Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova sistema reševanja reklamacij v podjetju Led Luks d.o.o. : diplomsko delo
Vid Sirk, 2024, diplomsko delo

Opis: Učinkovito upravljanje reklamacij je ključnega pomena za ohranjanje zadovoljstva strank in dolgoročni uspeh podjetja. Podjetja, ki imajo dobro organiziran sistem sprejema in obdelave reklamacij, lahko hitro in učinkovito rešujejo težave strank, kar poveča zaupanje v podjetje. Poleg tega lahko s pomočjo zbranih podatkov o reklamacijah izboljšujejo kakovost izdelkov in storitev ter povečujejo konkurenčnost na trgu. V diplomskem delu se s pomočjo digitalizacije osredotočamo na optimizacijo sistema reševanja reklamacij v podjetju Led Luks, d. o. o. Najprej so predstavljene prednosti digitalizacije, nato pa je opisan postopek načrtovanja in izdelove aplikacije za upravljanje reklamacij. V nadaljevanju so predstavljeni začetno stanje v podjetju, končno stanje po implementaciji sistema ter ocena učinkovitosti novega sistema. Namen diplomskega dela je prikazati izboljšanje stanja po implementaciji nove metode za obravnavo reklamacij in predstaviti prednosti, ki jih ta prinaša. Primer izboljšave se kaže v času vrnitve reklamacijskih vprašalnikov, ki so bili poslani strankam, saj se je ta skrajšal z enega dne in pol na en dan. To za stranke pomeni eno tretjino krajšo čakalno dobo za odgovor.
Ključne besede: diplomske naloge, reklamacije, podjetja, digitalizacija, RMA
Objavljeno v RUNG: 26.06.2024; Ogledov: 253; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

2.
Načrtovanje, izdelava prototipa in planiranje proizvodnje slušalk visokokakovostnega razreda : magistrsko delo
Matjaž Martelanc, 2024, magistrsko delo

Opis: Trg slušalk visokokakovostnega razreda se hitro spreminja z napredki tehnologije zvočnikov in višanju kakovosti uporabljenih materialov v konstrukciji slušalk. Ti napredki zahtevajo velike vložke v raziskave in razvoj, kar posledično pomeni višje cene izdelkov za končne uporabnike. Z željo nakupa slušalk visokokakovostnega razreda pod 2000 € smo po pregledu trga ugotovili, da ni slušalk, ki bi izpolnjevale vse željene zahteve, sploh glede kvalitete zvoka in materiala, iz katerega sta narejeni skodelici, aluminija. Sprejeli smo odločitev načrtovanja, izdelave prvega prototipa in planiranja proizvodnje v obliki iskanja dobaviteljev. Po opravljeni izbiri priključka na slušalkah in izbiri tehnologije zvočnika smo skozi proces načrtovanja in testiranja sproti sledili stroškom izdelave ter z vsakim od izbranih dobaviteljev prišli do dogovora o proizvodni ceni za določen kos. Iz kosov, izdelanih pri dobaviteljih, smo sestavili končni prototip in tako potrdili zasnovo posameznih podsestavov, ki so skupaj tvorili celoto, slušalke visokokakovostnega razreda. Z demonstracijo slušalk in raziskavo mnenj uporabnikov smo na podlagi končnega prototipa dobili koristne povratne informacije, ki bodo služile nadaljnjemu izpopolnjevanju slušalk, primernih za proizvodnjo in tako prodajo.
Ključne besede: slušalke visokokakovostnega razreda, načrtovanje izdelkov, razvoj izdelkov, 3D tiskanje, testiranje prototipa, iskanje dobaviteljev, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 05.03.2024; Ogledov: 884; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (3,55 MB)

3.
Vhodna kontrola materialov v podjetju LedLuks po metodi AQL
Nino Stanič, 2022, diplomsko delo

Opis: Kontrola kakovosti postaja vedno pomembnejši dejavnik. Ker se standardi ves čas zaostrujejo, je potrebno nenehno prilagajati in izboljševati procese kontrole kakovosti. Dobro izpeljana vhodna kontrola prinaša številne prednosti za podjetje; skrajša lahko čakalne dobe za začetek izvedbe naročila, zmanjša izmet, dodatne dodelave ali zavrnitve v procesu in tudi znižuje ceno celotnega izdelka. Zato je izbira ustrezne metode za izvajanje vhodne kontrole zelo pomembna, saj za podjetje predstavlja najučinkovitejši način pregled dobavljenega materiala. V diplomskem delu s pomočjo testiranja ugotavljamo učinkovitost izboljšave vhodne kontrole po metodi sprejemljive kakovosti, angl. Acceptable Quality Level (AQL). V delu so predstavljeni vidiki metode AQL, način uporabe AQL, stanje vhodne kontrole v podjetju Ledluks, d. o. o., pred in po uvedbi nove metode ter ocena končnega stanja. Namen dela je preveriti in empirično pokazati izboljšanje stanja po implementaciji nove metode ter izpostaviti njene prednosti. Po definiciji metode in opisu obstoječega stanja so predstavljeni rezultati testiranja metode, kjer so jasno razvidne prednosti nove metode vhodne kontrole.
Ključne besede: Kakovost, kontrola, podjetje, AQL, stopnja, čas, standard
Objavljeno v RUNG: 30.09.2022; Ogledov: 2234; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

4.
Pilotna študija izobraževanja na izbrani srednji šoli v času pandemije covid-19 : magistrsko delo
Jernej Krenčan, 2022, magistrsko delo

Opis: Pandemija covida-19 je spremenila delo in pogled na delo v skoraj vseh spektrih našega življenja, ki smo ga poznali pred pandemijo. Tudi izobraževalne ustanove so morale svoje delo prilagoditi in spremeniti. Predavatelji smo bili v času pandemije prvi, ki smo preizkušali različne platforme za delo na daljavo, da bi omogočili čim boljšo komunikacijo med predavatelji in slušatelji. Cilj magistrskega dela je primerjati načine šolskega pouka pred pandemijo in v času pandemije covida-19. Z izvedeno raziskavo med dijaki in učitelji izbrane srednje šole smo želeli potrditi ali ovreči hipotezo o neprimernosti ali primernosti izobraževanja na daljavo in subjektivno ocenjeno kvaliteto dela. Predstavili smo tudi nekaj primerov dobrih praks pri podajanju snovi, ki naj služijo predvsem temu, da bodo imeli drugi predavatelji boljše izhodišče za delo na daljavo, kot smo ga imeli mi. Ne samo podajanje snovi, tudi ocenjevanje je bilo v času pandemije spremenjeno, zato smo na podlagi praktičnih izkušenj ocenjevanja v magistrskem delu predstavili nekaj primerov dobrih praks v zvezi z ocenjevanjem znanja.
Ključne besede: izobraževanje, covid-19, pandemija, izobraževanje na daljavo, delo na daljavo, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 07.06.2022; Ogledov: 2107; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Od sodobne do pametne vinske kleti po načelu IoW : magistrsko delo
Rok Benedetič, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena osnova avtomatizacije vinske kleti po načelu Internet of Wine. Cilj celotnega magistrskega dela je bil demonstrirati pomen sprotnega spremljanja parametrov, ki so ključni za uspešni proizvodni proces in pri tem uporabiti dostopne (angl. off-the-shelves) naprave. Poglaviten cilj sestave takšnega sistema je, da za čim manjši vložek dobimo karseda zanesljiv ter modularen sistem, ki se ga bo dalo tudi preprosto nadgrajevati. S tem namenom smo se odločili za uporabo krmilnikov podjetja Allterco – Shelly, za računalnik pa Raspberry Pi, ki je cenovno izredno ugoden, poleg tega pa še vedno dovolj zmogljiv. Na njem je bil nameščen odprtokodni operacijski sistem Home Assistant, ki je nadzoroval celotno dogajanje v vinski kleti. Omenjeni sistem je dosegljiv preko spletne platforme ali tudi preko mobilne aplikacije. Celotna komunikacija med temperaturnimi moduli je potekala preko t. i. CoIoT protokola, ki temelji na CoAP protokolu, ter preko Wi-Fi omrežja. MQTT protokol je predviden v tudi nadgradnjah, saj je v primerjavi s CoAP protokolom preprostejši za uporabo. Poleg sistema za nadzor temperature v vinskih sodih smo sistem dogradili še s tipali temperature prostora, preko katerih smo nadzirali vklop klimatov/konvektorjev v vinski kleti. Na tipalih temperature smo tudi izvedli kalibracijo. Da bi celoten sistem še bolj optimizirali, smo izdelali ter vkomponirali še dva različna sistema za nadzor kvalitete zraka v prostoru. Preko teh je planiran tudi sam nadzor prezračevanja prostorov v primeru preslabe kvalitete zraka, kar je med vrenjem mošta bistvenega pomena. V zaključnem delu magistrskega dela so predstavljene še prihajajoče nadgradnje, ki so načrtovane do naslednje trgatve.
Ključne besede: internet, IoW, senzorji, krmilniki, računalniki, Shelly, temperatura, cenovno ugodne rešitve, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 13.05.2022; Ogledov: 2088; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Tehnike reševanja problemov
Imre Cikajlo, Franc Gider, 2010, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Ključne besede: reševanje problemov, metoda simplex, analiza poslovanja
Objavljeno v RUNG: 19.04.2022; Ogledov: 1720; Prenosov: 0

7.
Odprtokodne rešitve pri upravljanju pametnega doma : magistrsko delo
David Vidmar, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena izvedba osnovnega sistema za avtomatizacijo pametnega doma. Poudarek je na uporabi brezplačne odprtokodne rešitve in na izgradnji modularne osnove z možnostjo enostavne nadgradnje na podlagi želja in potreb uporabnika. Obravnavane so vse prednosti takega sistema in razloženo je delovanje vseh povezav med gradniki. Domača avtomatizacija ali pametni domovi pomenijo uvajanje novih tehnologij v domače okolje z namenom, da se uporabnikom ponudi dodatne prednosti na ravni udobja bivanja. V magistrsko nalogo je najprej vključen opis pametnega doma in IoT naprav. Sledijo opis protokolov za primerljive mikro sisteme in primeri komercialnih naprav, ki so dostopne na trgu. Jedro sistema sta mikroračunalnik Raspberry PI in openHAB programska oprema, ki skrbi za celotno delovanje in komunikacijo v sistemu. Predstavljena sta dva primera z izdelano generično napravo v obliki senzorja temperature in vlage, in sicer v povezavi z razvojno ploščico NodeMCU. Predstavljena je tudi povezava komercialne naprave s podporo MQTT protokola. Prav tako je obravnavana komunikacijska metoda objavi/naroči, ki je jedro MQTT protokola in prenašanja informacij znotraj opisanega primera. V sistem spada tudi vmesnik na pametnem telefonu ali tablici za preprosto spremljanje in upravljanje vseh priključenih naprav. V zadnjem delu je še so še prikaz s primeri in možnosti razširitve.
Ključne besede: pametni dom, IoT naprave, openHAB, MQTT, Raspberry Pi, NodeMcu, wi-fi relejsko stikalo, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 17.12.2021; Ogledov: 2571; Prenosov: 72
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
Prenova montažnega procesa v podjetju Agromehanika Kranj
Martin Hočevar, 2020, diplomsko delo

Opis: Podjetje Agromehanika v celoti prenavlja poslovne procese, v diplomskem delu pa smo se v okviru prenove proizvodnih procesov omejili na prenovo montažnega procesa. Podjetje se občasno srečuje s problemom predolgih dobavnih rokov, zato smo si zastavili ambiciozen cilj: skrajšati čas montaže za 30 %. Proučili smo teoretična dognanja, nato pa naredili analizo obstoječega stanja: izmerili in narisali velikost montažne delavnice, popisali potrebno opremo ter ugotovili razpoložljivo število montažnih delavcev pri obstoječem načinu montaže. Pridobili smo kosovnico za izbrani izdelek, potem pa merili čase posameznih operacij ter narisali in opisali zaporedje izvajanja le-teh. Sledilo je načrtovanje prenove montažnega procesa za izbrani proizvod. Projekt prenove montažnega procesa smo vodili s precedenčnim diagramom. Za oskrbo z vijačnim materialom smo uvedli sistem KANBAN. Ločili smo logistično in montažno funkcijo. Odločili smo se za ravno linijsko postavitev in uvedli izboljšave v procesu montaže. Rezultat prenove montažnega procesa za izbrani proizvod je bil znižanje časa montaže za 41,57 % v pilotni liniji brez dodatnih investicij in 64,25 % v predvideni liniji z dodatnimi investicijami. Prihranek časa pri delu montažnih delavcev smo ovrednotili tudi finančno. Prenova montažnega procesa podjetju zagotavlja končne proizvode, razpoložljive v krajšem času kot doslej. S tem je skrajšan dobavni rok, ki je kupcem ključnega pomena v času, ko pridobijo državne subvencije za razvoj kmetijstva, ki jih morajo črpati v predvidenem roku. Zato ima prenova montažnega procesa za podjetje multiplikativen pozitiven učinek, s katerim obdrži obstoječe stranke, s krajšimi dobavnimi časi pa morda pridobi tudi nove.
Ključne besede: prenova, poslovni proces, proizvodni proces, montažni proces, vitka proizvodnja, sistem KANBAN, »ravno pravočasno«, linija, operacija, precedenčni diagram
Objavljeno v RUNG: 28.10.2020; Ogledov: 3747; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

10.
Informacijski sistem za funkcionalni rehabilitacijski test 10 kock
Jure Milanovič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je obravnavan informacijski sistem funkcionalnega testa, ki ga uporablja URI-Soča, in je namenjen treningu bolnikov s Parkinsonovo boleznijo (sistem 10Cubes). Informacijski sistem za funkcionalni rehabilitacijski test 10 kock izboljšuje njihovo motoriko roke in s tem splošno počutje. Zastavljen je kot računalniška igra, v kateri udeleženec premika navidezne kocke in jih spravlja v zaboj. Položaj roke v prostoru, čas, ki je potreben za premik kock, število preskusov itn. zaznava infrardeča kamera, dogajanju pa sledimo na zaslonu. Vsakokratna vadba postreže z veliko množico podatkov, ki jih je potrebno dodatno obdelati v smislu, da odgovorna oseba (zdravnik) ugotovi, ali se stanje bolnika izboljšuje. Če zdravnik ali terapevt z dejanskim stanjem ni zadovoljen, ima možnost zamenjati terapevtski program. Pridobljene podatke vrednotimo po kriterijih, ki jih predpisuje rehabilitacijska stroka. V ta namen ocenjujemo oz. izračunamo npr. čas od prvega dotika kocke do konca vaje, celoten čas premikanja kock, povprečen čas premikanja kock, celoten indikator tresenja, povprečen indikator tresenja na sekundo, število poskusov, … Izvorni podatki, pridobljeni iz senzorjev, so shranjeni v ASCII obliki (datoteka s končnico *.txt), identifikacija bolnika pa je vezana na ime datoteke, ki jo ustvari sistem iz uporabniškega vmesnika. Podatkovna baza je izvedena kot centralna podatkovna baza, npr. MySQL, in jo lahko organiziramo tudi v oblaku. Izmerjene podatke obdelamo v smislu zgoraj omenjenih kriterijev rehabilitacijske stroke. Izboljšavo v parametrih zasledujemo skozi več treningov. Po desetih terapijah prikažemo izračunane parametre kot diagrame, s katerimi lahko odgovorna oseba oceni napredovanje bolnika. Za obdelavo teh podatkov se je do sedaj uporabljala licenčna programska oprema znotraj programskega okolja »Matlab«. V tej nalogi je uporabljeno odprtokodno programsko okolje PHP.
Ključne besede: PHP, MySQL, Parkinsonova bolezen, podatkovna baza, virtualna resničnost, rehabilitacija.
Objavljeno v RUNG: 25.02.2020; Ogledov: 3842; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh