Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 36
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju : diplomsko delo
Jovan Sošić, 2021, diplomsko delo

Opis: Cilj in namen digitalnega marketinga je povezati ponudbo in povpraševanje. Digitalni marketing se osredotoča na stranko,ter z uporabo različnih oglaševalskih orodij omogoča različne in poceni pristope do potencijalnih strank in tako omogoča prihranek virov in denarja. Stranka lahko brska po ponudbah in idejah iz udobja svojega doma, tržni strokovnjaki pa lahko delajo celo od doma, še posebej, če uporabljajo eno najbolj priljubljenih platform danes, družbene medije. V diplomskem delu smo se osredotočili na uporabo storitve GoogleAds, oglaševalskega orodja za promoviranje poslovnih storitev podjetja Busness Solutons. Preučili smo, kako ustvariti oglaševalsko kampanjo in kaj so najbolj pomembni dejavniki pri pripravi oglaševalske kampanje z Google Ads. Podjetje je na ta način pridobilo večjo prisotnost na spletu in posledično nove stranke.
Ključne besede: diplomske naloge, digitalni marketing, optimizacija spletnih strani, povečanje prodaje, družbena omrežja, GoogleAds, marketinške strategije, kanali digitalnega marketinga
Objavljeno v RUNG: 24.09.2021; Ogledov: 2573; Prenosov: 213
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Statistical analysis of European digital strategies in times of crisis
Šaza Babić, 2020, diplomsko delo

Opis: Preparation and communication are essential in times of crisis. I was motivated to choose this topic by recent events in the world caused by the COVID 19 virus, which has affected every sphere, from the economy to human relations. However, tough times can be an opportunity to set brands apart from their competition. It is important, though, that they use marketing as a tool to create empathy, as this is the principle of reciprocity. Only in this way they can gain their trust, keep them loyal to the brand and be connected to it. The thesis describes the importance of a well and properly prepared digital strategy that every company should have if a crisis were to occur again.
Ključne besede: Crisis, communication, COVID 19, strategy.
Objavljeno v RUNG: 18.11.2020; Ogledov: 3175; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (580,30 KB)

3.
Uvedba svetovalne prodaje programa iCenter v izbranem podjetju : Diplomsko delo
Tjaša Živec, 2018, diplomsko delo

Opis: Svetovalna prodaja se od klasičnega načina najbolj razlikuje po poudarku na dvosmerni komunikaciji, posluhu za kupca in empatiji. Na prodajni oddelek prinese aktivnost, dinamiko ter priložnost za pridobivanje dodatnega znanja in izkušenj. Vsekakor je za današnji čas primernejša od pasivne prodaje, kjer je poudarek na produktu in ima večino besede prodajalec. Podatki so, po zaslugi spleta, dostopni vsakomur. Kupec tako od prodajalca ne pričakuje, da mu bo povedal, zakaj je njihov produkt najboljši, temveč zato, da mu pomaga definirati problem, svetovati in najti pravo rešitev. V diplomskem delu smo se osredotočili na tematiko prodaje med poslovnimi subjekti (t. i. Business to business ali B2B prodaja), svetovalne prodaje in celovitih upravljalskih sistemov (t. i. Enterprise resource planning ali ERP) ter preučili različne vsebine iz teh področij. S pomočjo metod analize in kompilacije dostopne literature smo sestavili teoretični del. V tem delu smo pridobljene podatke podali z deskriptivno metodo. Teoretična izhodišča smo nato s pomočjo študije primera prenesli v prakso. Oblikovali smo postopek svetovalne prodaje in ga uvedli v prodajni proces ERP rešitve iCenter. Tako kot vodstvo izbranega podjetja smo tudi sami zaznali potencial v svetovalni prodaji, zato smo v tem delu želeli potrditi prvotno zastavljeno tezo, da je tak način prodaje primeren za podjetje Saop d. o. o. Za ta namen smo pripravili analizo rezultatov pridobljenih med raziskavo ter uporabili metodo nestrukturiranega intervjuja z zaposlenimi, s katero smo preučili njihov odnos do tega načina prodaje. Rezultati obeh so po pričakovanjih pozitivni. Podjetje je s tem načinom pridobilo nove stranke in ugotovili smo, da zaposleni ta način prodaje sprejemajo in so z njim zadovoljni.
Ključne besede: Svetovalna prodaja, prodaja, telefonska prodaja, business to business, B2B, upravljalski informacijski sistemi, ERP, iCenter
Objavljeno v RUNG: 11.09.2018; Ogledov: 4020; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

4.
Analiza zasnove, uresničljivosti ter možne uvedbe mobilne aplikacije za postavljanje in igranje športnih stav
Žiga Lačen, 2017, diplomsko delo

Opis: Pametni mobilni telefoni so v zadnjih letih ljudem olajšali urejanje mnogih vsakodnevnih opravil. Ker nam nudijo pomoč in podporo praktično na vseh področjih, nas povezujejo in zabavajo na različne načine, so postali medij prihodnosti oziroma sedanjosti. Veliko podjetij se zato odloči, da svoje izdelke in storitve prilagodi uporabi na mobilnih telefonih, saj si tako zelo povečajo svojo poslovno uspešnost. Na tem temelji tudi poslovna ideja o mobilni aplikaciji, ki bi ponujala uporabnikom eno najbolj popularnih vrst iger na srečo, športne stave. Za vsako poslovno idejo je pomembno, da se jo pred implementacijo dodobra analizira v obliki poslovnega načrta, saj se le tako lahko izognemo težavam in preprekam, ki nas čakajo pri vstopu na lastno podjetniško pot. V ta namen smo preučili tudi potencialni trg in njegovo okolje. Da bi natančno preverili lastno podjetniško idejo, smo v diplomski nalogi analizirali domačo in tujo strokovno literaturo, analizirali smo trg z analizo izvedljivosti, SWOT analizo ter PESTN analizo ter uporabili metodo spletnega anketiranja. Dobljene rezultate smo predstavili v okviru deskriptivne statistike, ki smo jo naredili s pomočjo programa MS Excel. Koncept aplikacije smo naredili v računalniškem programu Balsamiq Mockups 3. Po opravljenih analizah smo ugotovili, da je poslovna ideja med anketiranimi dobro sprejeta, vendar zelo težko izvedljiva.
Ključne besede: Igre na srečo, športne stave, mobilna aplikacija, analiza trga, poslovni načrt
Objavljeno v RUNG: 25.09.2017; Ogledov: 4482; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (971,68 KB)

5.
Brand introduction on the Slovenian market: case study Gurieli tea
Mariam Parekhelashvili, 2016, magistrsko delo

Opis: Human beings have always tried to create new, innovative things so as to gain profit out of them. Companies which are following the human beings nature strive to satisfy customers’ demand for high-quality products and services. Developing a new product is always a complex and experimental process. The process of introducing new products to an international market is as risky as it is vital for the long-term success of many companies. The number of new products introduced globally is increasing every year, but great majority of them fail. The main purpose of this thesis is to develop an effective marketing plan for the new product introduction to an international market - a successful launch of the Georgian Gurieli tea to the Slovenian market. Market research gave us a business view of the tea industry on the Slovenian market. By means of secondary research and market analysis, we identified potential customers, understood market conditions and competitive landscape. The main steps of proposed marketing strategy are segmentation, targeting and successful positioning (STP). STP focuses on commercial effectiveness, selecting the most valuable segments of the Slovenian market and developing the marketing mix and product positioning strategy for each recognized segment. Planned implementation of a subtle advertising campaign for the Gurieli tea would be a vital component of the strategy - through an innovative marketing communication mix the product would be successfully introduced and promoted to target customers.
Ključne besede: Product development, tea, brand introduction, segmentation, targeting, positioning, market research, international market, marketing mix, communication.
Objavljeno v RUNG: 07.10.2016; Ogledov: 5969; Prenosov: 250
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

6.
Učinek menjave embalaže izdelkov izbranega podjetja
Sara Vodopivec, 2014, diplomsko delo

Opis: V podjetju dajejo vedno večji poudarek pospeševanju prodaje in marketingu ter temu primerno namenjajo tudi vedno več denarnih sredstev. Danes ni več najpomembneje, kakšen izdelek prodajaš, temveč le, ali ga znaš prodati. Vedno bolj postaja pomemben tudi videz embalaže in ne samo izdelek, ki je v njej. Embalaža mora biti privlačna za kupca in ga mora pritegniti ter privabiti v nakup. V diplomskem delu smo predstavili pospeševanje prodaje, pomen embalaže, podjetje Fructal in njegove izdelke, menjavo embalaže dvema izdelkoma ter učinek te menjave. Skozi teoretični del smo na kratko predstavili pospeševanje prodaje ter osnovne funkcije embalaže. Poleg tega teoretični del opisuje zgodovino, pomen, orodja in cilje pospeševanja prodaje ter pomen, funkcijo in kriterije ocenjevanja embalaže. V analitičnem delu pa smo analizirali menjavo embalaže dvema izdelkoma in navedli nekaj lastnih predlogov za izboljšanje. Z analizo podjetja Fructal in njegove menjave embalaže izdelkoma Fructal Classic in Smoothie smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju. Na splošno je bila menjava embalaže izdelka Classic dobro ocenjena, medtem ko je bila menjava embalaže izdelku Smoothie slabše ocenjena. Menimo, da bi moralo podjetje Fructal v spremembe bolj vključiti potrošnike in jim te še bolje skomunicirati in približati.
Ključne besede: Fructal, Smoothie, Classic, pospeševanje prodaje, embalaža, marketing, učinek menjave embalaže, analiza
Objavljeno v RUNG: 23.10.2015; Ogledov: 5867; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

7.
ANALIZA UMEŠČANJA MULTIKULTURNEGA SREDIŠČA V GORIŠKIH BRDIH
Kristina Skrt, 2015, diplomsko delo

Opis: Opravljanje praktičnega usposabljanja je bila motivacija za poglobitev v turistični potencial Goriških Brd, še posebej projekta Vila Vipolže, ki v letu 2015 še poteka in je projekt, ki bo prinesel velike novosti v regijo. Namen diplomskega dela je podati predloge izboljšav pri organizaciji storitev v multikulturnem središču, da bi bili njegovi učinki čim ugodnejši. Za doseganje ciljev diplomskega dela smo uporabili metode analize, sinteze in kompilacije dostopne strokovne literature na področju projekta Vila Vipolže, metoda nestrukturiranega intervjuvanja udeležencev v projektu Vila Vipolže ter metoda anketiranja prebivalcev Goriških Brd. Z raziskavami smo ugotovili, da bo multikulturni center z delovanjem imel pozitivne vplive na Občino Brda, na razne turistične ponudnike kot tudi na prebivalstvo Brd na splošno. Ugotovili smo, da veliko anketirancev ne pozna celotnega namena multikulturnega centra, kaže pa se veliko zanimanje za izobraževanje na različnih področjih, za prireditve, tako kulturne kot tudi malo bolj sproščene narave in da gledajo na projekt kot na priložnost za zabavo, druženja, srečanja, izobraževanje in zaposlitev. Seveda prepoznavajo tudi priložnost za razvoj celoletnega turizma. Menimo, da je z diplomskim delom celovito predstavljen vpliv umestitve in delovanja Vile Vipolže na celotno občino Brda.
Ključne besede: projekt Vila Vipolže, multikulturno središče, prebivalci občine Brda
Objavljeno v RUNG: 08.07.2015; Ogledov: 5415; Prenosov: 269
.pdf Celotno besedilo (812,22 KB)

8.
Načrt trženja glasbenega festivala : diplomsko delo
Erik Clemente, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, trženje, glasbeni festivali, elektronsko trženje
Objavljeno v RUNG: 19.02.2015; Ogledov: 5128; Prenosov: 380
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke : diplomska naloga
Peter Škrlj, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno v RUNG: 19.02.2015; Ogledov: 5286; Prenosov: 439
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Posodabljanje CRM sistema v podjetju Trgo ABC : diplomsko delo
Martina Kornhausler, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: CRM sistemi, trženje, baze podatkov, trženjske akcije, diplomske naloge
Objavljeno v RUNG: 22.01.2015; Ogledov: 4747; Prenosov: 388
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh