Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Merjenje notranje organizacijske klime in njen vpliv na uspešnost v izbrani organizaciji
Valter Gorjan, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema področje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani organizaciji. Na razpoloženje zaposlenih v organizaciji vplivajo različni dejavniki, kot so komunikacija, usposabljanje, medosebni odnosi, vodenje in pripadnost organizaciji. Vse to je pri raziskovanju organizacijske klime treba podrobno analizirati. Tema diplomskega dela je bila izbrana, ker doslej v izbrani organizaciji ni bila še nikoli opravljena tovrstna raziskava. S pomočjo le-te je mogoče prepoznati dejavnike, ki negativno vplivajo na klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati analize namreč kažejo, da organizacijska klima znotraj izbrane organizacije trenutno ni najbolj ustrezna, zato so v diplomskem delu podani predlogi in smernice za njeno izboljšanje. Predlogi se posebej dotikajo sledečih slabše ovrednotenih področij s strani zaposlenih: notranje komuniciranje, razvoj kariere, nagrajevanje, strokovno usposabljanje, motiviranost in zavzetost.
Ključne besede: organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, informiranje, motivacija, nagrajevanje, kariera, vodenje, komunikacija, medosebni odnosi, izobraževanje, usposabljanje
Objavljeno v RUNG: 12.03.2019; Ogledov: 4691; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

2.
Uvedba programa usposabljanja udeležencev za obvladovanje procesov poslovne logistike
Eva Battistel, 2018, diplomsko delo

Opis: Dandanes imajo organizacije vedno večjo potrebo po hitrem usposabljanju svojih delavcev s čim manjšimi stroški. Namen diplomskega dela je predlagati postopek za dvig učinkovitosti usposabljanja delavcev v podjetjih z uporabo novih tehnologij e-učenja. Konkretni cilj dela je bil pripraviti načrt izobraževanja za delavce v skladišču ter njegovo preizkusno izvedbo v obliki poslovno logističnih tečajev. Pomembni element pristopa v e-učilnici je uporaba metode igrifikacije, kar pomeni uporabo elementov igre v procesu učenja. Preizkusno smo izvedli dva dvourna tečaja v izbranem podjetju, v katera so bili vključeni trije delavci. Za izvedbo tečajev smo uporabili sistem Moodle, ki je priljubljeno orodje za e-učenje in je enostavno za uporabo. Izkazalo se je, da orodje prispeva tudi k dvigu motivacije za učenje, zato smo predlagali nadaljnje testiranje na širši skupini uporabnikov z različnimi vsebinami. Ena od pomembnih ugotovitev tega dela je, da je e-učenje predvsem zelo primerno za novo-zaposlene delavce, saj na učinkovit način približa potrebe podjetnikov in potreb delavcev po uvajanju in izpopolnjevanju. Pri tem se bistveno prihrani čas in posledično stroški uvajanja. Dodana vrednost se kaže tudi v večjem zadovoljstvu uporabnikov in njihovi večji motiviranosti za učenje.
Ključne besede: Izobraževanje, usposabljanje, e-učenje, igrifikacija, infrastruktura
Objavljeno v RUNG: 17.07.2018; Ogledov: 6572; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

3.
Vloga mentorja v procesu praktičnega usposabljanja
Zoran Obidič, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, praktično usposabljanje, motivacija, mentorstvo, podjetja
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6485; Prenosov: 500
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Motivacija za izobraževanje in usposabljanje v Slovenski vojski
Mito Smerdelj, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: motivacija, izobraževanje, usposabljanje, demotivacija, Slovenska vojska, diplomske naloge
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6303; Prenosov: 420
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh