Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 36
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza strategije uvajanja novega mobilnega telefona na slovenski trg
Jernej Štrancar, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: strategije trženja, SWOT analiza, marketing, pozicioniranje, diplomske naloge
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3600; Prenosov: 407
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza ponudbe in povpraševanja na trgu nepremičninskih zavarovanj v Sloveniji
Metka Lisjak, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: diplomske naloge, zavarovalnice, nepremičnine, zavarovalni pogoji
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3033; Prenosov: 318
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Optimizacija organiziranosti prodajne službe izbranega podjetja
Jasmina Štrancar, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: prodaja, procesi, kadri, organizacija, optimizacija, CRM, diplomske naloge
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3403; Prenosov: 494
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Raziskava trga za daljinski nadzor preko GSM/GPRS vmesnikov in oblikovanje vstopnih strategij
Jelena Andrlič, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: diplomske naloge, tržne raziskave, GSM/GPRS vmesniki, daljinski nadzor, črpališča
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3327; Prenosov: 311
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Analiza komuniciranja Komunale Nova Gorica na področju ločevanja gospodinjskih odpadkov
Urška Pirih Čargo, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: diplomske naloge, trženjsko komunikacijske strategije, ločevanje odpadkov, osveščanje, občani
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3212; Prenosov: 301
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Statistical analysis of European digital strategies in times of crisis
Šaza Babić, 2020, diplomsko delo

Opis: Preparation and communication are essential in times of crisis. I was motivated to choose this topic by recent events in the world caused by the COVID 19 virus, which has affected every sphere, from the economy to human relations. However, tough times can be an opportunity to set brands apart from their competition. It is important, though, that they use marketing as a tool to create empathy, as this is the principle of reciprocity. Only in this way they can gain their trust, keep them loyal to the brand and be connected to it. The thesis describes the importance of a well and properly prepared digital strategy that every company should have if a crisis were to occur again.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Crisis, communication, COVID 19, strategy.
Objavljeno: 18.11.2020; Ogledov: 1067; Prenosov: 74
.pdf Polno besedilo (580,30 KB)

7.
Strateški marketinški načrt za izdelke kabelske industrije na trgu Bližnjega Vzhoda
Emanuela Alibabić, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: diplomske naloge, marketinška strategija, SWOT analiza, kabelska industrija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4004; Prenosov: 373
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Trženje kompatibilnih rezervnih delov za tovorna vozila
Saša Pipalovič, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: diplomske naloge, trženje, strategije, rezervni deli, tržna analiza
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3636; Prenosov: 294
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Identifikacija aplikacij in ovrednotenje tržnega potenciala za tehnologijo Celeris
Nejc Bat, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: diplomske naloge, elektromotorji, analiza trga, SWOT analiza, tržni kanali, segmentacija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3553; Prenosov: 369
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh