Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Menedžment projekta nadgradnje proizvodne linije Teknoline 3
Anže Novinec, 2023, diplomsko delo

Opis: Menedžment projektov je planiranje, organiziranje, vodenje in kontroliranje projektov. Predvsem so specifična proučevanja dejavnikov oziroma faz projekta in njihovo natančno opredeljevanje, z namenom zagotovitve doseganja zadanih smotrov ter ciljev projekta. V diplomskem delu je obravnavana teorija menedžmenta projektov s poudarkom na vodenju konkretnega projekta v izbrani gospodarski družbi. Opisan je praktični primer uporabe teorije v praksi, menedžmenta projekta nadgradnje proizvodne linije Teknoline 3. V teoriji je projekt okvirno razdeljen na faze, ki pripomorejo k lažjemu pregledu in vodenju tega. Projekt je enkraten, časovno omejen proces z začetkom in koncem. Tako so tudi faze projekta opisane od začetka do konca po naslednjih vsebinah: začetna faza, faza planiranja, faza organiziranja, faza izvedbe ter zaključna faza. Podlaga za empirični del diplomskega dela je bilo praktično usposabljanje, pri katerem so bila teoretična znanja prenesena v prakso in tako so definicije dobile otipljivo vrednost. Skozi praktični primer je teorijo lažje razbrati in s tem doseči zastavljene cilje diplomske naloge, kot so obravnavanje menedžment projekta in analiziranje dejavnikov, ki so vplivali na potek projekta ter doseganje njegovih ciljev. Diplomska naloga je podkrepljena z ustrezno literaturo in s praktičnim primerom, ki opisuje uporabo teorije. Za podjetje pa je bil pomemben uspešno zaključen projekt, ki omogoča večje količine izdelanih sladolednih lučk, oblitih s čokolado, kar za organizacijo predstavlja večjo donosnost in s tem možnost nadaljnjega investiranja v trajnostni razvoj.
Ključne besede: menedžment projektov, montažna linija, organiziranje, planiranje, podjetje, projekt, vodenje
Objavljeno v RUNG: 23.10.2023; Ogledov: 1064; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

2.
STRATEŠKI NAČRT DRUŽINSKEGA PODJETJA JOLI : magistrsko delo
Armand Zavec, 2023, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je na podlagi proučitve teoretičnih izhodišč o strateškem managementu izdelati strateški načrt za družinsko podjetje Joli, v katerem se ukvarjajo z izdelavo in trženjem naravne kozmetike. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretičnega in empiričnega. Najprej smo uporabili kvantitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Opravili smo sistematični pregled dosedanjih empiričnih raziskav, da bi ugotovili, katera orodja, metode in tehnike strateškega načrtovanja so bili najpogosteje uporabljeni pri 15 magistrskih delih v Republiki Sloveniji. V empiričnem delu magistrskega dela smo uporabili študijo primera, s pomočjo katere smo izdelali strateški načrt za družinsko podjetje Joli, ki izhaja iz dejavnikov procesnega modela politike organizacije, ter analizirali slabosti, prednosti, izzive in nevarnosti na področju človeških, tehnično-tehnoloških in organizacijskih virov v izbranem družinskem podjetju. Strateški načrt bo v pomoč izbranemu podjetju pri iskanju priložnosti za nov izdelek, njegov trajnostni razvoj in uspešno konkurenčnost na tržišču.
Ključne besede: analiza ekosistema, analiza SPIN, družinsko podjetje, strateški management, strateški načrt.
Objavljeno v RUNG: 22.09.2023; Ogledov: 993; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (825,52 KB)

3.
Analiza finančne uspešnosti gospodarskih družb v občini Ajdovščina in občini Vipava : magistrsko delo
Andreja Petrič, 2022, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je bil raziskati in preučiti strokovno literaturo konstrukta uspešnosti ter prikaz meril in kazalnikov, s pomočjo katerih je uspešnost mogoče ugotavljati. Analizo smo opravili s pomočjo enajstih dostopnih kazalnikov o uspešnosti v javno dostopni bazi GVIN Bisnode. V empiričnem delu smo opravili sistematičen pregled izbranih finančnih meril in kazalnikov v 111 podjetjih v občinah Ajdovščina in Vipava za obdobje 2019 ter jih medsebojno primerjali in komentirali. Iz vsake gospodarske dejavnosti smo pridobili maksimume, minimume, srednje vrednosti in odstopanje določenega rezultata pri naslednjih kazalnikih: dodana vrednost, EBITDA, ROE, ROA, gospodarnost poslovanja, denarni cikel in enostavni denarni tok. Ob koncu empiričnega dela smo predstavili ključne rezultate in jim dodali analizo srednje vrednosti vseh rezultatov in odstopanje. V zaključnem delu magistrske naloge smo podali predloge za morebitno nadaljnje raziskovanje iz vsebinskega in metodološkega vidika.
Ključne besede: Ajdovščina, Vipava, analize, finančni kazalniki, management, podjetja, uspešnost, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 24.01.2022; Ogledov: 2634; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Kapitalska struktura in ekonomska uspešnost podjetja
Luka Jerončič, 2021, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bila analiza kapitalske strukture v slovenskih podjetjih za posamezno dejavnost in njene povezanosti z ekonomsko uspešnostjo. V raziskavi smo obravnavali približno 1 % vseh slovenskih podjetij v obdobju med letoma 2015 in 2019 ter iskali povezanost med kazalniki uspešnosti, kot so kazalnik donosnosti lastniškega kapitala, kazalnik donosnosti sredstev ter kazalniki zadolženosti. Poleg tega smo z analizo varianc primerjali zadolženost podjetij med letoma in zadolženost podjetij med Standardnimi klasifikacijami dejavnosti 2008. Ugotovili smo, da ni statistično značilne povezanosti med kazalniki uspešnosti in kazalniki zadolženosti sredstev. Pri zadolženosti podjetij smo ugotovili, da se med letoma statistično značilno razlikujejo vsi obravnavani kazalniki zadolženosti sredstev. Ugotovili smo tudi, da se zadolženost podjetij med dejavnostmi statistično značilno razlikuje. S širšo analizo stopnje zadolževanja ter njenega vpliva na kazalnike uspešnosti po dejavnostih se odpirajo številne možnosti za nadaljnje raziskave in potencialno okvirna določitev pričakovane ravni zadolževanja po panogah, kar predstavlja koristen pripomoček za kreditodajalce in kreditojemalce.
Ključne besede: ekonomija, donosnost, finance, kapitalska struktura, management, podjetje, zadolženost
Objavljeno v RUNG: 03.05.2021; Ogledov: 2587; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (789,46 KB)

5.
Analiza nabavnih virov v podjetju Ebm-papst in nadgradnja procesa odločanja z uporabo večkriterijskega odločitvenega modela : magistrsko delo
Marko Peric, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo analizo nabavnih virov in nadgrajujemo proces odločanja z uporabo večkriterijskega odločitvenega modela. V izbranem podjetju Ebm-papst so se zaradi vedno večje konkurenčnosti in v želji kreiranja nabavnih prihrankov lotili iskanja novih nabavnih virov na področju jugovzhodne Evrope za blagovno skupino aluminijastih odlitkov. Z analizo smo ugotovili, da imajo v podjetju definiran zgolj proces ocenjevanja obstoječih dobaviteljev, zato smo se lotili nadgradnje procesa izbora novega dobavitelja. V prvem koraku smo na podlagi pregleda strokovne literature empirično proučili ter izpostavili najpomembnejše kriterije pri izboru novega dobavitelja. Ti so bili izbrani na podlagi matrike SPM in PPM. Za pridobivanje podatkov smo uporabili kvantitativno in kvalitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Analizo smo opravili na podlagi izpolnjenih vprašalnikov ter ocenjevanj, opravljenih med obiskom pri dobaviteljih. Opravljen pa je bil tudi nestrukturiran globinski intervju s petimi strokovnjaki, nabavniki aluminijastih odlitkov. Zaradi kompleksnosti smo problem odločanja razdelili na dve stopnji. V prvi stopnji smo definirali izločitvene kriterije in s t testom preverili hipotezi. Pripravili smo odločitveni model z uporabo metode DEX ter definirali štiri strategije pristopa do novih dobaviteljev pri vključevanju teh v panel dobaviteljev, kar bo imelo praktične implikacije za izbrano podjetje in širše. Opravili smo vrednotenje dvanajstih dobaviteljev ter na podlagi praktičnih testov ocenili razviti model ter predlagali tudi izboljšave, vezane na model. V zaključku smo podali predloge izboljšav za celoten proces izbora novih dobaviteljev v izbranem podjetju.
Ključne besede: metoda DEX, dobavitelji, management, nabava, trženje, večkriterijsko odločanje, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 22.03.2021; Ogledov: 3924; Prenosov: 159
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Izboljšave metod za raziskave vpliva zaposlenih na njihovo življenjsko okolje : MAGISTRSKO DELO
Peter Ferfoglia, 2020, magistrsko delo

Opis: Z dobro organizacijsko klimo se povečujeta učinkovitost zaposlenih in uspešnost organizacije. Namen magistrske naloge je bil preveriti zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju, z uporabo novo zasnovanega kratkega anketiranja za pogosto preverjanje s hitrim odzivanjem pri težavah, s pomočjo metod Design Thinking in Life Design. V empiričnem delu raziskave smo uporabili kvantitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Podatke smo pridobivali s pomočjo dvakratnega anketiranja 32 zaposlenih v srednje velikem izbranem podjetju. Ugotovili smo, da se je vpliv na zasebno življenje in delo-podjetje v preteklih treh mesecih nenehno izboljševal od 30,43 % do 3,13 %. Iz prostodostopnih podatkov smo s podatkovnim rudarjenjem ugotovili tudi stanje v življenjskem okolju, to pa primerjali s stanjem v podjetju ter razbrali matematične soodvisnosti. Zasnovali smo predloge za izboljšanje stanja na področju delovnega in posledično življenjskega okolja ter podali možnosti za nadaljnje raziskovanje. Ugotovitve naše raziskave bodo koristne za menedžerje in strokovne sodelavce, ki se ukvarjajo s proučevanjem organizacijske klime in njenim vitkim razvojem človeških zmožnosti v podjetjih in drugih ustanovah. Uporabljeni pripomoček 'kompas' s hitrim preverjanjem in odzivanjem je koristen za vitki management človeških virov in je prilagodljiv za vsako podjetje. S tem se neposredno spremlja medsebojni vpliv delovnega in življenjskega okolja in omogoča hiter odziv v primeru negativnih kazalnikov. Namenjanje potrebne pozornosti zaposlenim in njihovim najbližjim pa bo izboljšalo uspešnost posameznikov in organizacij.
Ključne besede: Človeški viri, kakovost dela in življenja, Life Design, menedžment, organizacijska klima
Objavljeno v RUNG: 02.12.2020; Ogledov: 3009; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

7.
Dejavniki za določanje ključnega dobavitelja v izbranem podjetju
Jure Krečič, 2017, magistrsko delo

Opis: Dejavniki, s katerimi se razvršča, izbira in določa ključne dobavitelje, so v današnjem času pomembna podlaga za ustvarjanje konkurenčne prednosti v podjetjih ali drugih ustanovah. Namen magistrskega dela je bil iz sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature opisati in na podlagi empirične raziskave ugotoviti vpliv dejavnikov na strateško izbiro ključnega dobavitelja v izbranem podjetju. Vprašalnik smo poslali 151 dobaviteljem. Ugotovili smo, da daljše časovno obdobje sodelovanja pozitivno vpliva na boljše plačilne pogoje in da vpliv oddaljenosti dobavitelja statistično značilno vpliva na prodajno ceno. Na podlagi ugotovitev iz celotne raziskave smo zasnovali predloge za izboljšanje stanja na področju določanja ključnih dobaviteljev v izbranem podjetju. Z izidi iz naše raziskave smo pridobili nova znanja s področja poslovnih ved in zasnovali merski inštrument za lažje razvrščanje in določanje ključnega dobavitelja v podjetju ali drugi ustanovi.
Ključne besede: Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje
Objavljeno v RUNG: 20.11.2017; Ogledov: 5228; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

8.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji : Magistrsko delo
Teo Činej, 2017, magistrsko delo

Opis: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Ključne besede: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Objavljeno v RUNG: 06.09.2017; Ogledov: 5514; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (888,85 KB)

9.
10.
Strateško načrtovanje v dejavnosti turizma in gostinstva: študija primera turistične destinacije v izbrani mestni občini
Martin Bizjak, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo problematiko strateškega managementa v izbrani turistični destinaciji, ker smo na področju raziskovanja in predhodnega preučevanja omenjene problematike identificirali raziskovalno vrzel. Namen magistrskega dela je, na podlagi sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter zasnovi konceptualnega modela strategije razvoja turizma, empirično preveriti stopnjo razvitosti strateškega načrtovanja turistične in gostinske dejavnosti v izbrani turistični destinaciji ter podati morebitne predloge za izboljšanje stanja. Za empirični del raziskave smo uporabili kvalitativno metodo raziskovanja in oblikovali raziskovalna vprašanja ter nato opravili intervju s štirimi predstavniki turističnih ponudnikov in tremi predstavniki organizacij, ki so vpete v lokalni turizem. Ugotovili smo, da tako konkurenčne prednosti kot družbena odgovornost in vrednote statistično značilno vplivajo na uspešnost turističnega podjetja. Izidi iz raziskave predstavljajo prispevek k širšemu vpogledu na strateški management v turizmu ter bodo uporabni za vse tiste, ki se teoretično, raziskovalno ali strokovno ukvarjajo s to dejavnostjo.
Ključne besede: Management, organizacija, raziskava, strateški management, turistična destinacija
Objavljeno v RUNG: 29.09.2015; Ogledov: 6981; Prenosov: 462
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh