Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Nadzor vhodnih materialov in ocenjevanje dobaviteljev v avtomobilski industriji
Kristjan Čujec, 2019, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je nadzor vhodnih materialov in ocenjevanje dobaviteljev neizbežno, saj proizvodnja zahteva določeno in vedno višjo kakovost ob nespremenjenih ali celo nižjih proizvodnih stroških. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem, teoretskem delu je predstavljen razvoj kakovosti, ki je pripeljal do dveh pomembnih standardov, ki sta danes nepogrešljivi del avtomobilske industrije. Drugi, raziskovalni del pa se deli na tri dele. Naredili smo pregled dobav z odstopanjem, kjer smo ugotovili, da se delež dobav z odstopanjem zmanjšuje ter da je bilo v letu 2018 prvič v petih letih odkritih več dobav z odstopanjem na vhodni kontroli kot v proizvodnji. Kljub zmanjševanju dobav z odstopanjem je teh še vedno preveč, da bi se lahko zanesli na dobaviteljevo končno kontrolo. Analizirali smo tudi vrsto odstopanja dobavljenega materiala in odkrili, da je največkrat prišlo do odstopanja na ohišju, in sicer kot konusa. Pri ocenjevanju dobaviteljev smo prišli do spoznanja, da so dobavitelji v petih letih samo 2-krat dosegli ciljno mejo za število A in B dobaviteljev ter da so bili B dobavitelji v letu 2017 najšibkejši na področju izboljševanja in inovativnosti, kar je temelj moderne avtomobilske industrije. Ugotovili smo, da vedno isti dobavitelji zamujajo z oddajo 8D poročil. Rezultati so podlaga za planiranje ukrepov v naslednjih obdobjih. Potrebna bi bila vpeljava dodatnega kazalnika za splošno oceno dobavitelja, in sicer oddaja akcijskega plana ukrepov do roka, ki bi omogočila pridobitev vzvoda za stalno izboljševanje procesa dobaviteljev.
Ključne besede: kakovost, ocenjevanje dobaviteljev, vhodna kontrola, IATF 16949, reklamacija, Paretov diagram, 8D poročilo
Objavljeno v RUNG: 18.02.2019; Ogledov: 4750; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

2.
Zagotavljanje kakovosti vhodnih materialov v podjetju : /
Blaž Vončina, 2017, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je na trgu veliko podjetij, ki razvijajo, proizvajajo ter tržijo različne blagovne skupine izdelkov. Namen diplomskega dela je seznaniti se z metodami ter orodji zagotavljanja kakovosti vhodnih materialov v avtomobilski industriji. V podjetju se srečujejo s težavami zaradi izvajanja vhodne kontrole v manjši meri na izdelkih določenih blagovnih skupin vhodnih materialov, ki povzročajo največ reklamacij. V prvem delu diplomskega dela so teoretično predstavljeni pomen ter standardi kakovosti. V nadaljevanju pa metode zagotavljanja kakovosti ter orodja, ki omogočajo zagotavljanje kakovosti vhodnega materiala. Z analizo reklamacij smo ugotovili najbolj kritične blagovne skupine materialov ter vzroke za nastanka le-teh reklamacij na podlagi zavrnjenih kosov, števila dobav in pregledov ter reklamacij v obdobju dveh let poslovanja. Do ugotovitev smo prišli s pomočjo orodij sistemskega inženiringa kot so kontrolni list, Pareto diagram, histogram, 8D poročilo, diagram poteka in metoda FMEA. Analizirali smo štiri blagovne skupine, kjer je prihajalo do največjega števila reklamacij. Delež pregledov v vhodni kontroli je bil pri teh zelo nizek, kar pomeni, da bi bilo potrebno v prihodnje povečati odstotek pregledov ter se usmeriti na reševanje vzrokov reklamacij. S pomočjo diagrama poteka smo prikazali proces povečanega nadzora nad izvajanjem 8D poročil v vhodni kontroli pri reševanju reklamacij ter izboljšanje procesa presoje kakovosti vhodnega materiala. S pomočjo FMEA metode smo ugotovili, da je tveganje preveliko, če ne odkrivamo napak vhodnih materialov. Vhodna kontrola se lahko usmeri le na najbolj kritične blagovne skupine vhodnega materiala od dobaviteljev, ki povzročajo največ reklamacij.
Ključne besede: vhodna kontrola, vhodni materiali, reklamacije, standard kakovosti, metode zagotavljanja kakovosti, orodja zagotavljanja kakovosti, vzroki reklamacij
Objavljeno v RUNG: 19.06.2017; Ogledov: 7394; Prenosov: 556
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh