikov in njihovi večji motiviranosti za učenje. Ključne besede: Izobraževanje, usposabljanje, e-učenje, igrifikacija, infrastruktura Objavljeno v RUNG: 17.07.2018; Ogledov: 6572; Prenosov: 192 Celotno besedilo (1,39 MB) |
3. |
4. |