Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpeljava in učinki standarda OEKO-TEX v podjetju MEBLO INT : diplomsko delo
Domen Gregorič, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo opisali vpeljavo in učinke certifikata OEKO-TEX Standard 100, Razred 1, v podjetju MEBLO INT (polno ime: MEBLO INT, proizvodnja izdelkov za spanje, d.o.o.). OEKO-TEX certifikat je eden izmed najpomembnejših standardov v tekstilni industriji na svetovni ravni in zagotavlja, da je bil izdelek in/ali material testiran proti škodljivim snovem in je za zdravje človeka neškodljiv. OEKO-TEX združenje sta leta 1992 ustanovila nemški mednarodni inštitut za testiranje in raziskave Hohenstein (sedaj Hohenstein Group) in avstrijski inštitut za tekstilne raziskave OETI. Kasneje se je združenju pridružil še švicarski inštitut za testiranje in certificiranje v svetu tekstila TESTEX. Podjetje MEBLO INT d.o.o. je specializirano za proizvodnjo in prodajo izdelkov, kot so vzmetnice, postelje in drugi izdelki. Izdelki za spanje so tretjino časa našega življenja v stiku s kožo, zato morajo biti neškodljivi za zdravje. Zgodovina podjetja MEBLO INT d.o.o. sega v zgodnja šestdeseta leta. Tekom let je podjetje zaradi kakovostnih izdelkov pridobivalo na popularnosti in prepoznavnosti, ime njihove vzmetnice – jogi – pa je postalo univerzalno ime za vzmetnico. Pri delu smo najprej opredelili cilje in metode, nato pa smo sistematično zbrali podatke, analizirali informacije in začeli celoten postopek certifikacije. Vmes smo analizirali tudi vplive standarda pri slovenskih prodajalcih tekstila, ugotovili smo vzroke vpeljave standarda pri drugih podjetjih in tudi korist vpeljave. Splošno gledano je koristno pridobiti standard, sej ima podjetje tako večjo integriteto.
Ključne besede: diplomske naloge, OEKO-TEX, standardi, certifikati, testiranja, vzmetnice
Objavljeno v RUNG: 03.10.2024; Ogledov: 531; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

2.
Analiza prodaje vzmetnic in postelj podjetja Meblo Jogi d.o.o. od leta 1995 do leta 2003
Miha Martinuč, 2005, diplomsko delo

Opis: Podjetje Meblo Jogi je po razpadu bivše Jugoslavije skoraj v celoti izgubilo veliko južno tržišče z dvajset milijoni potencialnih relativno nezahtevnih kupcev. Izjema je bila Hrvaška, ker meji s Slovenijo in so zaradi tega transportni stroški najnižji. Ker jim domače že zasičeno tržišče ni omogočalo širitve in večjega dobička, je moralo podjetje prodajo širiti na druga (zahodna) trišča. Ugotovili smo, da se je prelom zgodil leta 1998, ko je prodaja na (večinoma zahodnem) tujem trgu presegla prodajo na domačem. Realizacija na domačem trgu je znašala priblino 760 mio SIT, na tujem trgu pa priblino 850 mio SIT. V naslednjih letih se tako prodaja na domačem trgu ni večala, prodaja na tujem, pa je narasla približno za 2 krat. Glavni državi uvoznici sta Italija in Avstrija. Izvažajo pa tudi na Poljsko, Češko, Ukrajino,Rusijo, Džibuti ter druge države. Prodaja v republike bivše Jugoslavijese od razpada še danes ni v celoti opomogla. Podjetje so razširili na novo lokacijo, izdelkom (vzmetnicam in posteljem) so povečali asortiman in dvignili kakovost ter zmanjšali stroške in čas izdelave. Pridobili so razne certifikate o kakovosti in ustreznosti. Tako smo posledično ugotovili, da je podjetju uspel velik podvig.
Ključne besede: diplomske naloge, vzmetnice, postelje, podjetje, preoblikovanje podjetja, prodaja
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6575; Prenosov: 430
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh