Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji : Magistrsko delo
Teo Činej, 2017, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Keywords: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Published in RUNG: 06.09.2017; Views: 5055; Downloads: 272
.pdf Full text (888,85 KB)

2.
Analiza trženja storitev upravljanja z nepremičninami : diplomsko delo
Teo Činej, 2014, undergraduate thesis

Keywords: upravljanje, nepremičnine, podjetje Fertis, d. o. o., diplomske naloge
Published in RUNG: 22.01.2015; Views: 5499; Downloads: 778
URL Link to full text
This document has many files! More...

Search done in 0.01 sec.
Back to top