Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 398
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vključevanje novega zaposlenega v novo delovno okolje
Bogdan Petrović, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi želimo pojasniti, kako se na čim bolj učinkovit način prilagoditi novemu okolju, novi socialni skupnosti in na kakšen način graditi odnose z zaposlenimi, ki so že zaposleni v izbranem podjetju. Vsekakor želimo poudariti pomen in razjasniti pomen prilagajanja novozaposlenega posameznika, kjer ne pozna nikogar in sploh ne ve, za kakšne odnose gre v organizaciji. Istočasno bomo skušali pojasniti pomen odprtega sodelovanja z vodjo ter neposrednega vzpostavljanja vsakodnevne komunikacije, ki ima velikanski vpliv na izgradnjo sodelovanja in zaupanja z vodjo in z vsemi novimi sodelavci. Posebno pozornost nameravamo nameniti načinom motiviranja novozaposlenega z namenom, da čim bolje opravlja zaupane naloge in gradi zaupanje in sodelovanje s kolegi v kolektivu. Gre za poseben pomen vzpostavitve kakovostnih odnosov med vsemi zaposlenimi, ki jih ima organizacija na razpolago, da lahko doseže zastavljene rezultate. Prepričani smo, da gre za pomembno nalogo vodij, ki imajo svoja pooblastila in odgovornosti na področju kakovostne uvedbe novega posameznika v kolektiv – v nasprotnem primeru pa gre za snovanje novih konfliktov in izgubo časa in energije na vseh področjih.
Ključne besede: Motiviranje, komuniciranje, vodenje, odnosi, novi zaposleni
Objavljeno: 21.10.2022; Ogledov: 172; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (990,61 KB)

2.
Vhodna kontrola materialov v podjetju LedLuks po metodi AQL
Nino Stanič, 2022, diplomsko delo

Opis: Kontrola kakovosti postaja vedno pomembnejši dejavnik. Ker se standardi ves čas zaostrujejo, je potrebno nenehno prilagajati in izboljševati procese kontrole kakovosti. Dobro izpeljana vhodna kontrola prinaša številne prednosti za podjetje; skrajša lahko čakalne dobe za začetek izvedbe naročila, zmanjša izmet, dodatne dodelave ali zavrnitve v procesu in tudi znižuje ceno celotnega izdelka. Zato je izbira ustrezne metode za izvajanje vhodne kontrole zelo pomembna, saj za podjetje predstavlja najučinkovitejši način pregled dobavljenega materiala. V diplomskem delu s pomočjo testiranja ugotavljamo učinkovitost izboljšave vhodne kontrole po metodi sprejemljive kakovosti, angl. Acceptable Quality Level (AQL). V delu so predstavljeni vidiki metode AQL, način uporabe AQL, stanje vhodne kontrole v podjetju Ledluks, d. o. o., pred in po uvedbi nove metode ter ocena končnega stanja. Namen dela je preveriti in empirično pokazati izboljšanje stanja po implementaciji nove metode ter izpostaviti njene prednosti. Po definiciji metode in opisu obstoječega stanja so predstavljeni rezultati testiranja metode, kjer so jasno razvidne prednosti nove metode vhodne kontrole.
Ključne besede: Kakovost, kontrola, podjetje, AQL, stopnja, čas, standard
Objavljeno: 30.09.2022; Ogledov: 189; Prenosov: 7
.pdf Polno besedilo (1,10 MB)

3.
Monitoring the success of the performance of a travel agency with the Power BI tool
Riste Ristov, 2022, diplomsko delo

Opis: In today’s times, when digitalisation is advancing in all areas, travel agencies need to follow trends to optimise their work as much as possible and stay competitive. Business information systems provide a more detailed insight into business processes and their operation, which helps monitor progress and adapt to possible changes to achieve the best results in the business world. Travel agencies need a quality business information system that helps employees shift from using basic office tools to more modern and effective systems for reporting and monitoring work performance. Data is the basis on which agencies adjust, optimise and build their business. Data is available in huge quantities and a variety of formats. Raw data that is not organised into a meaningful whole cannot bring added value to the company. The thesis aims to use Power BI as a tool for editing and integrating databases in travel agencies, as well as their visualisation and display, which is understandable for the user. With the help of the tool, we will create a report which will help the travel agency improve its business and make critical decisions that are critical for success.
Ključne besede: Travel agency, business information system, data, database, Power BI, visualisation
Objavljeno: 30.09.2022; Ogledov: 216; Prenosov: 11
.pdf Polno besedilo (1,26 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Proces izdelave izdelka z računalniško numerično vodenim orodjem
Anita Petkovska, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen tehnološki vidik izdelave izdelka z uporabo tehnologije računalniških numerično vodenih (CNC) laserskih naprav, kot primer avtomatsko vodenega orodja, ki se danes pogosto uporablja v proizvodnem procesu. Namen diplomskega dela je opisati tehnologijo CNC in izpeljati projekt izdelave od povpraševanja do odpreme izdelka. Z opisom CNC laserskih strojev smo ugotovili njihov način delovanja, njihove osnovne komponente ter načine vodenja. Za obdelovalni stroj, na katerem je bil izveden projekt izdelave izdelka, smo izbrali laserski rezalnik in nato opisali njegove sestavne dele in zgodovino razvoja ter tipe laserskih rezalnikov. Za konkretni projekt izdelave knjižnega stojala smo opisali vse proizvodne procese, pri katerih uporabljamo stroj za lasersko obdelovanje materiala. V opisu te izvedbe smo prikazali zaporedje in odločitve v postopku proizvodnje.
Ključne besede: Računalniško numerično vodenim orodjem, laserski rezalnik, tehnologija rezanja, NC program, gnezdenje
Objavljeno: 16.09.2022; Ogledov: 249; Prenosov: 13
.pdf Polno besedilo (2,50 MB)

5.
Comparison of Effectiveness between Traditional and Digital Marketing in a Selected Company
Veronika Stoilkovska, 2022, diplomsko delo

Opis: The thesis contains the differences between traditional and digital marketing, a comparison between the advantages and disadvantages for both marketing methods, types of channels they have, methods of calculating the effectiveness of both methods and research to show how theory can be put into application in the real world, and what kind of results come out. The research is based on data from a selected company, Bolton Adriatic d.o.o., where there are consumer brands from three types of industries: house cleaning brand, food brand, and personal care brand. These brands are introduced by traditional ways of marketing, digital ways of marketing, and both marketing ways. The goal of the research is to show the performance of different channels in the year of 2020. The approach to the research is secondary based. Quantitative data was gathered from archives and analysed further into descriptive representation.
Ključne besede: Traditional marketing, digital marketing, effectiveness, data, performance, comparison, metrics, key performance indicators, advantages and disadvantages
Objavljeno: 14.09.2022; Ogledov: 258; Prenosov: 11
.pdf Polno besedilo (1,56 MB)

6.
Business-information system for smart homes based on Z-Wave technology
David Manchevski, 2021, diplomsko delo

Opis: The goal of this thesis is to show how to create a system, that can be implemented in today’s market of smart home modules. This will be done by introducing how the Z-Wave technology works, how it can be implemented in the user’s home. Furthermore, the functionalities of the Z-Wave technology will be presented together with the Z-Wave modules and their everyday uses. In addition, the business-information system can put on display how a smart home company operates, how the data is distributed between the departments of said smart home company. The business-information system is shown with the help of a data flow diagrams, entity relationship diagrams and a database of the data that is stored inside the particular database. This system will be used by a user interested in the buying the smart home technology products, partners, Z-wave certifiers, reclamation department.
Ključne besede: Z-Waves, smart homes, business-information systems, entity-relationship, processes, data flows, data stores, modules, diploma thesis
Objavljeno: 24.01.2022; Ogledov: 916; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Pridobivanje, zaposlovanje in kompetenčni razvoj kadrov v izbrani organizaciji
Urška Humar, 2022, diplomsko delo

Opis: Dejstvo je, da je na sodobnem trgu vedno večja konkurenca, kar pomeni, da je nadvse pomembno, da imajo podjetja oziroma organizacije prave kadre na pravih mestih, to pa predstavlja temeljno izhodišče na poti do uspeha. Drugi, ravno tako pomemben dejavnik predstavlja zadovoljstvo zaposlenih. Očitno pa je tudi dejstvo, da se kar nekaj organizacij ne zaveda pomembnosti omenjenega dejavnika. Iskanje ter izbor potencialnih kandidatov je tudi nadvse ena pomembnejših naloga, saj morajo izbrani ustrezati kadrovskim kriterijem organizacije, kar izraža kultura organizacije. Ob zaposlitvi je treba izbrani kader ustrezno pripraviti za začetek izvajanja dela, kar obsega temeljne informacije o dejavnosti podjetja, jasno postavljene in delavcem predstavljene naloge, ki jih bodo izvajali, način dela in ustrezne povratne informacije o uspešnosti posameznega zaposlenega. Ob tem ne smemo pozabiti na nujnost priprave izobraževalnih programov, ki bodo kontinuirano dvigovali in izboljševali kompetentnost vseh zaposlenih. Do teh se najpogosteje pride na podlagi tako imenovanih »letnih pogovorov«, ki potekajo med vodjo in zaposlenimi. Vodje s pomočjo letnih razgovorov najlažje pridejo do pomanjkljivih in zaželenih kompetenc zaposlenih in so jim v pomoč pri snovanju nujnih in zaželenih programov izobraževanja. Prav tako ne smemo pozabiti na dejstvo, da je pogoj, da se novo pridobljena znanja uporabljajo v vsakodnevni praksi v kakovostnem, motivirajočem in zavzetem vodenju, kar je v neposredni pristojnosti vodij. Gre za ustrezno vsakodnevno komunicirane s posameznimi zaposlenimi oziroma s kolektivom kot celoto.
Ključne besede: diplomske naloge, kadrovanje, zaposlovanje, selekcija, planiranje, razvoj kadrov, uvajanje, izobraževanje, motiviranje
Objavljeno: 19.01.2022; Ogledov: 925; Prenosov: 61
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Analiza značilnosti organizacijske klime v podjetju Vibeks d.o.o. in predlogi izboljšav
Andraž Žvokelj, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen teoretični del organizacijske klime in kulture ter praktični del, kjer je bila analizirana organizacijska klima v podjetju Vibeks d.o.o. Analitični del smo opravili s pomočjo vprašalnika, ki se uporablja kot standardni model za preučevanje organizacijske klime. Nekateri zaposleni so ga prostovoljno izpolnili ter oddali v za to namenjeno škatlo. Zagotovljeno je bilo, da je sodelovanje strogo anonimno, saj smo le tako lahko dobili realno mišljenje zaposlenih ter posledično realne rezultate. Najobsežnejši del vprašalnika je vseboval 70 trditev. Ob njih so bile številke, ki so jih zaposleni obkrožali glede na stopnjo strinjanja s trditvijo. Povpraševali smo tudi o stopnji zadovoljstva pri delu in demografskih značilnostih anketiranih. Na koncu vprašalnika je bil še prostor za predloge in pripombe, vendar se zaposleni niso odločili za podajanje pisnih mnenj. Rezultate anket smo kasneje statistično obdelali in to predstavili v diplomskem delu. Prišli smo do ugotovitve, da so zaposleni zadovoljni v podjetju ter da je organizacijska klima zadovoljujoča. Kljub temu pa je bilo nekaj kritičnih področij, na katera smo opozorili ter podali predloge za njihovo izboljšanje. Ugotavljali smo tudi razlike med zadovoljstvom zaposlenih glede na starost in spol. Razlike med njihovimi rezultati so presenetljivo visoke in kažejo na to, da so ženske ter starejši v povprečju občutneje zadovoljnejši kot moški ter mlajši zaposleni.
Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, organizacijska kultura, analize, vprašalniki
Objavljeno: 05.10.2021; Ogledov: 1096; Prenosov: 77
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Pomen timskega dela in ustvarjalnega sodelovanja za uspešnost organizacije v izbranem podjetju
Veronika Efremova, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem se osredotočila na pomen timskega dela, ki je v sodobnih časih nepogrešljivo. Fokusirala sem se na ključne elemente nastanka tima, na vlogo vodje tima, na pomembnost karakteristik pri oblikovanju tima, pomen uspešne komunikacije in na reševanje konfliktov v timu.
Ključne besede: diplomske naloge, timsko delo, vodenje, komunikacija, motivacija, konflikti
Objavljeno: 05.10.2021; Ogledov: 1273; Prenosov: 116
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Kako ustanoviti podjetje, ki bo učinkovito obvladovalo svoje poslovanje v času nestabilnih razmer?
Marija Đorđević, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na ustanovitev podjetja, ki bi uspešno poslovalo in premagalo kakršno koli krizo. Naključje nam je omogočilo, da smo videli, kako svetovna kriza, imenovana korona, uničuje številna majhna in velika proizvodna podjetja ter podjetja s področja prometa, turizma, številnih storitev, restavracije. Zaradi tega smo razmišljali, kako naprej. Nihče ne more napovedati trajanja krize. Spraševali smo se, kaj je treba storiti, da bodo podjetja preživela, da bo trg zadovoljen, delavci obstali. Vemo, da obup ni rešitev. Moramo delati. Kako? Točno to vprašanje je pripeljalo do tega dela. Iz diplomskega dela je mogoče sklepati, da je ustanovitev podjetja velik in lep izziv, pa tudi da so krize pogost pojav, ki se mu ni mogoče izogniti. Nanje je treba računati in se pripraviti, da se jim lahko uspešno upirajo, in sicer z uporabo neverjetnih virov, imenovanih človek. Vlagati moramo v ustvarjalnost, okrepiti vizionarski duh ustvarjalca ideje. Delati moramo timsko, ne smemo se bati napak in se ne smemo predati.
Ključne besede: diplomske naloge, ustanovitev podjetja, ekonomska kriza, človeški viri
Objavljeno: 05.10.2021; Ogledov: 1047; Prenosov: 78
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh