Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 49
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
European Film Co-productions with a Focus on Southeastern Europe
Boris Matić, 2022, magistrsko delo

Opis: In this master thesis I shall deal with European film co-productions with an emphasis on the functioning of this form of film production in 6 countries of Southeast Europe. Starting from defining the concept of co-productions and their types, short history, agreements that provide the legal framework for their establishment all the way to sources of funding from European public national and supranational funds, broadcasters and production incentive systems. In other words, in this thesis I explain how this joint production adventure works in Europe, as well as in the surrounding countries where I myself work as a film producer. The starting point of the paper is that the authors and producers hail from countries with low audiovisual capacity, and due to high film production prices and lack of funding sources in these countries, they are almost forced to turn to international co-productions for more ambitious film projects. Through the analysis and production study of Father, I speak about the application of the co-production model in filmmaking and the use of almost all types of available European sources of financial closure, which is a successful example of cooperation between producers and filmmakers and collaborators from several European countries. In the practical part of my master’s thesis, I briefly deal with the making of my short fiction film Thursday.
Ključne besede: film, production, co-production, southeast Europe, region, agreements, sources of funding, funds, national, supranational, budget
Objavljeno: 01.09.2022; Ogledov: 271; Prenosov: 24
.pdf Polno besedilo (5,47 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Films in the closet
Carolina Silveira, 2022, magistrsko delo

Opis: Prvi del magistrskega dela raziskuje zgodovino reprezentacij LGBTQ skupnosti v filmu in medijih, s ciljem postavitve avtoričinega praktičnega projekta v kontekst, da bi ugotovili, na katere načine se le-ta vključuje v stereotipe in v katerih primerih se nahaja zunaj njih. Osredotočeno večinoma na ameriški in delno tudi na evropski film, pričujoče magistrsko delo ne predstavlja izčrpne študije teme, temveč gre za subjektivno izbiro določenih vrhuncev, ki so označili LGBTQ reprezentacijo v zgodovini filma ter pomembnih tem v odnosu do praktičnega projekta. Magistrsko delo izpostavi filme skozi desetletja in dogodke gejevskega gibanja z namenom kontekstualiziranja reprezentacije skupnosti v njenem družbeno-političnem presečišču. V svojem drugem delu avtorica razloži ustvarjalni proces filma (s)election, ki predstavlja praktični del magistrske naloge. Na koncu se oba dela povežeta.
Ključne besede: Homoseksualnost, LGBTQ, Film, Reprezentacija, Razkritje, Zgodovina LGBTQ Filma
Objavljeno: 08.08.2022; Ogledov: 363; Prenosov: 29
.pdf Polno besedilo (1,87 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Nova topografija
Matej Turk, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je najprej na kratko obrazložen pojem »nova topografija« in od kje izvira sam izraz. Nato sledi opis pojma pokrajina in kaj je ta pojem pomenil v slikarski umetnosti, zatem pa še opis pokrajine v fotografijah in kako so te krajinske fotografije prešle iz funkcionalnosti v umetnost. Besedilo nato nekoliko podrobneje opiše razstavo New Topographics (Rochester, New York, 1975) in avtorska dela sodelujočih avtorjev. Po predstavitvi razstave sledi opis objektivnega stila fotografije, ki je bil ključnega pomena za razstavo, in kako je ta vplival na kasnejše fotografe, ki pa se niso osredotočali zgolj na krajinsko fotografijo. Teoretični del se konča s predstavitvijo štirih avtorjev – Bernd in Hilla Becher, Edward Burtynsky in pa Chris Jordan, ki so bili velik navdih za fotografije v praktičnem delu moje diplomske naloge in pa po mojem mnenju tudi pomembni predstavniki fotografske razstave New Topographics. Nato sledi praktični del diplomske naloge z opisom moje fotografske serije Barje s priloženimi fotografijami.
Ključne besede: fotografija, krajinska fotografija, nova topografija, objektivni stil, človeško spremenjene pokrajine, ameriški Zahod, diplomske naloge
Objavljeno: 08.08.2022; Ogledov: 355; Prenosov: 30
.pdf Polno besedilo (16,11 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Politični film
Benjamin Friškovec, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava nekaj ključnih vprašanja političnega filma, katerega prav tako definira ter kontekstualizira. Na začetku se posvetimo tipologiji političnega, ki presega zgolj obravnavanje vladajočega razreda, politikov kot oseb in izvajanje oblasti. Razločevanje med zgoraj opisanim in sfero skupnih zadev, ki se dotikajo naših življenj na vseh nivojih povežemo s filmom in za boljše razumevanje razširimo s temami, kot so žanr, teorija avtorstva, metode potujitve in realizem. Vsi ti dejavniki namreč vplivajo na definicijo političnega filma. Ključen faktor političnega filma je lahko prav produkcija filma, in sicer z rušenjem tradicionalnih hierarhij v procesu zasnove in produkcije filma. Prav politika je tisto, kar neposredno vpliva na naša življenja. Če film prikazuje perspektivo upornikov in ljudi, ki sicer ne bi imeli besede, če daje gledalcu možnost kritičnega razmišljanja o subjektu, temi ali sistemu in če je realističen, govorimo o političnem filmu. Za lažje razumevanje politične filme različnih klasifikacij razporedimo v kategorije in v nadaljevanju tudi razložimo, kako se tema povezuje s praktičnim delom diplomske naloge, ki ga predstavlja diplomski film z naslovom Ni vsak dan nedelja.
Ključne besede: politični film, žanrski film, avtorski film, teorija avtorstva, francoski novi val, realizem, diplomske naloge
Objavljeno: 08.08.2022; Ogledov: 332; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (2,02 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Animirani spopadi
Matija Ternovec, 2022, diplomsko delo

Opis: Prikazovanje nasilja v umetnosti ni nov pojav. Že v prazgodovini so naši predhodniki v jamskih slikah prikazovali boje z živalmi. Z razvojem civilizacije pa so se razvijali tudi boji, bitke, vojne ipd. in posledično tudi njihovo prikazovanje. Vzporedno z razvojem človeštva in z razvojem tehnologije nas prikazovanje omenjene tematike spremlja vse do današnjih časov. Zato se tudi vsebina animiranih filmov ni izognila tej tematiki. Pričujoče diplomsko delo predstavlja svet nasilja in spopadov v animaciji. Narejena je primerjava med animacijama vzhodnega in zahodnega sveta ter njunih pristopov do spopadov in uporabe nove tehnologije. Predstavljena je animacija vzhodnega sveta, kjer prevladuje japonska animacija – anime. Na Zahodu pa na trgu prevladuje svetovno znana korporacija Disney in njihovemu načinu podoben stil animacije drugih podjetij. Izpostavljene so razlike med tema dvema stiloma animacije in pa tudi podobnosti. Del naloge se osredotoča na prikazovanje spopadov. Diplomsko delo vsebuje poglobljen vpogled v razvoj in uporabo sodobnih metod, kot sta 3D računalniška animacija ter zajem gibanja (motion tracking), in razloži, kako je njuna prisotnost pomagala pri spreminjanju načinov ustvarjanja spopadov. Zastavljeno je tudi vprašanje, zakaj gledalci uživajo v gledanju takih animacij, kaj je tisto, kar privlači, ter ali so take animacije primerne za otroke. Predstavljene so tudi ugotovitve o pravi »formuli« za spopad, kako pripraviti spopad in kateri so najpomembnejši elementi, ki jih je potrebno upoštevati, da bi spopad pritegnil gledalca. Na koncu je opisana še lastna izkušnja ob izdelovanju praktičnega dela, ki je kratek animiran spopad z naslovom Bitka za gozd. Poglavje nas popelje skozi celoten proces ustvarjanja praktičnega dela: od predprodukcije, v kateri sta bili ustvarjeni zgodba, zgodboris in likovna zasnova, do produkcije, v procesu katere je bila ustvarjena animacija. Celoten postopek se je zaključil s postprodukcijo, v kateri so se dodali efekti in se je animacija sestavila v končno obliko.
Ključne besede: animacija, spopad, animirani filmi, anime, nasilje, bitke
Objavljeno: 04.07.2022; Ogledov: 343; Prenosov: 17
.pdf Polno besedilo (2,44 MB)

6.
Odstopanja od motošportne fotografije
Luka Carlevaris, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Odstopanja od motošportne fotografije obravnava dva žanra športne fotografije. Naloga je razdeljena na dva dela. Ker je v središče praktičnega dela diplome postavljena tema avtomobilističnih dirk, prvi del govori o motošportu in fotografiji, ki se ukvarja s tem področjem. Predstavlja njen razvoj od začetka do danes. Dotika pa se tudi njenega tehnološkega razvoja. Pri izdelavi fotografske serije ni bila uporabljena klasična reportažna fotografija, zato se drugi del posveča osebnemu pristopu fotografiranja športa, katerega končni izdelki so konceptualna dela, ki jih nismo vajeni videvati v medijih in reklamah, saj ne prikazujejo vrhuncev športnega dogajanja in zmagovalcev. Za temo raziskovanja je bilo določeno, kako lahko fotograf predstavi samega sebe skozi fotografijo športa. Namen je, da bi bralec spoznal, da je fotografska serija, ki na prvi pogled ni umetniške narave, lahko osebno izpovedna. Po teoretičnem delu sledi opis praktičnega dela diplomske naloge, fotografske serije z naslovom Barve hitrosti. Ta ne predstavlja motošporta kot takega, ampak avtorja in njegov pogled kot oboževalca tovrstnega športa, ki ne posveča pozornosti zgolj avtom in dirkačem, temveč tudi gledalcem, mehanikom, atmosferi in detajlom.
Ključne besede: Športna fotografija, motošportna fotografija, avtomobilistične dirke, drugačen pristop, fotografska serija
Objavljeno: 04.07.2022; Ogledov: 311; Prenosov: 19
.pdf Polno besedilo (8,63 MB)

7.
Use of color in animation
Maja Grčki, 2022, diplomsko delo

Opis: Color is a powerful tool that helps us set the mood, however, its importance is often left unnoticed while watching any form of media (movies, photography, commercials, books, etc.). Both art theory and human psychology show evidence that color and lighting have a large impact on the perception of the viewer which is why this thesis will focus on exploring what impact color and correct lighting of a scene have on people's minds and how it can be used in animation to convey the correct emotions and enhance the viewer’s experience. Throughout this thesis we will cover topics related to color theory, light and how animation studios work on their films in terms of color and lighting. Each chapter will help understand and learn about different uses of color, such as color psychology and symbolism of colors, color scripts, and lighting, and in the end, a case study to conclude everything mentioned before. To do so, this thesis will take a look at Pixar and Disney and their movies such as Coco (Pixar, 2017), Tangled (Walt Disney, 2010) and Finding Nemo (Pixar, 2003) as well as different color theory studies. We will also use the example of the practical part of the diploma work, animated music video Crystal Clear, to see how the colors were used and what the thought process behind it was.
Ključne besede: Color, Animation, Mood, Psychology, Light, Pixar, Disney, ColorScript
Objavljeno: 22.02.2022; Ogledov: 953; Prenosov: 56
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Barve v filmu
Alen Dolšak, 2021, diplomsko delo

Opis: V pričujočem diplomskem delu sem predstavil potek celotnega postopka barvne obdelave filma, orodja, ki jih uporabljamo pri tem postopku, ter osnovno znanje, ki ga potrebujemo za barvno obdelavo filma. Poleg tega sem se dotaknil teorije barve ter razumevanja, kako barve delujejo kot pripovedovalno sredstvo na podzavestno (čustveno) raven. Opis procesov je razdeljen na dva dela, in sicer na opis procesa, ki izvaja večina študentov, ter opis procesa, ki sem ga sam uporabljal zaradi posebnih ciljev, ki sem si jih zadal za svoj praktični del diplomske naloge. V zadnjem delu diplomske naloge sem opisal cilje svojega praktičnega dela, filma z naslovom Preden odideš, kako sem jih dosegel ter težave, na katere sem naletel med montažo filma.
Ključne besede: barvna korekcija, barvni prostor, LUT, logaritmični zapis, HDR, video montaža
Objavljeno: 20.12.2021; Ogledov: 911; Prenosov: 38
.pdf Polno besedilo (1,58 MB)

9.
Dismorfija in vpliv lepotnih standardov na ustvarjanje risanih junakov
Amadeja Kirbiš, 2021, diplomsko delo

Opis: Lepotni standardi so v družbi prisotni že od začetka človeštva, konstantno se spreminjajo in razvijajo. Različne kulture po svetu imajo raznovrstne ideale, ki se nam morda zdijo neprivlačni, nanje pa močno vplivajo in se odražajo v njihovi umetnosti. Tudi v naši družbi opazujemo in spremljamo podoben trend. Vpliv idealov na naše mentalno stanje je pri tem zelo pomemben, obenem pa tudi védenje, kako dojemamo ne samo sebe, ampak tudi druge. Pričujoče diplomsko delo se sicer ukvarja z omenjenimi socialnimi težavami, ampak v kontekstu animiranih filmov in risank. Vse bolj je očitno, da smo pod močnim vplivom korporacij, ki s svojimi lovkami pohlepa vse bolj segajo po nas, saj je njihov edini namen, da nas ohranjajo nesrečne, zato da bi kupovali njihove izdelke. Prav to dejstvo je poglaviten razlog za nastanek tega dela. V njem se sprva posvetimo razlagi telesne dismorfije in anoreksije nervoze, nato še moji osebni izkušnji v spopadanju z njima in nazadnje izboljšavi zdravstvenega stanja. V poglavju »Lepotni standardi v animaciji« si na primerih nekaterih animiranih junakov iz zahodne in vzhodne animacije oblikujemo mnenje o tem, ali lepotni standardi resnično vplivajo na to, kaj gledamo. Ob tem predstavimo tudi pomembnost likovne terapije in njeno uporabo pri izboljšavi mentalnega stanja in samopodobe. Del diplomskega dela je kratek animirani film Dismorfija, ki izhaja iz teoretičnega dela diplome. Ugotovili smo, da se lepotnim idealom ne moremo izogniti in se z njimi srečujemo na vsakem koraku. Zato je zgolj naša odgovornost in poslanstvo, da se naučimo imeti radi in ostanemo prizemljeni, z realnimi pričakovanji.
Ključne besede: animacija, telesna dismorfija, anoreksija, lepotni standardi, risani liki, diplomske naloge
Objavljeno: 13.10.2021; Ogledov: 1127; Prenosov: 77
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Winning wars with films
Sagar Gahatraj, 2021, magistrsko delo

Opis: This study mainly examines the prospect of utilizing the power of cinema to resolve humans’ conflicts. The research begins by analysing the psychology of human brain; how human brain functions, how belief systems are created, and most importantly, what is the cause of human disputes. The thesis then investigates the possibilities and pattern of psychological change. After uncovering how psychological change works, the research paper dives into comparing human psychology with the psychology of storytelling. The findings from this comparison are used to determine if storytelling can induce psychological change. At this point, the study is confronted by historical evidences, where the power of storytelling was exploited to control and manipulate people. However, upon further investigation on this issue, the duel power of storytelling is discovered, which suggest that story can be both propaganda and cure for propaganda. With these findings in hand, the research continues on its main pursuit; finding out if films can resolve conflicts. To do so, the thesis presents the history of film-making and its association with storytelling from its beginning. The research also looks into the power of film-making, and question if the power of film-making can be combined with the power of storytelling for artistic activism. The first part of thesis concludes by summarizing the findings of the study. The second part of the thesis analyses a short film, In The Nation Of Car Lovers, which was a practical part of the Master’s thesis. Finally, the thesis concludes by comparing the findings of the theoretical part to its utilization in the practical part of the thesis.
Ključne besede: Human Brain, Psychological change, Storytelling, Propaganda, Film-making, Activism
Objavljeno: 13.10.2021; Ogledov: 1231; Prenosov: 73
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh