Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zagotavljanje kakovosti vhodnih materialov v podjetju : /
Blaž Vončina, 2017, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je na trgu veliko podjetij, ki razvijajo, proizvajajo ter tržijo različne blagovne skupine izdelkov. Namen diplomskega dela je seznaniti se z metodami ter orodji zagotavljanja kakovosti vhodnih materialov v avtomobilski industriji. V podjetju se srečujejo s težavami zaradi izvajanja vhodne kontrole v manjši meri na izdelkih določenih blagovnih skupin vhodnih materialov, ki povzročajo največ reklamacij. V prvem delu diplomskega dela so teoretično predstavljeni pomen ter standardi kakovosti. V nadaljevanju pa metode zagotavljanja kakovosti ter orodja, ki omogočajo zagotavljanje kakovosti vhodnega materiala. Z analizo reklamacij smo ugotovili najbolj kritične blagovne skupine materialov ter vzroke za nastanka le-teh reklamacij na podlagi zavrnjenih kosov, števila dobav in pregledov ter reklamacij v obdobju dveh let poslovanja. Do ugotovitev smo prišli s pomočjo orodij sistemskega inženiringa kot so kontrolni list, Pareto diagram, histogram, 8D poročilo, diagram poteka in metoda FMEA. Analizirali smo štiri blagovne skupine, kjer je prihajalo do največjega števila reklamacij. Delež pregledov v vhodni kontroli je bil pri teh zelo nizek, kar pomeni, da bi bilo potrebno v prihodnje povečati odstotek pregledov ter se usmeriti na reševanje vzrokov reklamacij. S pomočjo diagrama poteka smo prikazali proces povečanega nadzora nad izvajanjem 8D poročil v vhodni kontroli pri reševanju reklamacij ter izboljšanje procesa presoje kakovosti vhodnega materiala. S pomočjo FMEA metode smo ugotovili, da je tveganje preveliko, če ne odkrivamo napak vhodnih materialov. Vhodna kontrola se lahko usmeri le na najbolj kritične blagovne skupine vhodnega materiala od dobaviteljev, ki povzročajo največ reklamacij.
Ključne besede: vhodna kontrola, vhodni materiali, reklamacije, standard kakovosti, metode zagotavljanja kakovosti, orodja zagotavljanja kakovosti, vzroki reklamacij
Objavljeno v RUNG: 19.06.2017; Ogledov: 7394; Prenosov: 556
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh